Bekijk originele versie : Moslims Liegen Niet
totheloo (paraphrase):
"Als die tekst niet klopt is dat niet mijn schuld! Ik mag toch aannemen, als een moslim hier een tekst plaats, dat ik daar op mag vertrouwen!"
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=330435&perpage=15&display=&pagenumber=4
Origineel gepost door caprio
totheloo (paraphrase):
"Als die tekst niet klopt is dat niet mijn schuld! Ik mag toch aannemen, als een moslim hier een tekst plaats, dat ik daar op mag vertrouwen!"
http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=330435&perpage=15&display=&pagenumber=4
Moslims liegen wel ..
Een mens dat niet of nooit heeft gelogen bestaat bij mijn weten niet :knipoog:
Opdondertje
07-08-2004, 22:23
Echte moslims horen niet te liegen nee, maar hoeveel mensen noemen zich wel niet moslim terwijl dat ze dat niet voor de volle 100% zijn..........
Dus effe opnieuw > Echte moslims liegen niet
Poesycat
07-08-2004, 22:31
Origineel gepost door caprio
totheloo (paraphrase):
ohh jah.. :eek:
ik denk er heel anders over..
Mensen maken Fouten het is menselijk ;)
duss liegen is ook Menselijk
en liegen is ook een Vak/Hobby ;)
:)
In de Islam is liegen niet toegestaan (op 3 redenen na) maar nogmaals mensen de Islam= niet de Moslim.
De Islam is perfectie, de Moslim is maar een mens en daarom niet perfect.
Poesycat
07-08-2004, 22:38
Daarom : :goedzo: ;)
Origineel gepost door dot_nl
De moslim verkondigd de islam en is dus een vertegenwoordiger van dat... Mensen kunnen altijd kiezen tussen het liegen en het niet liegen. Evenals een alcoholist kan kiezen om te drinken of niet te drinken..
Liegen is een ziekte waar mensen vaak al lang niet meer bijnadenken.. Dat heeft niets met perfect te maken of niet, het heeft met keuzes te maken.
En voordat iemand begint over foute keuzes maken het gaat hier om het moedwillig liegen...
Een moslim is een mens zoals een christen, een Jood of een boedist met goede en slechte eigenschappen.
Wat ik bedoel is dat liegen niks te maken heeft met het feit of iemand wel of geen moslim is. Een stelling als 'moslims liegen niet' 'moslims stelen niet' slaat dus nergens op. De stelling hoort dan te zijn 'In de Islam is liegen niet toegestaan' of 'in de Islam is stelen niet toegestaan' Als iemand zich hier niet aan wil houden is dat zijn of haar keus en heeft dus niks te maken met de rest van de Islamitische gemeenschap.
We zullen uiteindelijk allemaal opdraaien voor onze slechte daden en beloond worden voor onze goede daden met de wil van Allah sub7anahu wa Ta3ala.
batata112
08-08-2004, 12:29
Origineel gepost door rifton
Moslims liegen wel ..
Een mens dat niet of nooit heeft gelogen bestaat bij mijn weten niet :knipoog:
de rasoellah saalahoe alahi wa salaam in ieder geval niet
Moslims liegen niet.
Marokkanen wel?
:hihi: Ik lieg altijd en denk daar nu maar even over na :boogie:
Nounousa
08-08-2004, 23:53
Men kan naar perfectie streven, maar het daadwerkelijk behalen is iets wat onmogelijk is.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.