Bekijk originele versie : Wie heeft er hier
LuNatica
07-08-2004, 01:08
weleens ooit zelfmoord proberen te plegen en waarom?
Multajeema
07-08-2004, 02:01
Origineel gepost door LuNatica
Crisis :maf:
Ben je van plan om zelfmoord te gaan plegen wella?
aas je op een topper of wat
ik begrijp ze nu helemaal niet meer
loco_chica
07-08-2004, 03:07
nee nooit aan gedacht
ik_oke_is
07-08-2004, 04:48
jah ik elke dag als ik naar mijn werk moet :maf:
Au SoubhanAllah.... Wat een ONderwerp...
Inna Lilahi Waina ilajhi Raji3oen... Wij behoren tot Allah en tot hem keren wij terug...
NIemand anders mag een einde ons leven maken behalve Allah Swt..
Je praat nu over 1 van de grootste zonden... Waar wij dus van verre weg moeten blijven...
Geef mensen dus geen tips "Wat is de minst pijnlijkste manier'... A 3oedoe Billah..!..
Mijn advies --> Verwijder de topic..
Zelfmoord pleegt iemand denk ik omdat ie dit leven zat is.. Of omdat die van dit leven weg wil... SoubhanAllah denkt die persoon dan vrij te zijn? Het leven begint pas na de dood...
MOge Allah Ons daarvan dus behoeden...
Wa Salaam
Khaled2000
07-08-2004, 09:41
Origineel gepost door Nasee7a
Inna Lilahi Waina ilajhi Raji3oen... Wij behoren tot Allah en tot hem keren wij terug...
Je praat nu over 1 van de grootste zonden... Waar wij dus van verre weg moeten blijven...
Geef mensen dus geen tips "Wat is de minst pijnlijkste manier'... A 3oedoe Billah..!..
Zelfmoord pleegt iemand denk ik omdat ie dit leven zat is.. Of omdat die van dit leven weg wil... SoubhanAllah denkt die persoon dan vrij te zijn? Het leven begint pas na de dood...
Wa Salaam
Ameen
Sjemmelia
07-08-2004, 11:04
Origineel gepost door Nasee7a
Wa Salaam
:goedzo: Goed gesproken a ogtie, ik heb alleen 1 opmerking. Ik vind niet dat de topic verwijderd moet worden, dit onderwerp moet geen taboe zijn in onze gemeenschap. De reden hiervoor is omdat je er misschien anderen mee kan helpen. Stel dat iemand er serieus over nadenkt om zelfmoord te plegen en dus jou mooie reactie leest en daardoor ervan afziet? Begrijp je een beetje wat ik bedoel? We kunnen uit een negatief onderwerp wel iets positiefs maken. In ieder geval dat is hoe ik erover denk, we moeten over alles kunnen praten want problemen gaan niet vanzelf weg, maar die werk je weg. En natuurlijk begrijp ik ook wel wat jij bedoelt, ik ben er natuurlijk hartstikke op tegen als mensen hier ideeën uit gaan wisselen over wel manier het minst pijnlijk is enz. :schok: a3oedoe bi lehi mina sjaitan arazjiem
Salaam :)
Sjemmelia
07-08-2004, 11:56
Origineel gepost door MaROCCia_Z
Ze heeft idd een hele mooie tekst geschreven maar of iemand van zijn idee afkomt door haar mooie tekst... zoals in mijn tekst net boven jou gaf ik al aan.. als je Imaan onder nul is gezakt zijn zelfs de woorden van Allah s.w.t. niet meer gevoelig, als je begrijpt wat ik hiermee wil zeggen!
Ja ik begrijp wel wat je bedoelt, maar soms is net die ene zin/opmerking van iemand wat je kan doen wakkerschudden. Al is het maar om er nogmaals over na te denken voordat diegene de "stap" neemt. En ik heb 't dan niet alleen over de tekst van el ogt Nasee7a maar ook over reacties van anderen die samen misschien wel een sterke reden vormen voor iemand om van zelfmoord af te zien. Vergeet niet dat woorden iemand totaal kunnen breken maar ook kunnen helen of gelukkig maken.
Ik bedoel maar "niet geschoten is altijd mis" begrijp je? En het onderwerp in de doofpot stoppen wil niet zeggen dat het niet gebeurt, dus als het kan baten waarom niet erover praten?( Hé dat rijmt :D )
Khaled2000
07-08-2004, 11:58
wat rijmt???
Sjemmelia
07-08-2004, 12:00
Origineel gepost door Khaled2000
wat rijmt???
niets laat maar :D
Khaled2000
07-08-2004, 12:00
dan niet..
Sjemmelia
07-08-2004, 12:01
dan niet..
ben je nu boos? :confused:
Khaled2000
07-08-2004, 12:04
Haha..
Nee
Sjemmelia
07-08-2004, 12:08
Haha..
Nee
Oeff gelukkig nu kan ik weer met een gerust hart verder :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.