Bekijk originele versie : Wat is je vakantieauto dit jaar?
Ben aan het kijken voor volgend jaar:moe:
Inshaallah..
boyfrommaroc
16-06-2010, 18:09
Dit jaar word het een Renault megane van BJ 00!
munt-thee
16-06-2010, 21:46
seat ibiza 07
khalidpatron
16-06-2010, 23:05
Ik ben nog steeds aan het zoeken hahaa:hihi:
Lovejemmainoe
16-06-2010, 23:17
Ik zou een seat leon nemen.
peugeot 205 diesel 5 deurs 1995 (export)
ik ga daarmee driedubbel winst maken inschallah!:D
Ik zal m gebruiken om mee te rijden tijdens mijn vakantie en aan het einde verkoop ik m.
Daarna kom ik met mijn ouders terug in hun auto ;)
khalidpatron
16-06-2010, 23:33
Ik zou een seat leon nemen.
seat leon? Neej man...saai interieur. Ik zoek Mircidis.
Ik ben gisteren bij een auto wezen kijken om te kopen van een Mocro (schandalig)...die auto kwam niet eens vooruit. Vandaag bij een Turk. Die Turk vraagt voor een afgetrapte bak gewoon 13000 euro met schade
Ik Stress me kapot om een goede auto te vinden..:maf2:
welahila..
Experience
16-06-2010, 23:39
Ik ben gisteren bij een auto wezen kijken om te kopen van een Mocro (schandalig)...die auto kwam niet eens vooruit. Vandaag bij een Turk. Die Turk vraagt voor een afgetrapte bak gewoon 13000 euro met schade
Nederlandse oudjes. Die hebben mooie nette wagens voor een goede prijs :o
Lovejemmainoe
16-06-2010, 23:40
Ik vindt het een leuke best simpele auto InschaAllah wordt dat het voor mij. Ik zou echt heel goed zoeken en meteen een goede auto halen want elke keer iets nieuws kopen voor hetgeen dat kapot is ben je echt duur uit
khalidpatron
16-06-2010, 23:43
ja zeker van een oudje kopen...maar die vind je niet snel. elke mercedes is wel van n mocro geweest haha ist niet?
Ik zit te kijken voor een golfje 5, c klasse, e klasse of een audi a3 maarre niks gevonden
ja zeker van een oudje kopen...maar die vind je niet snel. elke mercedes is wel van n mocro geweest haha ist niet?
Ik zit te kijken voor een golfje 5, c klasse, e klasse of een audi a3 maarre niks gevonden
zoek voor mij ook wil je..:hihi:
khalidpatron
16-06-2010, 23:54
zoek voor mij ook wil je..:hihi:
Haha ik heb mn handen al vol om zelf iets te vinden ... maarre we kunnen wel samen een auto kopen alvast....ga ik er dit jaar mee naar Marokko..mag jij volgend jaar deal?
Leaseplan.nl heeft een grote voorraad 2e handsauto's.
Allemaal dealer onderhouden, complete overzicht en historie en allemaal van 1e eigenaar.
Golf 5, audi a3 zijn vaak van Marokkanen die te koop worden geboden, km-stand teruggedraaid slecht tot weinig onderhoud, weinig jongens brengen hun auto naar de dealer om 'm te maken. Beter een goed onderhouden auto met volledige historie, laat je niet in de steek
Anders koop er een uit Duitsland, Duitsers onderhouden hun auto's ook goed.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.