Bekijk originele versie : Idir
perfectstranger
06-08-2004, 22:11
Wie kent de Algerijnse formatie/band 'Idir' ? Kan iemand mij hier meer info over geven? Ze maken naar mijn mening erg goede muziek. En ik wil graag weten of ze ooit in de buurt komen voor een concert.
Alvast bedankt!
Kijk eens, een hele biografie van Idir speciaal voor jou. ;)
http://www.tawiza.nl/content/awid.php?id=467&sid=4&andra=artikel
geen dank :p
perfectstranger
10-08-2004, 10:28
Nou, Armando toch wel bedankt hoor!!! Wel jammer dat ik dat concert heb gemist :(. Hopelijk komen ze nog deze kant op (gauw)....
athsaynoee
11-08-2004, 01:15
Origineel gepost door puur_awayager
ze waren 6 juni in paradiso......was wel gezellig khalid izri en imetlaa waren er ook
Izri :Iluvu:.!!
Prachtige muziek :).
perfectstranger
11-08-2004, 10:09
Bedankt voor de tip Ikram! Ik ga meteen even kijken...
MiSs_AlGeRiA
11-08-2004, 17:52
Kennen jullie Idir ook ik heb liedjes van hem wil je die hebben??
athsaynoee
11-08-2004, 18:50
Origineel gepost door MiSs_AlGeRiA
Kennen jullie Idir ook ik heb liedjes van hem wil je die hebben??
Ik heb ook nummers van hem :).
perfectstranger
12-08-2004, 12:06
Via Kazaa (o.a.) kun je een hoop van hem downloaden. Die hele mooie bijvoorbeeld 'A Vava Inouva' (met Karen Matheson)! Maar misschien mis ik de beste van zijn nummers wel, want je kunt niet alles vinden via zo'n programma.
Heeft iemand een lijstje met al zijn nummers???
Bij voorbaat muchas gracias!
abdulblue
13-08-2004, 10:29
Misschien : www.noumidia.tk of www.menara.be - Karen Matheson heeft wel een eigen site, maar een lijstje met al z'n nummers is lastig te vinden. Misschien via een fanclub o.i.d.
Ik luister ook vaak naar dat uitnemende nummer "A vava Inouva", en ik weet dat hij dat nummer ook vaak brengt op keltische muziekfestivals in Noord-Frankrijk. Verder kan ik je helaas ook niet helpen.
Au revoir
perfectstranger
13-08-2004, 11:14
Toch bedankt! Alle kleine beetjes helpen...
MoEtJe_MoEtJe
12-09-2004, 11:23
Origineel gepost door perfectstranger
Wie kent de Algerijnse formatie/band 'Idir' ? Kan iemand mij hier meer info over geven? Ze maken naar mijn mening erg goede muziek. En ik wil graag weten of ze ooit in de buurt komen voor een concert.
Alvast bedankt!
jij hebt smaak !!
perfectstranger
12-09-2004, 11:47
Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe
jij hebt smaak !!
Nou, dank je!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.