Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Barend en van Dorp -- Dyab abu Yahya

Pagina's : [1] 2

MueZli
10-12-2002, 23:19

Hij veegt de grond met Barend en van Dorp, met Muldertje, en onze knuffel allochtoon Sini.. :D

Amira010
10-12-2002, 23:30
nou nou ze vragen wel heel defensief

Zelfkritiek
10-12-2002, 23:32
Vond je?? Ik heb net gekeken, maar waarschijnlijk stond jouw TV op voetbal... Wel vond ik sterk dat Yahya zat te schelden op Sadam Hoesein, hij noemde Sadam een gestoorde gek aan het hoofd van een dictatuur. Dat heeft Yahya in ieder geval wel goed door! En Sini verwoordde de verschillen tussen Antwerpen (Vlaams Blok) en Nederland juist heel goed.

Amira010
10-12-2002, 23:34
Op welke vraag is jouw antwoord gericht

Zelfkritiek
10-12-2002, 23:36

Origineel gepost door Amira010 Op welke vraag is jouw antwoord gericht Over het zogenaamde 'vloer aanvegen'. Ik vond het een goede discussie, waarin zowel Yahya als Sini voldoende tijd hadden om hun standpunten te verwoorden.

moslima_ana
10-12-2002, 23:38
mmmm ik vind hem gewoon prachtig die man, en tussen ons gezgd, ziet er niet slecht uit :stout:

saleheim2
10-12-2002, 23:40
Ik vond het net een echte politicus. Rap van de tongriem gesneden en af en toe ook lekker vaag als het hem niet uitkomt. ;)

Zelfkritiek
10-12-2002, 23:42
Origineel gepost door moslima ana mmmm ik vind hem gewoon prachtig die man, en tussen ons gezgd, ziet er niet slecht uit :stout: Ik denk dat de AEL in Antwerpen een niet al te vreemde tegenreactie op het Vlaams Blok. Denk daarom niet dat er in Nederland al te veel basis zal zijn voor een succesvolle kopie...

Zelfkritiek
10-12-2002, 23:47
Origineel gepost door foouuaad Zelfs ik die mister Yahya wantrouwde een heel goede indruk achter gelaten. Maar over passief sirini die getrouwd is met een joods vrouw vond ik hem weer dat typische allochtoonetje die alleen denkt aan zijn positie dan over de werkelijk realiteit. Beste verdedeging is aanval..en daar scoord mister Yahya goed mee. Vertel me dan eens... Jij hebt toch goed gekeken? a)Wat heeft Sini zoal 'verkeerd' gezegd in jouw ogen? b)En precies wat heeft de geloofsovertuiging van zijn vrouw hiermee te maken?

Zelfkritiek
11-12-2002, 00:11
Origineel gepost door foouuaad Meneer sirini wil niet de realiteit inzien dat de extreem uitspraken vanuit de regering meer uit de nederlands regering afkomt dan in belgie. Kun je een voorbeeld geven van deze extreme uitspraken die ook daadwerkelijk tot wetswijzigingen hebben geleid??

chebakrullenbol
11-12-2002, 13:10
die gast kon echt goed praten joh. wat ik wel merkte is dat hij af en toe het zo draaide dat de AEL een perfecte oraganisatie was. hier heb ik het dan over vrijwilligers werk dat hij benoemde. maar over het algemeen vind ik hem echt toppie. want die nederlanders willen gewoon horen dat moslim vrouwen worden onderdrukt door de moslim mannen twerwijl dit absoluut niet het geval is. ten minste als je leeft volgens de regels van de islaam. wat veel nederlanders zien is een megsel van cultuur en geloof. ze denken dan dat cultuur bij geloof hoort terwijl dit absoluut niet het geval is. de groeten aan alle moslima's

miss_berkania
11-12-2002, 13:16
komt er nog eens een herhaling van dat programma , want heb het gemist zoals altijd en zo ja vertel me dan wanneer en hoe laat

samia000
11-12-2002, 13:30
Ik wist eerder niet wat ik van Abou Jahjah moest denken. Maar na zijn optreden van gisteren heb ik alleen maar waardering voor hem gekregen. Nooit heb ik eerder een allochtoon gezien die zo goed uit zijn woorden kwam en bijzonder intelligent was. Hij wist precies wat hij moest zeggen en ze konden zijn mond niet snoeren. ik had al vaker gehoord dat hij goed was, maar ik heb het nu ook zelf gezien. Waren er maar meer van. Ik doel dan niet naar zijn ideeen, maar naar het feit dat we dan mensen in de politiek hadden die precies konden zeggen wat er speelt in ons maatschappij in plaats van alleen maar ja te knikken. Want noem nu eens iemand die spreekt voor de allochtonen in de politiek die echt zijn mening op zo'n heldere manier verkondigt zonder bang te zijn dat hij verstoten wordt door de Nederlandse politiek. Wel vond ik het jammer van gisteren dat ze hem steeds woorden probeerden op te leggen. Vooral op het einde toen ze het hadden over berbers die zich onderdrukt voelen. Nou ja ik ben in ieder geval onder de indruk van hem!! Groetjes, Samia

OemAbdoellah
11-12-2002, 14:13
LOOOOL Hij is kickeeeeeeen eindelijk eentje die duidelijk spreekt!

leukejongen1974
11-12-2002, 14:37

Ik heb het gisteren gezien, ze probeerden hem op alle punten te pakken, maar hij was ze veel te slim af, hij heeft echt de vloer met ze aangeveegd. Ik vond die Sinu echt een slijmbal zeg tjonge jonge jonge moet nou zou iemand ons vertegenwoordigen schandalig die zit meer te slijmen om zijn subsidie te krijgen voor zijn organisatie dan het opkomen voor de belangen van marokkanen. Abu Yahya the man, hij blijft tenmiste zich zelf en zegt wat hij vindt en de meerderheid v.d. Marokkaanse gemeenschap en niet wat graag die Kazen of die Zotte belgen willen horen.

Pagina's : [1] 2