Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : abou jahjah

Pagina's : [1] 2

NaamLooS
10-12-2002, 22:54

ik wou het ff meedelen: abou jahjah is nu te zien bij barend en van dorp...voor de mensen die het willen zien..kijken dus!! :zwaai: :zwaai:

saidaaatje
10-12-2002, 22:57
hmmmmm ik ga ff tjekkeeeeeeeeeeeeeeeee

NaamLooS
10-12-2002, 22:58
Origineel gepost door saidaaatje hmmmmm ik ga ff tjekkeeeeeeeeeeeeeeeee :goedzo:

CLeOpaTrA01
10-12-2002, 22:59
heb ook ff zitte kijke...en moet tog zegge...hij laat zich niet zomaar de mond snoere...hijs ckerzz goed bezig!!!!! BIG KIZZAAAA CLEO...

NaamLooS
10-12-2002, 23:02

Origineel gepost door CLeOpaTrA01 heb ook ff zitte kijke...en moet tog zegge...hij laat zich niet zomaar de mond snoere...hijs ckerzz goed bezig!!!!! BIG KIZZAAAA CLEO... precies!!! hij heeft goede standpunten en kan ze goed verdedigen!! hahahhah hij snoert HEN de mond ;)

NaamLooS
10-12-2002, 23:03
damn...en hij heeft gewoon overal een antwoord op :D:D

CLeOpaTrA01
10-12-2002, 23:09
prcs!!!!!!!! en hoe...damnzz... ze proberen nm egt elke x te pakken op het onderwerp Islam...vrouwen die onderdrukt worde...homo's enz enz... alleen wil maar nie lukke..:D:D.. vind alleen die Dini wat minder...erg vaag...komt moeilijk uit zn woorden en is niet egt duidelijk wat ie nou prcs wil zegge... BIG KIZZAAAA CLEO...

NaamLooS
10-12-2002, 23:11
Origineel gepost door CLeOpaTrA01 prcs!!!!!!!! en hoe...damnzz... ze proberen nm egt elke x te pakken op het onderwerp Islam...vrouwen die onderdrukt worde...homo's enz enz... alleen wil maar nie lukke..:D:D.. vind alleen die Dini wat minder...erg vaag...komt moeilijk uit zn woorden en is niet egt duidelijk wat ie nou prcs wil zegge... BIG KIZZAAAA CLEO... hahahha hij is ckerz vaag :p

Camilla27
10-12-2002, 23:15
ik zweer het die vent is zo goed...hij weet wat die moet zeggen en laat zich echt niet gek maken :D die word echt nooit meer uitgenodigd....

NaamLooS
10-12-2002, 23:15
Origineel gepost door Mal-Moh Hij zegt waar het op slaat, is echt klasse precies :goedzo:

Camilla27
10-12-2002, 23:18
Origineel gepost door Mal-Moh En die Dini, moet gewoon zijn mond houden en het woord aan Abou Jah jah overlaten! hij durft gewoon niet de waarheid te spreken......hij moet zolang denken over dingen die hij zegt hij is gewoon zo bang dat hij iets verkeerts zegt...aan de andere kant ben ik blij dat JahJah niet op zijn mondje is gevallen toppie.........

NaamLooS
10-12-2002, 23:19
Origineel gepost door Mal-Moh En die Dini, moet gewoon zijn mond houden en het woord aan Abou Jah jah overlaten! hahahhahahaha dini probeerde de hele tijd te praten....maar elke keer onderbrak jahjah hem en dan ging ie het voor hem afmaken!! dus die 2 gasten waren het zat.... hoor die barend&van dorp: nee..!!! laat hem uitpraten. :D

MueZli
10-12-2002, 23:20
Sini, bakt er niets van. Mulder en Barend en van Dorp, zullen m nooit meer uitnodigen :D..Thst for sure..

Tnawie
10-12-2002, 23:23
Origineel gepost door NaamLooS ik wou het ff meedelen: abou jahjah is nu te zien bij barend en van dorp...voor de mensen die het willen zien..kijken dus!! :zwaai: :zwaai: ik begin die gast egt te mogen.....hij bestrijdt die gasten met t zelfde argumenten als zij zelf gebruiken.....

NaamLooS
10-12-2002, 23:26

hij laat gewoon niet met zich kisten....klaar!! :D

Pagina's : [1] 2