Bekijk originele versie : Een Gesprek Met Je Docent...
_MaJesTeiT_
10-12-2002, 22:52
Ik had vandaag een hele goed gesprek met mijn docente gehad op school en heb haar duidelijk laten maken dat ik hetzelfde verdien zoals elke leerling.......ze stond versteld naar me te kijken....ze had het blijkbaar niet verwacht van mij, dat ik haar de les zat te lezen....
Ik dacht: we draaien effe de rollen om..
Ik vind dat soms docenten je niet gelijk behandelen en dat heb ik haar vandaag eens goed duidelijk laten maken.....
Wie is het met me eens, heb ik hier goed gehandeld?
Was dat gesprek niet nodig volgens jullie of wel....
Ik lag er een nacht over te piekeren....... :confused:
Wat zouden jullie doen, als je het gevoel had,
dat je geen eerlijke kansen krijgt op school en dat je niet hetzelfde word behandelt zoals elke andere leerling.....
Ik verwacht hier graag serieuze reacties.......
Groetjes Saida ;)
berbertje00
10-12-2002, 22:54
ZO echt top meid, ik zou precies hetzelfde doen
Echt ik zou er zeker wat van zeggen!!
Maar wat was haar reactie??
saidaaatje
10-12-2002, 22:55
hey meid..........heel goed gedaan...ik moet zeggen ik heb atheneum gedaan en ik was de enige marokaanse op school.....maarre ik ben altijd behandeld zoals ieder ander werd behandeld......
NaamLooS
10-12-2002, 22:55
wat heeft je docente dan gedaan??
behandelde ze je dan anders dan de andere leerlingen?
_MaJesTeiT_
10-12-2002, 22:56
Origineel gepost door berbertje00
ZO echt top meid, ik zou precies hetzelfde doen
Echt ik zou er zeker wat van zeggen!!
Maar wat was haar reactie??
dankje....
Ze was eerlijk gezegd verbaasd....want ze was het niet gewend van een student zoals ik haar effe goed de waarheid te zeggen......
Ze schrok er van, maar ze vond het goed dat ik dat heb gedaan en ze zei voor de volgende keer moet je er niet meer over gaan piekeren
maar gelijk naar me toe komen en vertellen wat je dwarszit.......
Af en toe zijn die docenten best aardig, maar
soms kan je ze.....:auw:
gelukkig is het goed afgelopen...... :zwaai:
_MaJesTeiT_
10-12-2002, 23:01
Origineel gepost door saidaaatje
hey meid..........heel goed gedaan...ik moet zeggen ik heb atheneum gedaan en ik was de enige marokaanse op school.....maarre ik ben altijd behandeld zoals ieder ander werd behandeld......
dankje lieverd......
Je moet altijd gewoon doorzetten en voor jezelf opkomen....
Geef de moed en hoop nooit op
want in jezelf geloven is de kracht, die jou laat stralen dat je leeft.....
Gewoon doorzetten tot het eind en dit is me laatste jaar
als alles goed gaat Inschagelah.....
Doe je rustig aan he met alles en gaat alles goed voor de rest...... ;)
Origineel gepost door Kadir
Ik heb een keertje een leraar van me gestalkt, omdat hij me een 1 had gegeven:kwaad:
Wahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah, wallah om deze zin moest ik echt ff lachen, ieee gekke turkkkk, ahahahahahahahahahaha, meskien zomaar die leraar stalken, zeg wat heb je gedaaan?????
En Saida, je hebt zo :goedzo: gehandelt girl!!
[QUOTE]Origineel gepost door Kadir
Niets, ik volgde hem na school, toen hij naar huis ging, en ging allemaal geluidjes maken:p
En toen kreeg ik opeens een 8 voor dezelfde proefwerk:hihi:
Moet je echt s een keertje proberen:goedzo: [/QUOTE
dank je voor je tip
ik ken mijn docenten niet...... :confused:
nee maar je hebt goed gehandeld meid....laat ze lekker een poepie ruiken...
sihemB :zwaai:
kaasvaak
11-12-2002, 00:56
Origineel gepost door Saida
Ik had vandaag een hele goed gesprek met mijn docente gehad op school en heb haar duidelijk laten maken dat ik hetzelfde verdien zoals elke leerling.......ze stond versteld naar me te kijken....ze had het blijkbaar niet verwacht van mij, dat ik haar de les zat te lezen....
Ik vind dat soms docenten je niet gelijk behandelen en dat heb ik haar vandaag eens goed duidelijk laten maken.....
dat je geen eerlijke kansen krijgt op school en dat je niet hetzelfde word behandelt zoals elke andere leerling.....
Groetjes Saida ;)
Toen ik jaren geleden nog op school zat, was ik ook steeds bezig de leraren de waarheid te zeggen. En ik vind het altijd terecht als je opstaat voor jezelf en zegt waar jij vindt waar het op staat, zeker als je het idee krijgt dat je anders dan anderen wordt behandeld om watvoor reden dan ook.
De leraren hadden vaak een goede reden om mij anders te behandelen, omdat ik vaak de hele tijd zat te klieren in de klas. De Engelse juf (zo noemde ik haar altijd: juf of juffie) bleef een paar lessen achter elkaar zeuren over hetzelfde onderwerp, ik heb haar gevraagd of ze er niet eens genoeg van kreeg om steeds maar over hetzelfde door te blijven janken. Ze zei dat als je bij een bakker komt je ook goed brood wil hebben (waar ze de stommiteit vandaan haalde), dus ik zei haar bij de bakker ook geen genoegen te nemen met oud, uitgekauwd brood. Zulke dingen kan ik nooit voor me houden. Ze kwam na de les naar me toe en zei dat ik gelijk had, maar ze wilde dat iedereen goed wist waar het over ging (je weet wel, zo'n wij begrijpen elkaar gesprek).
Gewoon effe een voorbeeld, anders is het zo'n lege reactie..
Origineel gepost door Saida
Groetjes Saida ;)
zo is het, opkomen voor jezelf als dat nodig is. :goedzo:
ik word ook anders behandelt, maar in positieve zin :)
GekkeTurk
11-12-2002, 10:36
Met de dag worden de leraren slechter echt waar en vooral op de MBO opleidingen. Ik doe zelf ICT op het MBO Dudok in hilversum en me leraar kan geneens Windowd installeren :confused: moet je is voorstellen mijn leraar kan geneens WINDOWS INSTALLEREN! Echt heel erg strange maarja leraren sta vandaag de dag alleen voor het geld denk ik zelf niet meer voor de leerling zelf ik hoor vaak verhalen van vroeger en daar hoor je altijd dat leraren een speciale band hadden met elke leerling maarja mijn leraren weten geneens normaal mijn naam... raar heel raar
Origineel gepost door GekkeTurk
Met de dag worden de leraren slechter echt waar en vooral op de MBO opleidingen. Ik doe zelf ICT op het MBO Dudok in hilversum en me leraar kan geneens Windowd installeren :confused: moet je is voorstellen mijn leraar kan geneens WINDOWS INSTALLEREN! Echt heel erg strange maarja leraren sta vandaag de dag alleen voor het geld denk ik zelf niet meer voor de leerling zelf ik hoor vaak verhalen van vroeger en daar hoor je altijd dat leraren een speciale band hadden met elke leerling maarja mijn leraren weten geneens normaal mijn naam... raar heel raar
jaah duuuh je zit ook op het dudok daar is niets normaal :giechel:
sihemB :zwaai:
wajowww eyyemaa...ik heb zeker 2 docenten gehad die na een gesprek met mij gewoon begonnen te huilen, voor me neus nog wel he. Maar toch na een gesprek met een docent, moet je niet meteen denken dat jij en zij meteen de beste 'matties' zijn en zo. Ze pakken je even hard terug als je net denkt van, mwah die's best relaxed of zo.
Maar jah die goeie ouwe tijd (uhum), heb echt lange tijd grote bek gegeven tegen leraren, totdat locatieleider zei van ik wil gesprek met je ouders.....oepss dacht ik toen...NO WAY, miskien die school heeft 2 jaar lang m'n ouders op school proberen te laten komen, dan belden ze op en dan zat me vader naast me, en dan vroeg hij van zijn je ouders thuis? nee die zijn voor priveomstandigheden in marokko. Pas bij mijn examenuitreiking kregen ze elkaar voor het eerst te zien. Wat die locatieleider dan ook zei he..voor al die trotse ouders en zo..en dan word je naam genoemd en dan gaan ze heel veel over je zitten slijmen bij iedereen, maar bij mij was het, nou selma we hebben 2 jaar moeten wachten om eindelijk je ouders te zien, maar ik denk dat het nou te laat is. En me vader die snapte niet wat hij bedoelde en toen me vader daar naar vroeg zei ik tegen hem, nee joh hij lult maar wat.
Maar al moet ik eerlijk zeggen, volgens mij had ik beter m'n schooltijd met slijmen moeten doorbrengen, je weet niet hoeveel dat kan schelen. Als een 'slijmiemand' een toets had verneukt en hij volgende les zei van, ja meneer was ziek en bla bla, dan mocht ie het gewoon meteen over doen. Terwijl bij mij was van jah pech, volgende keer beter.
thallaw
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.