Bekijk originele versie : BORsten
tatoezientah
06-08-2004, 16:46
Ik wist echt niet dat zoveel meisjes ontevreden zijn over hun borsten...
Ik hoor de laatste tijd vaak dat meisjes daar onzeker over zijn.
MIsschien ben ik wel heel naief, maar ik wist ook niet dat Moslimse meisjes borstvergroting doen.
Ik heb er niets op tegen, maar ik was wel heel verbaasd....
Heeeeeeeeel veeel succes voor de meisjes die het overwegen en denk er goed over na. Je moet het al helemaal niet voor een ander persoon doen, want het is wel haram.
:zwaai:
berberia_16
06-08-2004, 21:46
Borstvergroting is haram voor zover ik weet maar ja dat spreekt voorzich waarom borsten vergroten wees blij met wat je heb tog? :)
LaGirly85
06-08-2004, 21:56
Ik vind kleine borsten veel mooier dan grote borsten. Kleine borsten zijn mooi en elegant.
berberia_16
06-08-2004, 22:08
Maar te klein is niet echt vrouwelijk vind ik............ ze moeten wel een beetje vol zijn maar te groot weer is ook nie echt wat ik mooi vind
dus gewoon een beetje vol niet te groot niet te klein das paselegant en sexy :)
Maar tog een ding wees blij met wat je heb!!!!!
LaGirly85
06-08-2004, 22:11
Inderdaad!
je hoeft niet per se een borst vergroting te ondergaan je kan ook push ups gebruiken ze zijn wel iets duurder als de normale bh's maar als je grote borsten wil moet je het er wel voor over hebben als je denkt er gelukkig over te zijn
Lady_moi
07-08-2004, 16:41
Borstvergroting is haram :hihi:
nadoria_zinador
07-08-2004, 23:16
Ajo je moet blij wezen met wat je hebt!!
Er zijn mensen die msakien helemaal niets hebben.
Dus meiden denk eerst na voor dat je wat gaat doen!!
MOCROGIRL_85
09-08-2004, 15:02
waarom zeggen jullie allemaal haram hallooo je benen spreiden voor een jongen is ook haram...... en tegenwoordig spreiden heel veel meisjes hun benen ik zou zelf beter een borstvergroting willen ondergaan dan me benen spreiden voor een of andere jongen
missie_19
09-08-2004, 16:03
Origineel gepost door MOCROGIRL_85
waarom zeggen jullie allemaal haram hallooo je benen spreiden voor een jongen is ook haram...... en tegenwoordig spreiden heel veel meisjes hun benen ik zou zelf beter een borstvergroting willen ondergaan dan me benen spreiden voor een of andere jongen
Moet je per se kiezen :rolleyes: wat d8 je van allebei niet
Origineel gepost door missie_19
Moet je per se kiezen :rolleyes: wat d8 je van allebei niet
Wallahila, allebei niet!!
miss_adidas
10-08-2004, 19:46
:stout: :hihi: :melig:
Origineel gepost door Rajae_15
tiss allbei haram dus
doe maar geen van beide
Waarom zou een borstverkleining als dit helpt tegen soms ernstige lichamelijke klachten haram zijn?
Sammy_ia
13-08-2004, 13:44
:giechel: Meid hoe kom je hier op??!! :confused:
hahahah je hebt me wel laten lachen be3da!!
Origineel gepost door tonk
Waarom zou een borstverkleining als dit helpt tegen soms ernstige lichamelijke klachten haram zijn?
Neeh ze bedoelen waarschijnlijk wanneer dit gedaan wordt om niet-medische redenen. Omdat de wereld vrouwen aanpraat dat ze een bepaalde borstgrootte moeten hebben.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.