Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Klik Hier Effe Op, Want Het Is Serieus..................

Pagina's : [1] 2

_MaJesTeiT_
10-12-2002, 22:10

Alloeeeee luitjes, Zie beneden....... :D Alles goed met jullie? Iam back, daar ben ik weer....na een lange tijd. Mijn pc bleek een storing te hadden, die van jullie ook..... :confused: Hoe is het met mijn lieverds, gaat alles naar wens? Hebben jullie me nog gemist....... :D Ik hoor jullie nog wel... Toedeloe....... Groetjes Saida ;)

hayatoe
10-12-2002, 22:12
heee saida nice to have you back!!!!! ook al ken ik je niet. boussa hayatoe

NaamLooS
10-12-2002, 22:13
lekker belangrijk!! hahahhaahahhahahaha :p nee hoor welkom terug dan maar :D :zwaai:

_MaJesTeiT_
10-12-2002, 22:14
Origineel gepost door hayatoe heee saida nice to have you back!!!!! ook al ken ik je niet. boussa hayatoe dankje lieverd alles goed met je....... ;)

Cina
10-12-2002, 22:14

Saidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! :blauwkus:

SweetRose
10-12-2002, 22:15
heyyyyy welcome back....:D :zwaai:

kickboxgirl
10-12-2002, 22:17
hey salam welcom terrug ja ook ken je niet maar ja toch eff groeten doei doei

Taseb7ant
10-12-2002, 22:17
Heyyyyyyyyyyyyyyyy:rolleyes:

_MaJesTeiT_
10-12-2002, 22:18
Origineel gepost door NaamLooS lekker belangrijk!! hahahhaahahhahahaha :p nee hoor welkom terug dan maar :D :zwaai: tenminste ik laat het effe weten of alles goed gaat met jullie..... :D

_MaJesTeiT_
10-12-2002, 22:21
Origineel gepost door Cina Saidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!! :blauwkus: lieverd alles goed met je?????? Hoe staat het leven, gaat alles naar wens? Ik kon al een paar dagen mijn pc niet gebruiken, dus je kent het misschien wel......beetje vervelen.... ;) groetjes Saida ;)

_MaJesTeiT_
10-12-2002, 22:22
Origineel gepost door zin 'n midar heyyyyy welcome back....:D :zwaai: dankje meissie......alles goed verder met je.....doe je nog rustig aan met het leven........ ;)

al_hamka
10-12-2002, 22:22
Origineel gepost door Saida Alloeeeee luitjes, Zie beneden....... :D Alles goed met jullie? Iam back, daar ben ik weer....na een lange tijd. Mijn pc bleek een storing te hadden, die van jullie ook..... :confused: Hoe is het met mijn lieverds, gaat alles naar wens? Hebben jullie me nog gemist....... :D Ik hoor jullie nog wel... Toedeloe....... Groetjes Saida ;) Gaat goed met me hoor ;) En met jou meid?!?!!? WELCOME BACK :hoera: ** SouSou ** :goedzo:

_MaJesTeiT_
10-12-2002, 22:23
Origineel gepost door kickboxgirl hey salam welcom terrug ja ook ken je niet maar ja toch eff groeten doei doei thanxx meid.... je krijgt de groeten terug van Saida.......... ;)

hayatoe
10-12-2002, 22:24
Origineel gepost door Saida dankje lieverd alles goed met je....... ;) ja met mij gaat het elhamdoelilah goed. Met jou moet het nu ook een stukke beter gaan nu je pc het weer doet. groetjes hayatoe

Cina
10-12-2002, 22:24

Origineel gepost door Saida lieverd alles goed met je?????? Hoe staat het leven, gaat alles naar wens? Ik kon al een paar dagen mijn pc niet gebruiken, dus je kent het misschien wel......beetje vervelen.... ;) groetjes Saida ;) Alhamdoelilah :) Met jou ook? Ewa...ik heb je wel gemist hoor :( Maar nu ben je er weer gelukkig ;)

Pagina's : [1] 2