Bekijk originele versie : Rubriek Marokkaanse jongeren en actualiteiten
Het moet eerder nederlandse jongeren en actualiteiten genoemd worden.
Waarom nemen Nederlandse jongeren deel aan de rubriek van Marokkaanse jongeren en actualiteiten?
Graag uw reactie.
Geen mening, met mijn leeftijd doe je alleen nog mee voor de actualiteit ;)
jackomaroq
06-08-2004, 15:37
Omdat al die Marro's bang zijn om met Kazen te kletsen in real life... dus moeten ze dat hier doen... :D
jackomaroq
06-08-2004, 15:46
Origineel gepost door najibsri
al die Marro's ? ik ben een marro en klets alleen maar met Kazen.
just a joke man.... :)
Het is "en" en niet "of" ;)
Oke, Laat de jongeren tot mij komen :D
Origineel gepost door CAMELIA82
tja dan ken je net zo goed stellen ,waarom leven er HOLLANDERS in marokko :rolleyes:
Omdat ze een dubbele nationaliteit hebben :hihi:
:hihi:
netwerken ?
Inderdaad dit forum heeft veel weg van internet werken :cool:
een wat voor feestje???? :confused:
Nee morgen gaan we stappen...
Eerst de bootjes parade.
Daarna "de eerste marokko.nl flash mob" op het amstelveld in Amsterdam
En daarna, :boogie: maar vast niet in een nichtekit met disco lampen. Veel te warm, ik hoop op veel muziek buiten, drankje der bij en vele mooie lijven ;)
IK wens je veel plezier....
Pas je op voor anale uitschieters?
Bedankt voor je bezorgtheid maar maak je niet ongerust.
Ben al 10 jaar monogaam :(
bevalt het je niet ? Wil je liever rampestampe met elke mogelijke fag ?
Nee hoor dat helemaal niet, het bevalt me prima.... Af en toe zie ook ik nog wel wat moois rondlopen, en dan is het wel eens jammer..
Maar mijn relatie is veel meer waard dan 1 one-night-stand :Iluvu:
En jij, wat ga jij doen vanavond... ga je nog ergens een blonde snol opduiken om mee te rampetampen
Nee, te veel respect voor dat.
Dat zei ik vroeger, toen ik nog in de kast zat, ook altijd tegen mijn hetro vrienden... :eek:
IS dat zo .... en nu ? ik moet dus geen vrouwen respecteren om geen homo te worden.
Eerst stond hier wat anders volgens mij ... nu maak je het mij wel lastig. moet ik een nieuw antwoord bedenken.
Maar als je denk dat je homo kunt worden, zou ik als ik jouw was toch nog maar een keer goed nadenken bij je gevoelens. :D
De enige mannier om homo te worden is als je deze gevoelens onderdrukt en probeerd als hetro te leven.
Dan zal je een keer door de mand vallen, en tegen iedereen moeten zeggen dat je homo bent geworden... :eek:
:giechel: ja klopt, changed my mind (zelf-analyse)
Heb ik gedaan, zoveel gedacht en zo....maar nee kon mij niet voorstellen dat ik een vent aanraak uit liefde. Vrouwen kunnen liefde geven die mannen niet kunnen Rnajib :)
Dan zitten we behoorlijk in het zelfde schuitje :cool:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.