Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : sleur doorbreken of niet?

OUMHANEEN
06-08-2004, 14:57

Salaam, Ik zit sinds kort in een soort dip, ik weet niet wat ik nu verder moet doen met mijn leven. ik heb het gevoel dat ik constant in een visieuze cirkel zit. Ik zou het gewoon willen veranderen, de sleur doorbreken. iets avontuurlijks doen of iets heel geks. Het is echt een gevoel hebben dat je zoveel dingen wilt doen maar op de een of andere manier niet kan!! wie heeft zich ook wel eens zo gevoeld? en hoe kan je het oplossen? moet ik toch op mijn gevoel afgaan? of hopen dat het gevoel weggaat? salaam :(

Azzzizzz
06-08-2004, 15:09
Origineel gepost door OUM HANEEN Salaam, Ik zit sinds kort in een soort dip, ik weet niet wat ik nu verder moet doen met mijn leven. ik heb het gevoel dat ik constant in een visieuze cirkel zit. Ik zou het gewoon willen veranderen, de sleur doorbreken. iets avontuurlijks doen of iets heel geks. Het is echt een gevoel hebben dat je zoveel dingen wilt doen maar op de een of andere manier niet kan!! wie heeft zich ook wel eens zo gevoeld? en hoe kan je het oplossen? moet ik toch op mijn gevoel afgaan? of hopen dat het gevoel weggaat? salaam :( probeer een week lang al je gebeden op tijd te verrichten en grjip die kans aan, om hetgene wat je ons vraagt, dan aan Allah te vragen. wij kunnen je bijstaan, maar hij kan je verlossen. (ik zeg een week lang, daarmee wil ik niet zeggen dat het daarna mag ophouden, maar dat zeg ik omdat ik weet dat je na die week niet zal ophouden., je moet ergens beginnen)

OUMHANEEN
06-08-2004, 15:09
tnx, ik zou heel graag bijvoorbeeld gewoon op vakantie willen gaan endaar nieuwe dingen ontdekken, maar het probleem is dat niemand met je mee kan of mag! en alleen gaan zie ik ook niet zitten. oef echt een dilemma!

OUMHANEEN
06-08-2004, 15:11
probeer een week lang al je gebeden op tijd te verrichten en grjip die kans aan, om hetgene wat je ons vraagt, dan gaan Allah te vragen. salaam. elke dag bidt ik en verricht ik dua's, maar het gevoel blijft en hierdoor wordt mijn imaan ook minder sterk van.

Azzzizzz
06-08-2004, 15:17

Origineel gepost door OUM HANEEN salaam. elke dag bidt ik en verricht ik dua's, maar het gevoel blijft en hierdoor wordt mijn imaan ook minder sterk van. Sabr, is het enige waar God geen passende beloning voor heeft., die beloning is je van harte gegunt dus.

OUMHANEEN
06-08-2004, 15:26
Salaam djazaak allah a gairan.

Ouiam_1
06-08-2004, 18:19
Origineel gepost door OUM HANEEN Salaam, Ik zit sinds kort in een soort dip, ik weet niet wat ik nu verder moet doen met mijn leven. ik heb het gevoel dat ik constant in een visieuze cirkel zit. Ik zou het gewoon willen veranderen, de sleur doorbreken. iets avontuurlijks doen of iets heel geks. Het is echt een gevoel hebben dat je zoveel dingen wilt doen maar op de een of andere manier niet kan!! wie heeft zich ook wel eens zo gevoeld? en hoe kan je het oplossen? moet ik toch op mijn gevoel afgaan? of hopen dat het gevoel weggaat? salaam :( Ik snap hoe je je voelt meid..:(