Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokko.nl is bedoelt..

Pagina's : [1] 2 3

Noena
06-08-2004, 14:17

om te kunnen discussieren over alles wat er in de wereld gaande is..Wat mij is opgevallen hier op Marokko.nl is dat niet iedereen de mening van een ander kan waarderen..Dat verbaasd mij nogal.. Wat verwachten jullie nou eigenlijk hier? Dat iedereen het maar met mekaar eens moet zijn ook al is dat niet zo? Ik krijg een beetje de indruk hiero dat als je het maar met de moslims eens bent je een vriend bent en anders niet!

babyvanbelisma
06-08-2004, 14:23
Ach.......:rolleyes:

Noena
06-08-2004, 14:24
Origineel gepost door babyvanbelisma Ach.......:rolleyes: Geef toe babyvanbelisma dat een heleboel onder ons het niet altijd kunnen waarden..

A_K_A
06-08-2004, 14:30
Marokko.nl is bedoeld voor mensen die daarbuiten bar weinig te doen hebben. :o

babyvanbelisma
06-08-2004, 14:30

Okee, t moet nu maar even afgelopen zijn. Ik heb geen zin om hier ruzie te gaan zitten maken, terwijl ik hier kom voor mijn plezier. Waar hebben wij het eigenlijk nog over Noena? In een discussie stel ik een vraag en jij geeft daar een antwoord op dat bij mij verkeerd valt. Van het een komt het ander en voor je het weet maak je elkaar uit voor rotte vis. Ik vind het wel welletjes zo. Ik ben het met jouw visie vaak niet eens, maar jij waarschijnlijk ook vaak niet met de mijne. Prima, laten we het daar dan maar bij houden. Maar één ding wil ik je wel laten weten. Ik zou het jammer vinden als je mij zou beschouwen als iemand die mensen met een andere mening niet respecteert of daar niet naar wil luisteren. Want ik vind echt dat ik dat wel doe en als je daaraan twijfelt, dan moet je maar eens naar mijn geposte berichten kijken, die laten meestal zien dat ik echt wel in discussie ga. Er zijn echter bepaalde dingen waar mijn bloed van gaat koken en dan wordt ik gewoon een beetje boos. Om twee voorbeelden te noemen: generaliseren en mensen die plezier hebben in de dood van andere mensen. Vandaar dat ik af en toe een beetje heethoofderig kan worden. Wat dacht je van een leuke rituele strijdbijlbegrafenis nu?

Noena
06-08-2004, 14:34
Origineel gepost door babyvanbelisma Okee, t moet nu maar even afgelopen zijn. Ik heb geen zin om hier ruzie te gaan zitten maken, terwijl ik hier kom voor mijn plezier. Waar hebben wij het eigenlijk nog over Noena? In een discussie stel ik een vraag en jij geeft daar een antwoord op dat bij mij verkeerd valt. Van het een komt het ander en voor je het weet maak je elkaar uit voor rotte vis. Ik vind het wel welletjes zo. Ik ben het met jouw visie vaak niet eens, maar jij waarschijnlijk ook vaak niet met de mijne. Prima, laten we het daar dan maar bij houden. Maar één ding wil ik je wel laten weten. Ik zou het jammer vinden als je mij zou beschouwen als iemand die mensen met een andere mening niet respecteert of daar niet naar wil luisteren. Want ik vind echt dat ik dat wel doe en als je daaraan twijfelt, dan moet je maar eens naar mijn geposte berichten kijken, die laten meestal zien dat ik echt wel in discussie ga. Er zijn echter bepaalde dingen waar mijn bloed van gaat koken en dan wordt ik gewoon een beetje boos. Om twee voorbeelden te noemen: generaliseren en mensen die plezier hebben in de dood van andere mensen. Vandaar dat ik af en toe een beetje heethoofderig kan worden. Wat dacht je van een leuke rituele strijdbijlbegrafenis nu? Ik ben het denk ik voor eerst in mijn marokko.nl verleden eens met je! :) Laten we er inderdaad geen strijd van maken. Wat je zegt..We kunnen er een lang of kort verhaal van maken maar feit blijft nou eenmaal dat ieder van mening verschilt en dat maakt het nou zo spannend! Zo zie je maar..Zo zijn we bitches en zo kunnen we aardig met mekaar door 1 deur!..Mijn strijdbijl heb ik bij deze begraven! ;)

babyvanbelisma
06-08-2004, 14:47
Origineel gepost door Noena Ik ben het denk ik voor eerst in mijn marokko.nl verleden eens met je! :) Laten we er inderdaad geen strijd van maken. Wat je zegt..We kunnen er een lang of kort verhaal van maken maar feit blijft nou eenmaal dat ieder van mening verschilt en dat maakt het nou zo spannend! Zo zie je maar..Zo zijn we bitches en zo kunnen we aardig met mekaar door 1 deur!..Mijn strijdbijl heb ik bij deze begraven! ;) tja die strijdbijl duurde bij mij wat langer want ik moest eerst van de 13e verdieping naar beneden om grond te vinden.....:) It's done. En nu maar hopen dat anderen een voorbeeld aan ons nemen :D

jackomaroq
06-08-2004, 14:48
Too bad... I like a good catfight.... :stout:

babyvanbelisma
06-08-2004, 14:49
Origineel gepost door jackomaroq Too bad... I like a good catfight.... Tja, Jacko, jij wilt gewoon iets te graag.....:D

rnaj
06-08-2004, 14:54
Origineel gepost door babyvanbelisma tja die strijdbijl duurde bij mij wat langer want ik moest eerst van de 13e verdieping naar beneden om grond te vinden.....:) It's done. En nu maar hopen dat anderen een voorbeeld aan ons nemen :D Es ff denken, waar heb ik hem ook alweer verstopt. ;) Ken je dat, dat je iets opbergt en als je het weer nodig hebt, kan je het niet meer vinden... :confused:

jackomaroq
06-08-2004, 14:57
Origineel gepost door babyvanbelisma tja die strijdbijl duurde bij mij wat langer want ik moest eerst van de 13e verdieping naar beneden om grond te vinden.....:) It's done. En nu maar hopen dat anderen een voorbeeld aan ons nemen :D 13 verdiepingen? In de buurt van Rotjeknor? that narrows it down...

babyvanbelisma
06-08-2004, 15:03
Origineel gepost door rnaj Es ff denken, waar heb ik hem ook alweer verstopt. ;) Ken je dat, dat je iets opbergt en als je het weer nodig hebt, kan je het niet meer vinden... :confused: Ja, een bekend gegeven....;) Maar een tolerant mens als jij maakt sowieso geen gebruik van strijdbijlen toch?

babyvanbelisma
06-08-2004, 15:04
Origineel gepost door jackomaroq 13 verdiepingen? In de buurt van Rotjeknor? that narrows it down... Ken je het Westin ?

rnaj
06-08-2004, 15:05
Origineel gepost door babyvanbelisma Ja, een bekend gegeven....;) Maar een tolerant mens als jij maakt sowieso geen gebruik van strijdbijlen toch? Nou om eerlijk te zijn, niet vaak. Maar de afgelopen 24 uur zou het wel handig zijn geweest om hem bij me te hebben. :rolleyes:

jackomaroq
06-08-2004, 15:07

Origineel gepost door babyvanbelisma Ken je het Westin ? Vast wel... maar niet onder die naam.... Is dat die nieuwe, blauwe voor het station?

Pagina's : [1] 2 3