Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : maagd en toch bloed je niet!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

mmalaine
06-08-2004, 13:58

hey meiden denken jullie nooit dat jullie niet zullen gaan bloeden op jullie huwlijksnacht, stel je voor dat je gewoon maagd bent en niet bloed zou toch erg zijn ik denk daar nou altijd aan allah ie hfed. wat zouden jullie doen?

LaMorena
06-08-2004, 14:09
Origineel gepost door Miss_Magrebia Niks..... wanneer ik maagd ben, ben ik dat en vind niet dat ik dat moet bewijzen tegenover wie dan ook........ Je hebt altijd 1 getuige en dat is Allah (swt) Juist dat is echt zo ja. En ik heb niet gebloed dus dat hele domme gebruik dat je moet bloeden vind ik zooo belachelijk. Maarja, het bestaat toch niet meer echt dat ze met een wit laken met bloed moeten komen??

girly_nice
06-08-2004, 14:11
LaMorena.. hamdoelillah..:hihi: xXx Z.

missy898
06-08-2004, 14:14
Origineel gepost door LaMorena Juist dat is echt zo ja. En ik heb niet gebloed dus dat hele domme gebruik dat je moet bloeden vind ik zooo belachelijk. Maarja, het bestaat toch niet meer echt dat ze met een wit laken met bloed moeten komen?? Er zijn nog veel mensen die dat doen... Laatst keek ik naar een video van de bruiloft van mijn nicht in marokko op een gegeven moment zag ik mijn neef zwaaien met een witte laken met allemaal bloedvlekken derop :confused: ..... Echt het gebeurt nog steeds maar bij moeten ze zeker niet verwachten dat ze bloed gaan zien op een witte laken.. :D

mmalaine
06-08-2004, 14:29

nee dat bedoel ik ook niet ik zal ook zeker niet aan iemand laten zien wat er gebeurt in die nacht is tussen mij mijn man en allah (swt) maar het gaat gewoon om het idee . je beschermt heel je leven je trots en dan komt er nix als je t aan de liefde van leven overgeeft, nou ik zou echt kapot zijn.

LaMorena
06-08-2004, 14:33
Wat erg dat het nog steeds gebeurt zeg. Wat een debielen zijn het want er zijn zoveel vrouwen die niet bloeden. Het maagdenvlies is gewoon bullshit en er moet ook een einde komen aan dat domme gebruik. Het is gewoon een ribbeltje en niet een vliesje. Mensen zouden meer moeten doen aan de Islam dan zouden ze weten dat het tussen jou en Allah swt is en niet tussen jou en het hele dorp.

Zeeparell
06-08-2004, 14:36
Origineel gepost door mmalaine hey meiden denken jullie nooit dat jullie niet zullen gaan bloeden op jullie huwlijksnacht, stel je voor dat je gewoon maagd bent en niet bloed zou toch erg zijn ik denk daar nou altijd aan allah ie hfed. wat zouden jullie doen? Niet elke meisje bloed maar hij gaat het ook voelen of hij moet zo dom zijn :rolleyes: dat hij nooit wat voelt

LaMorena
06-08-2004, 14:44
Origineel gepost door Zeeparell Niet elke meisje bloed maar hij gaat het ook voelen of hij moet zo dom zijn :rolleyes: dat hij nooit wat voelt Bull, als hij ook maagd is weet hij het niet maarja, de meeste zijn geen maagd meer en denken dat mannen mogen doen wat ze willen.

Zeeparell
06-08-2004, 14:52
Pardon

LaMorena
06-08-2004, 15:00
Als een man nog maagd is weet hij toch niet of een vrouw strak of ruim aanvoelt. Een man kan dat heus niet voelen als hij niet eerder ervaring heeft. Als je man voelt dat je geen maagd meer bent dan weet je gelijk zeker dat hij ook geen maagd meer is.

Zeeparell
06-08-2004, 15:02
Whatever

LaMorena
06-08-2004, 15:07
Gaaaaaaaaaaaaaaaan we weer Julia? Jij bent echt raar. Zit je normaal te praten en ineens ga je stoer doen. Heb je een probleem met jezelf ofzo? In Nederland heb je psychiaters!

Zeeparell
06-08-2004, 15:10
Waar slaat dat nou weer op heej

Azzzizzz
06-08-2004, 15:15
Origineel gepost door mmalaine hey meiden denken jullie nooit dat jullie niet zullen gaan bloeden op jullie huwlijksnacht, stel je voor dat je gewoon maagd bent en niet bloed zou toch erg zijn ik denk daar nou altijd aan allah ie hfed. wat zouden jullie doen? als op mijn huwelijksnacht mijn vrouw niet bloedt daar waar het hoort, dan bloedt ze vlak daarna uit haar neus... :D :D :D overigens is dit een GEINTJE oke., dus niet naar referen, want dan bewijs je dat je gevoel voor humoer zijn grenzen heeft bereikt

cj_tetuani
06-08-2004, 15:18

Origineel gepost door mmalaine hey meiden denken jullie nooit dat jullie niet zullen gaan bloeden op jullie huwlijksnacht, stel je voor dat je gewoon maagd bent en niet bloed zou toch erg zijn ik denk daar nou altijd aan allah ie hfed. wat zouden jullie doen? Is dat niet beter aan de geleerden deze vraag stellen of docters maar dan moslim docters bloed of geen bloed wie houdt er rekening mee mashallah we zijn de weg kwijt en we weten niet meer hoe en wat komt goed inshallah we moeten in Allah vertouwen

Pagina's : [1] 2 3 4