Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Keuze maken tussen 2 personen waar je veel om geeft!

Pagina's : [1] 2

Jalaila
06-08-2004, 13:45

Ik ging met een jongen en was 8 mnd zwanger dat hij mij verliet..( De reden was omdat ik te bitcherig was hahaha) maar ja iedereen veranderd toch door zn hormonen? En later was de reden dat ie geen gevoelens meer voor me had. 2 wkn nadat hij weg was gegaan had hij een nieuwe vriendin.Ik deed er alles aan om m terug te krijgen, niet alleen voor mezelf maar ook voor mn dochter Chayma. Hij vertikte t tegen zn ouders te zeggen en was er niet dat ik m nodig had/bij de bevalling (terwijl t afgesproken was) 2mnd van mijn leven voorbij! Alleen maar verdriet en heel veel pijn...Ik kwam er via zn beste vriendin achter dat hij contact met meisjes had in de tijd van mij. Wij waren altijd vijanden van mekaar maar nu beste vriendinnen. We kwamen er achter dat hij ons tegen mekaar hadden opgestookt. :(Nu sinds een tijdje heb ik een jongen leren kennen en hij is zo goed voor mij en mn dochter...En ik geef echt veel om hem...en gister belde die jongen op dat hij me mee wilt nemen naar zn huis om me voor te stellen... Wat moet ik doen of wat zou JIJ doen als je in mn schoenen stond? :confused:

Azzzizzz
06-08-2004, 13:48
begrijp ik het goed dat jij een kind hebt van je ex-vriend, of heb ik te snel gelzen.

girly_nice
06-08-2004, 13:50
GRIJP JE KANS ZINA :goedzo:(zulke jongens kom je niej vaak tegen..) blauwkus: xXx Z.

mmalaine
06-08-2004, 13:51
ik zou het gewoon doen ik bedoel als jij iets om hem geeft dan is dit t begin van een gelukkig leven voor jou insha allah. heel veel geluk en zorg goed voor je kindje.

girly_nice
06-08-2004, 13:52

correctie GRIJP JE KANS ZINA :goedzo: (zulke jongens kom je niey vaak tegen..) :blauwkus: xXx Z.

Jalaila
06-08-2004, 13:59
Origineel gepost door masria84 Ben je zelf marokaans ??? Nee mn vriendinnen vinden van wel maar dat ik in een verkeerde lichaam ben geboren hahah maar mn ex is wel marokkaans en die jongen die ik heb leren kennen ook!!

Miss9
06-08-2004, 15:42
ik zou, als ik in jou schoenen stond, helemaal geen tijd meer besteden aan een jongeman, maar gaan leven voor mn kindje. je moet zorgen dat ze een evenwichtige leven tegemoed gaat, en dat zal niet lukken als jij zelf je hart telkens laat breken, door verschillende jongens. InsAllah heb je geleerd van je fout, om voor het huwlijk zwanger te worden. ik val je hier nu niet op aan, want gedane zaken nemen geen keer, maar ik bedoel, zet eerst alles even rustig op een rijtje, voordat je opnieuw zoiets aangaat. en als die jongen echt serieus met je is, en wilt trouwen, kan hij best nog even wachten...

Ouiam_1
06-08-2004, 18:08
Origineel gepost door Jalaila :(Nu sinds een tijdje heb ik een jongen leren kennen en hij is zo goed voor mij en mn dochter...En ik geef echt veel om hem...en gister belde die jongen op dat hij me mee wilt nemen naar zn huis om me voor te stellen... Wat moet ik doen of wat zou JIJ doen als je in mn schoenen stond? :confused: Zo, bestaan dat soort jongens nog? :maf: Als ik jou was zou ik met hem trouwen en ff een normaal leventje gaan leiden. Dit is natuurlijk niks.

al3arabi
06-08-2004, 18:10
Origineel gepost door Ouiam_1 Zo, bestaan dat soort jongens nog? :maf: Als ik jou was zou ik met hem trouwen en ff een normaal leventje gaan leiden. Dit is natuurlijk niks. waarom zouden datsoort jongens niet meer bestaan dan?

Ouiam_1
06-08-2004, 18:14
Origineel gepost door al3arabi waarom zouden datsoort jongens niet meer bestaan dan? Oppervlakkigheid heerst onder de gemiddelde Marokkaan. :moe:

al3arabi
06-08-2004, 18:15
Origineel gepost door Ouiam_1 Oppervlakkigheid heerst onder de gemiddelde Marokkaan. :moe: heel goed. de GEMIDDELDE marokkaan, zolang je maar de betekenis ook kent.

Ouiam_1
06-08-2004, 18:17
Origineel gepost door al3arabi heel goed. de GEMIDDELDE marokkaan, zolang je maar de betekenis ook kent. Je snapt wel wat ik bedoel.

al3arabi
06-08-2004, 18:18
Origineel gepost door Ouiam_1 Je snapt wel wat ik bedoel. Tuurlijk snap ik je

Mylove
06-08-2004, 21:03
Origineel gepost door Azzzizzz begrijp ik het goed dat jij een kind hebt van je ex-vriend, of heb ik te snel gelzen. ahahhahahahhahahhahahahhaha ahahhahahahahah Grappige mensen hier af en toe

soennia83
06-08-2004, 22:12

Ik betwijfel het dat de jongen die je nu wil voorstellen serieus is... Ik bedoel je zegt het zelf: je bent bitcherig, hebt een kind en aan je daden kan ik afleiden dat je niet echt praktiserend bent. ben benieuwd naar de jongen die je wil voorstellen... wasalaam

Pagina's : [1] 2