Bekijk originele versie : Wie scheert,onthaart het haar op zijn armen? (dames)
87zahra87
06-08-2004, 13:15
Salaam lieve mensen,
Hier ben ik weer met een vraagje.
Zoals al in het algemeen bekend is zijn wij marokkaanse meiden nogal "behaard" ik zeg wel sommige meiden.
Nou benen , oksels en schaamstreek scheren is al lang geen taboe meer.
Maar nu vroeg ik me af of er meerder meiden zijn die ook hun armen scheren, ontharen of kleuren.
Mijn beste vriendin die onthaart het met een ontharingscreme.
Ik moet zeggen ze had zelf dus veel haar op haar armen maar nu ze het onthaart ziet het er ten eerste al een hoop vrouwelijker uit en is het mooi en zacht.
Ik zelf heb ook wel haar op mijn armen niet dat het veel is hoor maar gewoon het is heel donker en dus nog duidelijker.
Nu mijn vraag aan jullie:" Wat raden jullie mij aan te doen?"
Gewoon zo laten of ontharen of kleuren. Wat zijn jullie eigen ervaringen?
Ma3a salama
Mysticalia
06-08-2004, 15:35
ik kom er gewoon niet aan.
:D
hajarchatlady
06-08-2004, 18:00
mijne is al verkleurd door de zon en zie je het niet meer :hihi:
misss_hina_zina
07-08-2004, 16:08
kleuren is beter dan ontharen vind ik
Lady_moi
07-08-2004, 19:48
Ik denk da ge da beter onthaard das vrouwelijker se.
nadoria_zinador
07-08-2004, 23:14
Mijn nichtje uit Duitsland was best behaard op haar armen.
Maar nu harst ze het er van af.
Zelfs haalt ze die spul bij een turkse winkel en ze heeft een hele mooie resultaat!!
87zahra87
07-08-2004, 23:15
jah maar je kan toch moeilijk je armen levenslang blijven harsen.
want jah eenmaal je eraan begint blijft het maar terug groeien. toch?
Palestijns_Girl
08-08-2004, 19:14
ik doe het harsen.. Da's egt veeel beter.. het doet wel ff pijn.. Maar dan ben je er wel voor ong. 3 weken vanaf.. Als je het scheert of onthaart dan kan je dat elke 2 dgen gaan doen..
87zahra87
08-08-2004, 22:46
welke spul gebruikt ze precies om te harsen?
BintElmagreb
09-08-2004, 22:47
Dat ontkleuren dat is echt hatelijk op lange termijn. Hte prikt enorm en je kunt het echt geen 10 laten inwerken. Je kan niet eens meer stil zitten, je moet de hele tijd heen en weer springen om het vol te houden to die 6 á 7 min. Zodra ik zie dat het een genoeg is, ren ik naar de badkamer en kram ik dat spul vanaf onder koud stromend water. Wollahi, ik haat het nu echt. Eerst deed ik het 2 keer in de week, later 1 keer in de week en nu heb ik het al geen maand gedaan. Ik heb mazzel dat je het na een maand nog niet heel erg ziet. :D
heeft iemand een tip hoe je die ontkleuringscreme van Strep minder prikkelend maakt. Je wordt echt gek die 5 min.
87zahra87
09-08-2004, 22:50
gebruik dan andere ontkleuringsmiddel .
BintElmagreb
09-08-2004, 22:59
Origineel gepost door 87zahra87
gebruik dan andere ontkleuringsmiddel .
Ik heb ook een andere gebruikt en die heb ik hier liggen. Ik heb het 1 keer gebruikt, maar het werkt echt helemaaaaaaaaaaaaal niet. Geldverspilling dus. Het merk is: Silx. Echt een afrader. Ik had het tegen de regels in laner laten inwerken, maar nog steeds niets.
:kwaad:
87zahra87
10-08-2004, 11:34
Origineel gepost door BintElmagreb
Ik heb ook een andere gebruikt en die heb ik hier liggen. Ik heb het 1 keer gebruikt, maar het werkt echt helemaaaaaaaaaaaaal niet. Geldverspilling dus. Het merk is: Silx. Echt een afrader. Ik had het tegen de regels in laner laten inwerken, maar nog steeds niets.
:kwaad:
Aahahaha wollah ila helemaal hetzelfde bij mij. Ik heb dat dom spulletje ook gekocht en heb het ook tegen de regels laten inwerken. Maar walou.
Ik gebruik het ook nooit meer. Nog iemand anders aanteraden?
Ma3a salama
rabatlady
10-08-2004, 12:46
Origineel gepost door 87zahra87
Salaam lieve mensen,
Hier ben ik weer met een vraagje.
Zoals al in het algemeen bekend is zijn wij marokkaanse meiden nogal "behaard" ik zeg wel sommige meiden.
Nou benen , oksels en schaamstreek scheren is al lang geen taboe meer.
Maar nu vroeg ik me af of er meerder meiden zijn die ook hun armen scheren, ontharen of kleuren.
Mijn beste vriendin die onthaart het met een ontharingscreme.
Ik moet zeggen ze had zelf dus veel haar op haar armen maar nu ze het onthaart ziet het er ten eerste al een hoop vrouwelijker uit en is het mooi en zacht.
Ik zelf heb ook wel haar op mijn armen niet dat het veel is hoor maar gewoon het is heel donker en dus nog duidelijker.
Nu mijn vraag aan jullie:" Wat raden jullie mij aan te doen?"
Gewoon zo laten of ontharen of kleuren. Wat zijn jullie eigen ervaringen?
Ma3a salama
ik zo beter gaan kleuren .....het blijft veel langer ....bij het ontharen ...moet je wel minstens om de 2 weken effe ontharen ...
veel suc6
:zwaai:
87zahra87
10-08-2004, 23:35
maar die kleuring duurt toch ook niet zolang vooral als je je iedere dag wast.? niet?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.