Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oproep voor de getrouwde MANNEN

Pagina's : [1] 2

Bouchra_23
06-08-2004, 11:51

Oproep voor de getrouwde mannen. Heren zorg dat jullie vrouwen niets te kort komen. Zorg dat zij de gelukkigste zijn. Besteed alle aandacht en geld aan hen en niet aan de dames die jullie opstraat tegen komen. Er zijn weinig marokkaanse mannen die alles met hun vrouwen delen. zodra ze getrouwd zijn dan laten ze de vrouw links liggen. En dit weet ik uit ervaring van me zelf en van heel veel andere getrouwde vrouwen. Heren vind je het gek dat vrouwen dan vreemd gaan, verbaast mij namelijk niets. Maar een grote compliment aan de heren die dit wel doen natuurlijk. Getrouwde mannen wees er vroeg bij voordat het te laat is. Ik hoop dat jullie hierover nadenken, een vrouw heeft namelijk ook gevoelens en wil die met haar man kunnen delen. Beslama, Bouchra

majdaj
06-08-2004, 11:53
Bouchra_23 Die vrouwen kunnen ook gaan scheiden, in plaats van vreemd gaan.

babybruidje
06-08-2004, 12:00
Origineel gepost door Bouchra_23 Oproep voor de getrouwde mannen. Heren zorg dat jullie vrouwen niets te kort komen. Zorg dat zij de gelukkigste zijn. Besteed alle aandacht en geld aan hen en niet aan de dames die jullie opstraat tegen komen. Er zijn weinig marokkaanse mannen die alles met hun vrouwen delen. zodra ze getrouwd zijn dan laten ze de vrouw links liggen. En dit weet ik uit ervaring van me zelf en van heel veel andere getrouwde vrouwen. Heren vind je het gek dat vrouwen dan vreemd gaan, verbaast mij namelijk niets. Maar een grote compliment aan de heren die dit wel doen natuurlijk. Getrouwde mannen wees er vroeg bij voordat het te laat is. Ik hoop dat jullie hierover nadenken, een vrouw heeft namelijk ook gevoelens en wil die met haar man kunnen delen. Beslama, Bouchra ik begrijp wel wat je bedoeld...heel veel met name marokkaanse mannen denken wanneer ze getrouwd zijn ow nu hoef ik haar niet meer te "veroveren" ze is al van mij met gevolg dat ze er geen moeite meer voor doen...wij vrouwen hebben nou eenmaal behoefte aan wardering respect liefde en aandacht als ik het zo zeg lijkt het erg veel maar dat is helemaal niet zo het is je VROUW niet je vijand!! p.s vreemdgaan is altijd fout

Azzzizzz
06-08-2004, 12:14
[i] Maar een grote compliment aan de heren die dit wel doen natuurlijk. [/B] ik voel me zwaar aangesproken, hoe zal dat nou komen?

cj_tetuani
06-08-2004, 12:34

Origineel gepost door Bouchra_23 Oproep voor de getrouwde mannen. Heren zorg dat jullie vrouwen niets te kort komen. Zorg dat zij de gelukkigste zijn. Besteed alle aandacht en geld aan hen en niet aan de dames die jullie opstraat tegen komen. Er zijn weinig marokkaanse mannen die alles met hun vrouwen delen. zodra ze getrouwd zijn dan laten ze de vrouw links liggen. En dit weet ik uit ervaring van me zelf en van heel veel andere getrouwde vrouwen. Heren vind je het gek dat vrouwen dan vreemd gaan, verbaast mij namelijk niets. Maar een grote compliment aan de heren die dit wel doen natuurlijk. Getrouwde mannen wees er vroeg bij voordat het te laat is. Ik hoop dat jullie hierover nadenken, een vrouw heeft namelijk ook gevoelens en wil die met haar man kunnen delen. Beslama, Bouchra Deze oproep had je gewoon kunnen richten aan de beide seksen Ben met je eens, maar niet ieder man laat zijn vrouw links liggen En niet elke vrouw laat haar man links liggen Het probleem is komt door de zogenaamde vrijheid Daten met Mohamad en allemaal en vrijen me jan en allemaal En de jongens ook daten met fatima en allemaal Eenmaal getrouwd zijn missen dat veel afwisselende toestanden Ze kunnen niet bij een persoon blijven Dat krijg je als je niet volgens de regel van de islam hanteert Als je vrijgezel leeft A La kaart en niet elke dag aardappels eet Ook als je getrouwd bent zoek je avontuur buiten het huis Zowel mannen en als vrouwen dus beide hebben de schuld aan Maar wat doe je aan Antwoord heel simpel terug naar de root en dat is je echte identiteit je geloof Toon berouw Ik zou zeggen mannen heb lief, en houd ontzettend van je vrouwen laat je niet door de Sajtaan beïnvloeden En deze oproep geldt ook voor vrouwen En aan de vrijgezellen onder ons geldt het zelfde Sajtaan en je ego zijn je grote vijand

mmalaine
06-08-2004, 12:34
ik doe ook echt alles samen met hem , koken eten shoppen op visite en slapen(hihihihi).

babybruidje
06-08-2004, 12:35
Origineel gepost door cj_tetuani Deze oproep had je gewoon kunnen richten aan de beide seksen Ben met je eens, maar niet ieder man laat zijn vrouw links liggen En niet elke vrouw laat haar man links liggen Het probleem is komt door de zogenaamde vrijheid Daten met Mohamad en allemaal en vrijen me jan en allemaal En de jongens ook daten met fatima en allemaal Eenmaal getrouwd zijn missen dat veel afwisselende toestanden Ze kunnen niet bij een persoon blijven Dat krijg je als je niet volgens de regel van de islam hanteert Als je vrijgezel leeft A La kaart en niet elke dag aardappels eet Ook als je getrouwd bent zoek je avontuur buiten het huis Zowel mannen en als vrouwen dus beide hebben de schuld aan Maar wat doe je aan Antwoord heel simpel terug naar de root en dat je echte identiteit je geloof Toon berouw Ik zou zeggen mannen houd van je vrouwen laat je niet door de Sajtaan beïnvloeden En deze omroep geld ook voor vrouwen En aan de vrijgezellen onder ons geldt het zelfde Sajtaan en je ego zijn je grote vijand klopt helemaal macha Allah

peacefull
06-08-2004, 12:40
Origineel gepost door cj_tetuani Deze oproep had je gewoon kunnen richten aan de beide seksen Ben met je eens, maar niet ieder man laat zijn vrouw links liggen En niet elke vrouw laat haar man links liggen Het probleem is komt door de zogenaamde vrijheid Daten met Mohamad en allemaal en vrijen me jan en allemaal En de jongens ook daten met fatima en allemaal Eenmaal getrouwd zijn missen dat veel afwisselende toestanden Ze kunnen niet bij een persoon blijven Dat krijg je als je niet volgens de regel van de islam hanteert Als je vrijgezel leeft A La kaart en niet elke dag aardappels eet Ook als je getrouwd bent zoek je avontuur buiten het huis Zowel mannen en als vrouwen dus beide hebben de schuld aan Maar wat doe je aan Antwoord heel simpel terug naar de root en dat is je echte identiteit je geloof Toon berouw Ik zou zeggen mannen heb lief, en houd ontzettend van je vrouwen laat je niet door de Sajtaan beïnvloeden En deze oproep geldt ook voor vrouwen En aan de vrijgezellen onder ons geldt het zelfde Sajtaan en je ego zijn je grote vijand :Iluvu: Mooi gezegd! Mijn complimenten!

Bouchra_23
06-08-2004, 12:58
Origineel gepost door Azzzizzz ik voel me zwaar aangesproken, hoe zal dat nou komen? Dan doe je blijkbaar wat verkeerd

Azzzizzz
06-08-2004, 13:16
Origineel gepost door Bouchra_23 Dan doe je blijkbaar wat verkeerd door de ogen van de mensen gezien misschien, maar door de ogen van god niet. en dat laatst telt voor langer dan waar dat eerste voor telt. cappich?

chainaa
06-08-2004, 15:31
ja ik en me man doen ook altijd alles samen...hoe zou dat nou komen e??

Fallujah
06-08-2004, 17:02
Origineel gepost door Bouchra_23 Oproep voor de getrouwde mannen. Heren zorg dat jullie vrouwen niets te kort komen. Zorg dat zij de gelukkigste zijn. Besteed alle aandacht en geld aan hen en niet aan de dames die jullie opstraat tegen komen. Er zijn weinig marokkaanse mannen die alles met hun vrouwen delen. zodra ze getrouwd zijn dan laten ze de vrouw links liggen. En dit weet ik uit ervaring van me zelf en van heel veel andere getrouwde vrouwen. Heren vind je het gek dat vrouwen dan vreemd gaan, verbaast mij namelijk niets. Maar een grote compliment aan de heren die dit wel doen natuurlijk. Getrouwde mannen wees er vroeg bij voordat het te laat is. Ik hoop dat jullie hierover nadenken, een vrouw heeft namelijk ook gevoelens en wil die met haar man kunnen delen. Beslama, Bouchra je hebt gelijk, maar als mijn vrouw vreemd gaat, ene ik heb het beste voor haar gehad, snijd ik haar zachte witte halsje door Wallah

miss_hijab
06-08-2004, 17:08
Origineel gepost door Fallujah je hebt gelijk, maar als mijn vrouw vreemd gaat, ene ik heb het beste voor haar gehad, snijd ik haar zachte witte halsje door Wallah Salaam Moeleikoem, Is dat wel toegestaan in een niet-moslimland?

Tamqeyast
06-08-2004, 17:10
Origineel gepost door majdaj Bouchra_23 Die vrouwen kunnen ook gaan scheiden, in plaats van vreemd gaan. das waar:)

Ouiam_1
06-08-2004, 17:58

Origineel gepost door Bouchra_23 Oproep voor de getrouwde mannen. Heren zorg dat jullie vrouwen niets te kort komen. Zorg dat zij de gelukkigste zijn. Besteed alle aandacht en geld aan hen en niet aan de dames die jullie opstraat tegen komen. Er zijn weinig marokkaanse mannen die alles met hun vrouwen delen. zodra ze getrouwd zijn dan laten ze de vrouw links liggen. En dit weet ik uit ervaring van me zelf en van heel veel andere getrouwde vrouwen. Heren vind je het gek dat vrouwen dan vreemd gaan, verbaast mij namelijk niets. Maar een grote compliment aan de heren die dit wel doen natuurlijk. Getrouwde mannen wees er vroeg bij voordat het te laat is. Ik hoop dat jullie hierover nadenken, een vrouw heeft namelijk ook gevoelens en wil die met haar man kunnen delen. Beslama, Bouchra Niemand moet vreemd gaan met of zonder huwelijksproblemen. :moe:

Pagina's : [1] 2