Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : LEVenN zOnDeR jE MoEdEr..

Pagina's : [1] 2

misz_sanae
06-08-2004, 10:38

salaam mensen...... ik ken veel mensen die leven zonder hun moeder...ik zou dat dus echt niet kunnen...als ik mijn moeder layfed kwijt zou raken...(ik weet niet wat ik zou doen)...een klasgenoot van mij is ook zijn moeder kwijt en gaat heel normaal door het leven....als hij iets wil zeggen over zijn moeder kan hij het niet zeggen, dan schrijft hij dat op een blaadje....anders schiet hij in tranen uit. Dat vind ik zooooooooo zielig weetje...dan moet ik bijna huilen...of een brok in mijn kil... :( ..hoe hij dan nog kan lachen en zo....heel dapper . :rolleyes:

honey101
06-08-2004, 10:50
ik weet wat je bedoeld mijn schoonzusje is ook haar moeder verloren ze kan er ook heel moeilijk over praten soms druf ik iets niette vragen aan haar over haar moeder bang dat ze gaat huilen

babybruidje
06-08-2004, 10:51
ja het is heel erg moge Allah swt ze bijstaan maar iets wat Allah swt van ons wegneemt moeten we accepteren hoe moeilijk het ook is..deze doenya is 1 en al test dus ook zo deze zware test

misz_sanae
06-08-2004, 11:01
jah ik weet het...je moet dan ook oppassen met wat je vraagt aan die gene....is best wel erg ....

Atlas_Gebergte
06-08-2004, 11:18

Origineel gepost door misz_sanae salaam mensen...... ik ken veel mensen die leven zonder hun moeder...ik zou dat dus echt niet kunnen...als ik mijn moeder layfed kwijt zou raken...(ik weet niet wat ik zou doen)...een klasgenoot van mij is ook zijn moeder kwijt en gaat heel normaal door het leven....als hij iets wil zeggen over zijn moeder kan hij het niet zeggen, dan schrijft hij dat op een blaadje....anders schiet hij in tranen uit. Dat vind ik zooooooooo zielig weetje...dan moet ik bijna huilen...of een brok in mijn kil... :( ..hoe hij dan nog kan lachen en zo....heel dapper . :rolleyes: Mijn man heeft zijn moeder ook verloren toen hij heel klein was, hij weet niet zoveel van haar af, maar we praten wel heel vaak over haar. Jammer dat ik haar niet gekend heb.

babybruidje
06-08-2004, 11:40
Origineel gepost door mereyem als iedreeen nu zou starten met het aanvaarden dat deze dunya niet onze eindbestemming is,dan zal men de dood sneller aanvaarden. Verlies hoort bij het leven,hoewel doodgaan geen verlies is.doodgaan is ook niet doodgaan,maar eerder terugkeren naar onze schepper,op weg naar het echte leven. Dat iemand normaal door het leven gaat na verlies van een dierbare is iets waar we allen een vb aan moeten nemen. Weet dat er een dag zal komen dat je moeder er niet meer eens zal zijn,misschien vanavond al ..of morgen of misschien pas over 10jaar.wij weten het niet,alleen HIJ is ervan op de hoogte. je kan doen wat je wil,maar als de doodje achterna zit,kan je nergens meer naartoe daarom beste mensen is het belangerijk dat je elk moment van de dag aan de dood denkt, de beste moslims zijn degene die de dood vaak herdenken,dat zijn ook de mensen die zich bewust zijn van dit neppe leventje. Moge allah swt ons allen leiden op het rechte pad, macha Allah gesproken

Fallujah
06-08-2004, 12:21
het leven is zo dat ieder dood gaat huilen zul je wel, maar accepteren zul je later tog doen

jaimy
06-08-2004, 12:29
Hoi mensen, ik ben mijn vader verloren en niet mijn moeder maar ik vind het net zo erg. Ik moet zeggen dat mijn band met mijn vader hechter was dan met mijn moeder. Ik wens dit mijn ergste vijand niet toe. Dit is een ervaring wat je nooit van je leven kan verwerken. Je kan zeggen ik leef of voel met je mee. Nee dat kan je niet alleen als je dezelfde ervaring hebt dan kan je het wel. Daarom zeg ik altijd wees goed voor je ouders want je kan ze zo kwijt raken. Ik heb zo´n hekel aan mensen die ouders afkraken of geen respect tonen. Nogmaals je OUDERS zijn alles wees er voorzichtig mee. Want later als ze er niet zijn zal je spijt krijgen.

girly_nice
06-08-2004, 13:03
jaimy dat weten we HEEL goed hr..:maf: :ego: -xXx- Z.

achie25
06-08-2004, 13:15
Origineel gepost door misz_sanae salaam mensen...... ik ken veel mensen die leven zonder hun moeder...ik zou dat dus echt niet kunnen...als ik mijn moeder layfed kwijt zou raken...(ik weet niet wat ik zou doen)...een klasgenoot van mij is ook zijn moeder kwijt en gaat heel normaal door het leven....als hij iets wil zeggen over zijn moeder kan hij het niet zeggen, dan schrijft hij dat op een blaadje....anders schiet hij in tranen uit. Dat vind ik zooooooooo zielig weetje...dan moet ik bijna huilen...of een brok in mijn kil... :( ..hoe hij dan nog kan lachen en zo....heel dapper . :rolleyes: Het is ook heel moeilijk. Mijn vrouw heeft precies hetzelfde nu. Maar bedenk wel, dat we allemaal een keer gaan. Hoe moeilijk het ook is, we moeten door met het leven. Ook onze kinderen zullen ons kwijt raken. Zo is dat nu eenmaal.

Tamqeyast
06-08-2004, 16:48
zkr maar alles ligt in allah swt zijn handen:(

Ouiam_1
06-08-2004, 17:27
Soms als ik heel erg boos ben op m'n moeder dan gaat dat zo snel over omdat ik dan denk "Stel dat ze er niet meer zal zijn, dan zijn we uit elkaar gegaan terwijl we ruzie met elkaar hadden." Dat zou ik mezelf niet kunnen vergeven. Alhamdullilah.

al3arabi
06-08-2004, 17:43
Origineel gepost door Ouiam_1 Soms als ik heel erg boos ben op m'n moeder dan gaat dat zo snel over omdat ik dan denk "Stel dat ze er niet meer zal zijn, dan zijn we uit elkaar gegaan terwijl we ruzie met elkaar hadden." Dat zou ik mezelf niet kunnen vergeven. Alhamdullilah. dat heb ik ook, maar ik vind dat je juist zonder ouders veel sterker in je schoenen staat, omdat je het dan zelf voor je kiezen krijgt.

girly_nice
06-08-2004, 18:43
:kwaad: :(al3arabi SEG DAT NIET, strax gaat je moeder dood LAI7FED LAI7FED LAI7FED en dan ga je echt anders piepen hr.. -xXx- Z. :kusgrijs:

sweet_nadoria
06-08-2004, 19:12

Inna Lilahi, Wa inna Lilahi Raji3oun ..

Pagina's : [1] 2