Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rtl-live: Wel eens wat gewonnen?

Pagina's : [1] 2 3

LZN
06-08-2004, 10:08

Ik zal maar meteen vertellen waar het om draait. Ik wil mijn soaps bullshit-free. Ik wil geen commercials tussendoor en geen shitty inhoud. Technisch gezien wil ik dan eigenlijk helemaal geen soaps. Sta er eens bij stil, waar gaat ‘As the world turns’ nu eigenlijk over? Waar ik echt pissed off van raak is dat telefoonspel. Dan wordt er een geldbedrag beschikbaar gesteld en kun je bellen om een vraag te beantwoorden waarvan je ook al drie mogelijke antwoorden ziet. Om je lekker te maken wordt het geldbedrag dan telkens met 100 euro verhoogd. Soms zijn ze wel tien minuten bezig mij te proberen over te halen te bellen: “Je kunt het ook gewoon drie keer proberen, kost maar 75 eurocent per gesprek, kleine investering toch. Ja, anders geef ik het geld wel aan iemand anders hoor”. Dit alles in een bijzonder ordinaire articulatie. Ik vraag me af of iemand van jullie ooit wel eens wat gewonnen heeft. Het zou me niks verbazen als er gewoon iemand in de studio zit die allerlei leuke toneelstemmetjes beheerst en zich voordoet als de persoon die het juiste antwoord weet om vervolgens het geld ‘te claimen’. Is er iemand hier die wel eens meegespeeld heeft? En? Je bent genaaid, nietwaar? Hoe dan ook… Ik raakte zojuist zo pissed off van dat belspel dat ik besloot een paar pakjes sigaren te halen. Gisteren toen ik bij de kassa stond in een supermarkt zag ik daar namelijk de volgende tekst op staan: “BRENGT U EN DE MENSEN OM U HEEN ERNSTIGE SCHADE TOE”. Ik heb nog nooit eerder gerookt maar dit is nu wat ik een investering noem. I hate people. Zita..

jackomaroq
06-08-2004, 10:22
Zita als soap-consument? Het leven vereist een instelling waarbij je moet blijven leren en je je niet te zeer moet verbazen over ongerijmdheden....

jackomaroq
06-08-2004, 10:36
Origineel gepost door ZITA Het is 'King' Zita voor jou Janko. Overigens heb ik niet de indruk dat jij ooit iets geleerd hebt na je nu al een wijle te kennen. Zita. Een wijle? Welk een archaisch taalgebruik beste soapverslaafde.. Waar gaan je voorkeur en fascinatie naar uit? Zijn het Holden en Lilly die jouw tranen trekken op de vroege ochtend of zijn het de verwikkelingen van Carly en Jack die jouw gemoedsrust doen trillen? En wat leren betreft..

babyvanbelisma
06-08-2004, 10:53
Zitaaaaa! :zwaai:

nathalie2
06-08-2004, 11:25

Origineel gepost door ZITA Ik zal maar meteen vertellen waar het om draait. Ik wil mijn soaps bullshit-free. Ik wil geen commercials tussendoor en geen shitty inhoud. Technisch gezien wil ik dan eigenlijk helemaal geen soaps. Sta er eens bij stil, waar gaat ‘As the world turns’ nu eigenlijk over? Waar ik echt pissed off van raak is dat telefoonspel. Dan wordt er een geldbedrag beschikbaar gesteld en kun je bellen om een vraag te beantwoorden waarvan je ook al drie mogelijke antwoorden ziet. Om je lekker te maken wordt het geldbedrag dan telkens met 100 euro verhoogd. Soms zijn ze wel tien minuten bezig mij te proberen over te halen te bellen: “Je kunt het ook gewoon drie keer proberen, kost maar 75 eurocent per gesprek, kleine investering toch. Ja, anders geef ik het geld wel aan iemand anders hoor”. Dit alles in een bijzonder ordinaire articulatie. Ik vraag me af of iemand van jullie ooit wel eens wat gewonnen heeft. Het zou me niks verbazen als er gewoon iemand in de studio zit die allerlei leuke toneelstemmetjes beheerst en zich voordoet als de persoon die het juiste antwoord weet om vervolgens het geld ‘te claimen’. Is er iemand hier die wel eens meegespeeld heeft? En? Je bent genaaid, nietwaar? Hoe dan ook… Ik raakte zojuist zo pissed off van dat belspel dat ik besloot een paar pakjes sigaren te halen. Gisteren toen ik bij de kassa stond in een supermarkt zag ik daar namelijk de volgende tekst op staan: “BRENGT U EN DE MENSEN OM U HEEN ERNSTIGE SCHADE TOE”. Ik heb nog nooit eerder gerookt maar dit is nu wat ik een investering noem. I hate people. Zita. Dan zet je hem toch lekker uit. Druktemaakster.

Raihana
06-08-2004, 11:43
Ik heb geen Tv kabel thuis, dus ik kijk dit soort troep niet.. Gelukkig maar.. :zwaai:

sneakynawal
06-08-2004, 22:46
:hihi:....had nooit geweten dat Zita naar ATWT keek!

sneakynawal
07-08-2004, 00:00
Origineel gepost door KohiNoor Echt in en in triest en oh wat ik niet mag vergeten: reclame, pffff. Vooral die van een of ander wasmiddel, worden mensen in het station geintervieuwd en die stemmen klinken zooo beroerd :kots: Ik erger me juist aan Chantal Janszen: :staart: 'Een dwang-neurose.' Haar onnozele vriendin :rood: doet dit: :confused: 'Ik studeer hbo-psychologie bij het NTI ', zegt: :staart: Gratis Senseo koffiezetapparaat! Bij inschrijving voor een HBO-opleiding Bel: 071 561 00 77

_2_1_2_
07-08-2004, 01:27
Origineel gepost door ZITA Het was Amerikaans-Engels. Denk aan je hoofdletters. Ik ga lekker de rest van de dag naar scheveningen.... Dag allen die hard moeten werken :zwaai:. Zita. :belgie: #'weet je hoe blij ik nu ben sodeju zeg!!!!!111' 'aak je niet druk zitaatje dit is maar een liedje'# :cool:

_2_1_2_
07-08-2004, 21:09
Origineel gepost door King_II Beter een onrechtmatig gebruikte onderkast dan het onrechtmatig ontbreken er van. :wat?!: “But Zita… That’s part of the song”. Sure it is moron! gEwE S WORD?! je bent oeilijk oron (beginrijmm) hahahaha ik aakte e al zorgen dat je het niet zou operken gEwE rules! zita ook wel een beetje* *eerbied afkostig van je broeder... niet snel boos worden dus an??

sneakynawal
07-08-2004, 21:13
Zita = Ficha = King_II. It all makes sence. gEwE

_2_1_2_
07-08-2004, 21:14
Origineel gepost door sneakynawal Zita = Ficha = King_II. It all makes sence. gEwE :wat?!: |sn|

sneakynawal
07-08-2004, 21:20
:hihi: |cl| ?

_2_1_2_
07-08-2004, 21:28
Origineel gepost door sneakynawal :hihi: |cl| ? |sn|, |CL| + |QB| => gEwE :zwaai: 2|2

sneakynawal
07-08-2004, 21:35

Wie is |QB| ? Is ie nieuw? En waarom is het nie: |sn| + |CL| + |QB| => gEwE PS: Had nooit geweten dat Zita gEwE was.

Pagina's : [1] 2 3