Bekijk originele versie : gokverslaving??
mcfatoush
09-06-2010, 23:39
Ik heb een vraagje omtrent de gokverslaving van mijn broer..Hij is al jaren verslaaf en ik wil graag dat hij ervan af komt alleen weet ik dus niet een instantie waar hij laagdrempelig terecht kan..
Vroeger was kwam hij bij schuldhulpverlening maar nu regel ik al zijn schulden..dus mijn vraag is naar welke instantie kan mijn broer heen??
alhoceima_maroc
10-06-2010, 08:29
De moskee;)
veder kun je natuurlijk altijd even naar de huisarts die weten altijd wel wat meer hier over, en bij wie je kunt aankloppen.
mcfatoush
10-06-2010, 22:18
De moskee;)
veder kun je natuurlijk altijd even naar de huisarts die weten altijd wel wat meer hier over, en bij wie je kunt aankloppen.
bedankt voor je reactie...ja er moet denk ik wel een instantie zijn waar je terecht kan maar moet je daar denk je verwijzing voor nodig hebben van de huisarts?
samira357
11-06-2010, 00:15
als hij het erkent dan komt het goed inschallah het is veel moeilijker als ze het ontkennen.Maar probeer dit met hem kijk maar hoe het gaat.je kan me altijd pmen als je nog meer vragen hebt hebt.Ik praat uit ervaring...Ik hoop inschallah dat hij er van af komt want dat is het ergste wat je kan over komen en hij heeft er ook geen macht meer over hij wordt er naar toe getrokken zonder besef.Hij heeft strenge grenzen en structuur nodig om er van af te komen.
samira357
11-06-2010, 00:17
hij kan naar jellinnek gaan daar helpen ze mensen met een verslaving Jellinek - Hulp & Voorlichting (Alcohol, Drugs & Gokken)
8 juni 2010 ... Deze website biedt informatie over preventie en hulp bij verslaving op het gebied van Alcohol, Drugs en Gokken.
www.jellinek.nl/ - In cache - Vergelijkbaar
Contact
Alcohol
Drugsinfo
Vacatures
Informatie & Advies
Behandelaanbod
Cocaïne
Cannabis
Meer resultaten van jellinek.nl »
hierbij wat info.
ik hoop dat je er wat aan hebt
en dat hij inschallah er van af komt
mcfatoush
11-06-2010, 13:51
als hij het erkent dan komt het goed inschallah het is veel moeilijker als ze het ontkennen.Maar probeer dit met hem kijk maar hoe het gaat.je kan me altijd pmen als je nog meer vragen hebt hebt.Ik praat uit ervaring...Ik hoop inschallah dat hij er van af komt want dat is het ergste wat je kan over komen en hij heeft er ook geen macht meer over hij wordt er naar toe getrokken zonder besef.Hij heeft strenge grenzen en structuur nodig om er van af te komen.
dank je meid vor je reactie, zie PM:)
Dag,
Ik ken een bekeerde moslim,die heel veel jongenere op het juiste pad heeft geholpen. Mocht je interesse hebben dan stuur ik je zijn mail adres.
Mvg
Zolang hij zijn probleem niet erkent dan kan je hem niet dwingen!!
Vind hij dat hij verslaafd is?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.