Bekijk originele versie : FACEBOOK oplossing nodig...
TopicUpper
09-06-2010, 21:31
Salam mensen!
Ik heb een probleempje ik hoop dat iemand me kan helpen..
Ik zit nu een facebook te maken en onder 'likes and interests' ik heb velen dingen geschreven, nu will ik zelf aanpassen wat mensen kunnen zien in de 'public search' bladzijde; dat is het pagina waar je fototje komt met een beetje information...
Is dit mogelijk? Kan ik het public search page aanpassen voor mijn eigen smaak?
Aub help me als je het antwoord weet,
Bedankt :goedzo:
Ramptoerist
09-06-2010, 21:34
Onder welke gegevens kunnen we jou daar vinden?
TopicUpper
09-06-2010, 21:36
Is het mogelijk wat ik probeer te doen?
Bedankt voor je reactie.
Ramptoerist
09-06-2010, 21:52
Ja bij Privacy-instellingen.
Ramptoerist
09-06-2010, 21:54
Account => Privacy
TopicUpper
09-06-2010, 22:01
Account => Privacy
Het enige wat ik daar kan doen is het laten zien aan iedereen of alleen vrienden... Ik kan niet kiezen welke deeltjes ik wil delen met iedereen.. bijvoorbeeld by films heb ik een hele lijst, echter alleen 5 verschijnen in mij publieke profile.. hoe kan ik zelf bepalen welke 5 gezien moeten worden?
Sorry als ik niet duidelijk ben
Ramptoerist
09-06-2010, 22:21
Het enige wat ik daar kan doen is het laten zien aan iedereen of alleen vrienden... Ik kan niet kiezen welke deeltjes ik wil delen met iedereen.. bijvoorbeeld by films heb ik een hele lijst, echter alleen 5 verschijnen in mij publieke profile.. hoe kan ik zelf bepalen welke 5 gezien moeten worden?
Sorry als ik niet duidelijk ben
Ik heb wat zitten zoeken op Facebook. Ik denk niet dat je zelf een keuze kan maken van welke inhoud er verschijnt.
TopicUpper
09-06-2010, 23:18
Ik heb wat zitten zoeken op Facebook. Ik denk niet dat je zelf een keuze kan maken van welke inhoud er verschijnt.
Dank je wel voor je hulp.. :goedzo:
Ramptoerist
09-06-2010, 23:20
Dank je wel voor je hulp.. :goedzo:
Is graag gedaan. :ego:
alhoceima_maroc
10-06-2010, 08:33
Face book heeft als protest iedereen opgeroepen, om een cartoon te maken van de profeet mohammed v.z.m.h.
dat er nog marokkanen dood leuk op facebook actief zijn?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.