Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help Me

Pagina's : [1] 2

AngeliNora
10-12-2002, 21:07

Hoi allemaal, Ik heb ff advies nodig van jullie.En wat jullie ervan vinden. Ik zal jullie het ff vertellen wat mij zo dwars zit. Ik heb vorig jaar 3 dec het uitgemaakt met me vriend.Hij was heel aardig voor me en alles voor me. We deden alles samen.Hij was in de zomer me hand komen vragen maar me ouders wouden hem niet.Ik heb me ouders de beslissing geaccepteerd,maar ik bleef met hem omgaan. Maar het ging niet meer goed.Ik kon hem op een gegeven moment niet meer uitstaan,als hij belde hing ik op. Het was heel raar maar ik walgde van hem en wou niks met hem te maken hebben. Maar na een week toen ik het had uitgemakt,voelde ik toch dat ik hem nodig had en probeerde hem terug te krijgen. Ik kreeg een kans van hem,maar die had ik na 3 dagen weer verpest. Ik probeerde hem te bellen,te vragen of hij me terug wou. Ik heb me hopeloos gedragen als ik er aan denk,maar het is dat ik zoveel van hem hou. En hem heel graag terug wil. Maar hij wilt me gewoon niet meer terug,ik weet nou niet wat ik moet doen. Moet ik na een jaar gewoon naar hem toe stappen of moet ik het laten. Ik weet wel dat ie samenwoond nou met een andere meid.(nederlandse meid) Het klinkt misschien wel wanhopig dit verhaal en misschien ben ik wel stom maar dat komt allemaal door zijn liefde die me gek heeft gemaakt. Ik wil graag reacties van jullie,wat jullie zouden doen als jullie in mijn positie zaten. Geef me anders tips of advies,weet ik veel,gewoon reacties over wat ik moet doen. Want ik ben de kluts echt helemaal kwijt. Liefs Nora

Loubnameknesia
10-12-2002, 21:12
Ik weet dat je me nu wel voor gek gaat verklaren maar misschien is er iets bij je gedaan. Ik zeg niet dat het zo is maar ik zeg ook niet dat je het buiten moet sluiten. Ik zou hem nu laten gaan en heb veel geluk wensen. Als hij inziet wat een prachtige meid hij heeft laten schieten dan komt hij echt terug maar laat hem nu even zijn eigen gang gaan. Probeer het even zonder hem ondanks je liefde voor hem. Als jullie echt niet zonder elkaar kunnen dan zijn jullie voor elkaar gemaakt wat die griet ook doet bij hem thuis. Gun hem nu de tijd om alles onder ogen te zien. Als jullie voor elkaar zijn gemaakt dan komt het goed inchallah, mits dat jullie voor elkaar zijn bestemd. Loubna veel succes

AngeliNora
10-12-2002, 21:16
Dank je wel Loubna maar dat is het probleem nou.Ik wil niet wachten en hem laten gaan. Het is een jaar geleden daarom,maar ik weet ook wel dat ik hem moet gaan.Want hij wilt me gewoon niet meer voor de dingen die ik heb gedaan. En als ik nu terug kijk begrijp ik niet dat ik zoiets heb kunnen doen terwijl ik heel veel van hem hield of nog steeds trouwens. Maar dank je wel voor je reactie. P.S zoals je zegt misschien heeft er iemand iets bij julllie gedaan,daar had ik ook aan gedacht maar ik weet.Ik geloof er wel in als het bij iemand is gebeurd maar bij mezelf kan ik niet geloven dat het me kan overkomen Liefs Nora

Dhikra
10-12-2002, 21:19
ik heb ook zon geval. ongeveer dan. we gaan zolang met elkaar GINGEN en heb em nu voor de derde keer met iemand anders betrapt. en telkens komt ie kruipent terug. als een WAF WAF. hondje. en gister nadat het 2 maanden uit was. komt ie met zn mamatje. k was kwaad weggelopen! nu nog t geval.

Loubnameknesia
10-12-2002, 21:23

Meid alles kan, soms wil je het niet inzien omdat het misschien van j eigen familie kan komen, de mensen die je vertouwd. Ik weet hoe je voelt het was ook bij mijn gebeurt met miijn huidige vriend. Ik heb nu een ander half jaar met hem. Het is pas twee weken uit geweest maar ik weet nog goed toen het eerst uit ging door mijn. Ik had ineens alleen oog voor mijn neef uit marokko (die ene van de foto). Ik wou alleen met hem verder en vergat hicham (zo heet me vriend). Ik qou niets meer met hem te maken hebben. Ik zei het is beter als we uit elkaar gaan. Later na een paar weken kwam ik terug op me woorden ik wou me neef helemaal niet ik wou hicham. Mijn liefde voor hicham is meer en sterk. Elhadoelileh is nu alles goed en ben ik er achter gekomen dat iemand iets bij me had gedaan. En weet je wat het ergste is, dat ik weet wie het heeft gedaan maar ma3lish. Ik ga nu niet meer op vakantie en als ik ga dan ga ik niet meer bij hun opzoek. Vertouw niemand behalve je ouders en soms kan je hun ook niet vertouwen maar doe wat je gevoel zegt en vertouw erop dat alles goed komt, blijf positief denken. Loubna

AngeliNora
10-12-2002, 21:23
HEB JE HEM TERUG GENOMEN OF NIET?Want mijn ex die heeft me 1 kans gegeven en dat was het.Dat heeft ie me duidelijk laten weten en hij heeft er nog woorden aan toegevoegd die pijn deden. maar jij heb wel je ex vriend drie kanzen gegeven.???toch??

AngeliNora
10-12-2002, 21:27
Ik denk ook altijd positief alleen wie gaat dat nou bij mij doen.me ouders gaan zulke dingen echt niet doen. Voor de rest weet ik het niet man. Ik word gek als ik aan dit denk. Ik wil hem zo graag terug vooral als ik andere stelletjes zie die zo gelukkig zijn. En hoe jij nu jou verhaal verteld dat het slecht ging maar toch goed is gekomen ben ik blij voor je. En ik hoop altijd dat het bij mij ook zo een geval word.Maar weet bijna zeker dat het nooit goed komt.We groeten elkaar neit eens als we elkaar zien op straat. Liefs Nora

Loubnameknesia
10-12-2002, 21:33
Kijk dat is misschien het probleem. Hij en ik hebben besloten wat er ook gebeurd blijven we vrienden en blijven we bellen. Dat was trouwens zijn idee niet de mijne. Maar meid ook al zijn jullie 1 of 10 jaar uitelkaar, als het is voor bestemd komen jullie bij ekaar teurg (die jaartal is uiteraard bij wijze van) Misschien moet je proberen om voortestellen dat jullie vrienden blijven en dat je een vriend voor hem wilt zijn. Take it a step by step. Loubna

AngeliNora
10-12-2002, 21:35
Das ook weer een andere probleem,ik heb al voorgesteld om vrienden te blijven en elkaar te bellen.En weet je wat ie zei NEE nora ik haat jou,ik haat je stem ik haat alles aan je en wil niks met je te maken hebben. En ik ben ver laag bij hem gegaan dat ik geen trots meer over heb. Daar heb ik spijt van. Maar ik moet het gewoon laten en gaan en me toekomst intreden wat er ook voor me inzit. Dank je wel Loubbie. Liefs Nora

Loubnameknesia
10-12-2002, 21:39
Graage daan als ik iets voor je kan doen let me know Loubna :zwaai:

AngeliNora
10-12-2002, 21:41
Dank je lieverd..... Zal ik aan denken.... Liefs Nora

benali
10-12-2002, 21:41
nieeeeeeet opgeven meid,want zo te zien meende die jongen het enorm want hij wou je als zen vrouw hij zal nog steeds van je houden maar je weeeeeeeeeet hoe jongens zijn willen stoer overkomen he

AngeliNora
10-12-2002, 21:43
Ja dat wel,hij is een persoon die altijd stoer wil doen. En niet wil falen wat ze stoerheid betreft. Ik weet wel dat ie heel erg van me hield of hij kon gewoon goed acteren,maar ja ik wacht gewoon af. Of ik moet hem gewoon weer verleiden???? toch??? Liefs Nora

Loubnameknesia
10-12-2002, 21:48
Ja en nee maar wat je ook doet doe het voorzichtig want hij kan het verkeerd opvatten. als je heb verleid bel hem dan niet gelijk op ofzo laat hem jou bellen laat hem zien dat het goed gaat en laat hem zien wat hij mis loopt.. Loubna

AngeliNora
10-12-2002, 21:50

Ze NUMMER IS GEBLOKEERD.Ik heb nooit geluk en mij belt ie toch nooit.Ook al lig ik op sterven,hij ziet me niet meer staan niks ik ben lucht voor hem.En hij is de wereld voor mij raar maar waar. Liefs Nora

Pagina's : [1] 2