Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft er een onvergetelijke klap gehad van zijn vader of moeder????

Pagina's : [1] 2 3

misz_sanae
05-08-2004, 23:34

jah daar ben ik wel eens naar benieuwd...geslagen worden door je ouders komt tegenwoordig niet meer zoveel vaak voor dan vroeger.,.....maar ik herinner me nog wel een klap die echt hard aan kwam.....zijn er nog mensen hier die nog steeds klappen of een tik krijgen van hun ouders...????

Azzzizzz
05-08-2004, 23:52
Origineel gepost door misz_sanae komt tegenwoordig niet meer zoveel vaak voor dan vroeger.,..... JAJA, hoe kwam je op het idee om dez topic te beginnen. net klappen gehad. www.kinderbescherming.nl of www.blijfvanmijnlijf.nl no hard feelings he.

DaNGeRouZLy
05-08-2004, 23:55
genoeg:hihi: nu niet meer:ego:

DaNGeRouZLy
05-08-2004, 23:58
mijn neefje van 6 in Maroc heeft onlangs ook vette klappen gehad dat zal hij ook niet snel vergeten miskien. Op de Stah is een pijp van de afzuigkap van de benedenburen en toen ging hij erin poepen en kwam zijn drol terecht in het eten van de buren:melig:

LalaFadmaaaaaaa
05-08-2004, 23:59

Origineel gepost door DaNGeRouZLy mijn neefje van 6 in Maroc heeft onlangs ook vette klappen gehad dat zal hij ook niet snel vergeten miskien. Op de Stah is een pijp van de afzuigkap van de benedenburen en toen ging hij erin poepen en kwam zijn drol terecht in het eten van de buren:melig: :giechel: hahahaahahah die is echt goed hahahahaha :banana:

misz_sanae
05-08-2004, 23:59
wuahahahahaha nee ik heb juist LANG geen klappen gehad azzaizzzz

DaNGeRouZLy
06-08-2004, 00:01
Origineel gepost door LalaFadmaaaaaaa :giechel: hahahaahahah die is echt goed hahahahaha :banana: haha ja :D mijn oom is nu bij ons en hij vertelde het gister man ik kwam niet meer bij van het lachen:haha:de beneden buurvrouw kon hem wel wurgen:hihi:

misz_sanae
06-08-2004, 00:07
hahah jah maar dat is klappen verdienen...maar klappen krijgen om niks......

DaNGeRouZLy
06-08-2004, 00:10
ja dat lijkt me heel erg gelukkig heb ik nooit zomaar klappen gehad als ik ze kreeg had ik minimaal wat ergs uitgespookt.

amel
06-08-2004, 00:21
Origineel gepost door misz_sanae jah daar ben ik wel eens naar benieuwd...geslagen worden door je ouders komt tegenwoordig niet meer zoveel vaak voor dan vroeger.,.....maar ik herinner me nog wel een klap die echt hard aan kwam.....zijn er nog mensen hier die nog steeds klappen of een tik krijgen van hun ouders...???? Nee ik heb ze allang niet meer gehad wajooo die tijd toen ik veel kattekwaad uithaalde heb ik ze echt gevoeld van mijn moeder. Ik kreeg ze altijd als mijn zus iets deed en ik liep toevallig langs dan..SMAAAAK. Van mijn vader heb ik nooit klappen gehad maar ik kan me een keer herinneren dat is de eerste keer en laatste dat ik een klap had gehad. We waren aan het eten en ik had een lachbui en me vader was net wakker::::OCHTENDHUMEUR en ik maar doorlachen opeens BAM ajoo sinds dien heb ik nooit gelachen tijdens het eten EN NU JULLIE Bousa amel

Miss9
06-08-2004, 01:06
jaaaa, ik kreeg ze zeker wel eens van mn moeder, maar mijn vader heeft me ook nooit geslagen. Alleen enkel een keer aan me oren getrokken. Maar me moeder kon dr wat van! :D is afgelopen nu gelukkig ;)

verdwaald_hart
06-08-2004, 01:08
Ik heb helaas ook een onvergetelijke klap gehad toen ik 13 was. Van mijn moeder toen ze plotseling overleed. Ik ben nooit hersteld van die klap

amel
06-08-2004, 01:13
Origineel gepost door verdwaald_hart Ik heb helaas ook een onvergetelijke klap gehad toen ik 13 was. Van mijn moeder toen ze plotseling overleed. Ik ben nooit hersteld van die klap :( Allah ya arhmoe Sorryyyyy

Ouidath
06-08-2004, 01:33
Origineel gepost door misz_sanae jah daar ben ik wel eens naar benieuwd...geslagen worden door je ouders komt tegenwoordig niet meer zoveel vaak voor dan vroeger.,.....maar ik herinner me nog wel een klap die echt hard aan kwam.....zijn er nog mensen hier die nog steeds klappen of een tik krijgen van hun ouders...???? Ik heb me toch een x een pak slaag gekregen.

Schatjee
06-08-2004, 10:07

Origineel gepost door DaNGeRouZLy genoeg:hihi: nu niet meer:ego: :hihi: ik ook !

Pagina's : [1] 2 3