Bekijk originele versie : waarom doet liefde zo'n pijn????
hallo hallo
ik begrijp het af en toe gewoon niet hoor bedoel ja dan hebben we de juiste persoon gevonden die ons alle liefde geeft die we nodig hebben.
en dan gaat er iets mis,of dan hoeft er een kleine ruzie te onstaan en is het gelijk van ja hij wil me niet enz we hebben er altijd achter ligende gedachtes bij.
en waarom doet het nou zo'n pijn???
het lijkt wel alsof iemand me in mijn hart steekt zo erg is het gewoon.
bij ons meiden is het meestal wel zo bedoel komt denk ik omdat we heeeeeeeeeeeeel gevoelig zijn,dus heel lief.
het is wel moeilijk om van die onzekerheid af te komen.
want als je eenmaal onzeker bent,moet je er wel heeel zeker van zijn dat je weer helemaal ZEKER bent.want tegenwoordig gebeurd er van alles.
Van wie je iets niet verwacht daar krijg je het JUIST van!!
wie kaatst verwacht reactie.... dus kijk goed uit voor je iets begint.
liefs van mij jenny die ene from the block..........
Toufik19
10-12-2002, 20:41
waarom doet liefde zo'n pijn????
omdat 99% amper weet hoe ermee om te gaan op een correcte manier waar beide zich goed bij voelen.
Yeah.. ik zie wat jij bedoeld.. denk je net dat alles goed gaat, heb je je helemaal voorbereid op een toffe avond met hem, helemaal op verheugd enzovoorts.. en wat gebeurt er: Hij gedraagt zich niet zo als jij verwacht had.. jij wordt teleurgesteld.. hij vraagt zich af wat er met je is.. en KABOEM! de avond is vernuekt...
Na een tijdje valt de roze bril af, meid.. en als je 1 keer ruzie hebt gehad wordt er niet meer zo hard gevochten om geen ruzie te krijgen.. je hebt het ten slotte toch al eens gehad... ach ja.. BEEN THERE DONE THAT... echt naatje.. niet te veel van aantrekken hoe moeilijk t ook is.. doegie ! :zwaai:
Itsjustme
11-12-2002, 09:25
dont trust anyone and you wont get hurt honey !!
sweetyfeyrouz
11-12-2002, 09:30
Ik heb het gehad wat de liefde betreft, wallah echt. Voor mij hoeft het niet meer. Ik heb veel liefde gehad maar nog meer pijn en het is mij geen vent meer waard om weer energie erin te steken terwijl het toch op niets uitdraait. Alhamdoulilah heb ik 2 gezonde pracht meiden en een bunch of vrienden, dat vind ik 1000x belangrijker dan een kerel.
Ohjaaaaa en niet te vergeten een grote dosis gezonde humor :D
:zwaai: Fey
layla222
11-12-2002, 13:50
liefde is het ERGSTE wat je kan overkomen ........
het kan je helemaal kapot maken
dus blijf er alleen van dromen ....
:D
RodRambone
11-12-2002, 13:57
Mee eens, wat een vies zwijn die Arab!
Farid130
11-12-2002, 13:58
Origineel gepost door jennyblock
hallo hallo
ik begrijp het af en toe gewoon niet hoor bedoel ja dan hebben we de juiste persoon gevonden die ons alle liefde geeft die we nodig hebben.
en dan gaat er iets mis,of dan hoeft er een kleine ruzie te onstaan en is het gelijk van ja hij wil me niet enz we hebben er altijd achter ligende gedachtes bij.
bij ons meiden is het meestal wel zo bedoel komt denk ik omdat we heeeeeeeeeeeeel gevoelig zijn,dus heel lief.
want als je eenmaal onzeker bent,moet je er wel heeel zeker van zijn dat je weer helemaal ZEKER bent.want tegenwoordig gebeurd er van alles.
liefs van mij jenny die ene from the block.........
Waarom liefde pijn doet!!!???
De wond die de pijl van cupido heeft achtergelaten gaat nu onsteken :D
Itsjustme
11-12-2002, 13:59
haha ja hoor farid :)
Ik dacht altijd dat haat pijn veroorzaakte.......... ik leef in de verkeerde wereld
hoe dicht bij elkaar??? een meter, twee???
Iemand die ik haat of niet mag, daar kan ik echt nooit meer van houden, want als je mij zover hebt gekregen dat ik je haat dan is er geen sprake van liefde....... maar dat komt gelukkig zelden voor..
Origineel gepost door jennyblock
hallo hallo
liefs van mij jenny die ene from the block.........
Daarom heeft Allah relaties voor het huwelijk verboden.
Noesajbah
12-12-2002, 11:31
Origineel gepost door Najib26
Daarom heeft Allah relaties voor het huwelijk verboden.
hmm soebhanallah je bent me net voor je geweest!!
Yep meid, Rabbi swt heeft alleen het beste met ons voor en omdat wij zo eigenwijs zijn, doen we toch dingen die Hij verafschuwt en vervolgens hebben we dan pijn of verdriet en dan zeggen we YA rabbi waarom dit waarom dat, terwijl Hij heel duidelijk is geweest en zegt dat ze afstand moeten houden van dat soort dingen!Maar he wie luistert er nou!En zolang we niet de regels volgen zullen we pijn hebben zoals nu in Palestina!!Zij hebben onze steun keihard nodig want wij zijn ook verantwoordelijk voor el Qoeds elmoeqadassa. We zeggen wel elke keer aah wat vind ik het zielig etc!Maar daarmee is alles gezegd!!Als we nou allemaal de regels van de Islam zouden volgen, Rabbi swt dienen zoals Hij swt verdient, de sunnah van onze geliefde profeet mohammed sws zouden volgen, geloof me dan zou geen enkele moslim meer op deze aarde pijn of verdriet hebben.Maar he we laten ons mislieden door shajtaan en deze wereldse leven en dat terwijl de klok keihard doortikt en keer op keer krijgen we tekens van Rabi swt dat de TIJD nadert, maar ach we zijn te druk bezig met dit leven!!
Moge Rabbi swt deze Ummah al haar fouten vergeven degene waar we ons van bewust zijn en waar we niet van bewust zijn, en ons altijd bijstaan en ons behoeden voor hetgene wat slecht is en wat kan leiden naar de hel!
Noesje :(
merjem18
12-12-2002, 11:47
Luister bij mij doet liefde helemaal geen pijn. Omdat ik nooit een vriend heb gehad en omdat allah (swt) het ook niet vraagt dus meiden gewoon serieus en trouwen en dan heb je nooit last van de liefde doei
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.