Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eén op vijf Nederlandse homo's wel eens bedreigd

Pagina's : [1] 2

Raihana
05-08-2004, 22:14

Eén op de vijf Nederlandse homo's is de afgelopen twaalf maanden minstens één keer bedreigd. Ze hebben het meest te maken met, anti-homoseksuele, mondelinge bedreigingen. Dit blijkt uit een onderzoek van Out Now Consulting onder bijna vijfhonderd lezers van de Gay Krant. Wat opvalt is dat homo's niet overal evenveel worden lastig gevallen. De agressie jegens hen komt het meest voor in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Oost-Nederland. In Den Haag en Noord-Nederland daarentegen worden ze vrij weinig lastig gevallen. Van de ondervraagden gaf ook driekwart aan te vinden dat de tolerantie in Nederland afneemt. Een groot deel meent dat de homo-emancipatie in Nederland onder druk staat door de eenwoording van Europa. Mondelingse bedreigingen doen toch geen pijn... Dus waar maken die homo's zich druk over... Wie homo wil zijn moet maar doen als of hij doof is! Toch.. :zwaai:

Raihana
05-08-2004, 22:16
Origineel gepost door Couscousje Weer homo-nieuws? Wat is het toch de laatste tijd? Cc Ik denk de mode ofzo!

Raihana
05-08-2004, 22:17
Origineel gepost door uhh In een vliegtuig worden gezet en terug naar je zandbak worden gestuurt doet ook geen pijn Zeg gerust villa! :zwaai:

maly_pense
05-08-2004, 22:55
Origineel gepost door Raihana Ik denk de mode ofzo! En jij bent wel de meest modieuze van ons allen, want ik meen dat Scottie dit artikeltje eerder had geplaatst. (http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=329686) En dan wil je natuurlijk niet achterblijven ! Volstrekt begrijpelijk ;) ;)

arabchrstn
06-08-2004, 00:14

Raihana voelt zich blijkbaar sterk aangetrokken tot al het nieuws aangaande homoseksualiteit... Aangezien zij de meeste berichten hierover op het forum spamt...

Raihana
06-08-2004, 12:04
Origineel gepost door nostradamus Ik denk eerder de obsessies van sommige gestoorde hatelijke moslims. :rolleyes: Gestoorde hatelijke moslims ken ik niet! :zwaai:

Heiba
06-08-2004, 17:03
Origineel gepost door uhh In een vliegtuig worden gezet en terug naar je zandbak worden gestuurt doet ook geen pijn Misschien voel je je beter thuis op Nieuwrechts.nl, dit soort uitspraken worden hier niet goed of positief ontvangen. Gaarne dit soort uitspraken voor je te houden, en iets te doen aan je bekrompen geest (slechts een suggestie, het zal je "geen pijn" doen ;) )

Heiba
06-08-2004, 17:08
Origineel gepost door Raihana Mondelingse bedreigingen doen toch geen pijn... Dus waar maken die homo's zich druk over... Wie homo wil zijn moet maar doen als of hij doof is! Toch.. :zwaai: Dito opmerking als bij uhh. Je snapt, wanneer jouw volledige omgeving je geestelijk mishandelt, en zij daarna roepen dat schelden toch "geen pijn" doet, maar jij vervolgens maar mooi bij een psycholoog loopt omdat je er van gedeprimeerd raakt, dit niet met elkaar strookt.

Deliana
06-08-2004, 17:15
Je hebt het er maar druk mee Heiba :D

Perez
06-08-2004, 17:18
Origineel gepost door Raihana Mondelingse bedreigingen doen toch geen pijn... Dus waar maken die homo's zich druk over... Wie homo wil zijn moet maar doen als of hij doof is! Toch.. :zwaai: Oh, dus we mogen jou ook uitschelden vanwege je hoofddoek? Dat doet toch geen pijn. En niet meer zeuren hè, als je nagekeken wordt vanwege je hoofddoek! Als je die hoofddoek wil dragen, dan moet je maar doen alsof je doof bent! Toch???? Raihana? Waar maakte die Raihana zich toch zo'n maandje geleden zo druk over. Dat ze nagekeken werd op straat! Onzin toch dat ze zich daar zo druk over maakte? Ze knoopt toch zelf dat doekje om? :rolleyes:

Heiba
06-08-2004, 19:06
Origineel gepost door uhh Dus een homo mag niet zuren als hij gediscrimineert wordt, omdat het geen pijn doet. Als ik met een voorbeeld uitleg dat niet alles wat pijn doet, aardig is dan wordt ik meteen voor iemand van nieuw rechts aangezien. Maar mensen die homo's niet respecteren mogen van mij part het land verlaten. (Autochtonen en allochtonen). Gewoon belachelijk dat mensen op deze site openlijk homo's worden de grond trappen. - Doe daar eens wat aan! Mensen worden gewoon als homo geboren en hebben ook het recht om zo te leven. Bij deze, onder het mom van "Eerst kijken, en dan zeiken." http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&postid=5775400#post5775400

Pagina's : [1] 2