Bekijk originele versie : Ook kinderen verkracht in Abu Ghraib
http://www.daanspeak.com/Hypocratie11.html
ziek, ziek, ziek.
Origineel gepost door uhh
Geef mij maar zo een "marteling"
Daarbij hoort de besmering van het gezicht door diezelfde hoeren met hun maandelijkse 'smerigheden'. Zeker dat je die "marteling" wilt? :hihi:
1_L_1_A_2_2
05-08-2004, 21:58
Welke media zou je wel moeten geloven?
arabchrstn
05-08-2004, 23:53
Daanspeak is ook wel de meest 'objectieve' bron... ;)
Nou, maar in de gewone gevangenissn van Bagdad zijn grote groepen jongens van 12 to17 jaar verkracht. Regelmatig. Door bewakers, en dat waren Irakezen.
Een organisatie voor de rechten van het kind hebben dat enkele maanden geleden vastgesteld. Ik ben het artikel kwijtgeraakt, maar als ik het vind plaats ik het.
Scottie
luis_in_de_pels
06-08-2004, 12:45
Ach, in Sudan breken de Arabische milities eerst de benen van de meisjes zodat ze niet weg kunnen lopen nadat ze verkracht zijn.
Als ze weg zouden lopen zouden die Arabieren deze meisjes namelijk niet nóg een keer kunnen verkrachten.
Daanspeak is overigens een site die alleen maar leugens verspreid.
batata112
06-08-2004, 15:17
hah grappig. altijd als het over de misdaden gaat van de amerikanen wordt er standaard gereageerd met: ja maar onder saddam hoessein wasa het erger, ja maar in soedan gebeuren er veel ergere dingen. is het nou zo moeilijk om gewoon toe te geven dat er gewoon misdaden zijn gepleegd?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.