Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dames.......

naoual_tangawia
10-12-2002, 20:25

Salaaam allemaal Ik heb effe een vraagje aan een paar vragen aan de dames, wat zouden jullie doen als een jongen serieus met jullie is en jullie durven die stap niet te nemen.....begrijp me niet verkeerd geen relatie natuurlijk maar ik bedoel elkaar leren kennen...als vrienden zeg maar. alvast bedankt.... beslamaaa.........

zakia_1984
10-12-2002, 20:27
kijken wat je gevoel je zegt. Hoeveel je van die jongen houdt. Hoe zeker ben je ervan dat hij serieus is

minora
10-12-2002, 20:30
heb veel jongens als vrienden............ ze weten dat ik geen relatie wil. ben daar nog niet aan toe :zwaai:

AngeliNora
Als het om leren kennen gaat is het geen probleem.Maar dan moet je er van bewust zijn dat het alleen om leren kennen gaat. En wat het nut ervan is om elkaar te leren kennen en waar het naar leid. En als jij daar ook behoefte aan heb doe je dat wel,en misschien word het wel wat meer als leren kennen.

kalimiro

Origineel gepost door naoual_tangawia Salaaam allemaal Ik heb effe een vraagje aan een paar vragen aan de dames, wat zouden jullie doen als een jongen serieus met jullie is en jullie durven die stap niet te nemen.....begrijp me niet verkeerd geen relatie natuurlijk maar ik bedoel elkaar leren kennen...als vrienden zeg maar. alvast bedankt.... beslamaaa......... HEEL SIMPEL !!! WEET JE WANNEER EEN JONGEN SERIEUS IS !!! ALS HIJ JOU BEHANDELT ZOALS HIJ ZIJN EIGEN ZUSJE WIL ZIEN WORDEN BEHANDELT ............. DAT BETEKENT ........MET SUIKER BIJ JOUW OVER DE VLOER KOMEN ... :zwaai:

Cina
10-12-2002, 20:31
Als hij ECHT serieus met je is, brengt ie suiker mee ;)

Salaama
10-12-2002, 20:33
Meisje het is beter dat je geen relatie aangaat, als hij je zo leuk vind komt hij wel naar je ouders. En elkaar leren kennen als vrienden,,hoe wil je dat voor mekaar krijgen, mensen zien jullie dan toch als stel..

AngeliNora
10-12-2002, 20:40
Ik begrijp dit niet hoor.Hoe kan ze nou met iemand trouwen die ze nauwelijks kent. Jullie zeggen als ie serieus is met je brengt ie suiker mee. Dus als je een jongen vandaag leert kennen en hiij is serieus,zegt van die leuke praatjes blabla.En dan kan tie gelijk je hand komen vragen Sorry hoor,maar je kan heus een jongen leren kennen voordat je met hem gaat trouwen.Desnoods alleen door de telefoon of als je niet alleen met hem wilt afspreken neem je je nichtje mee of een vriendin. Maar ja ieder heeft ze eigen mening. Groetjes Nora

naoual_tangawia
10-12-2002, 20:50
Nou, eerlijk gezegt hij dringt er zelfs op aan om met de suiker te komen maar je gaat toch niet met iemand trouwen die je niet kent.....dus ook niet qua karakter.....want diegene durft het niet snap je en ze negeert hem momenteel ook (is niet voor mij bedoelt hoor)

AngeliNora
10-12-2002, 20:56
Oh oke dan. Dat bedoel ik je kan niet trouwen met iemand die je niet eens kent. Stel je voor hij is een moordenaar en daar kom je later pas achter of weet ik veel wat. Als je elkaar leert kennen kom je het een of ander te weten over een persoon. En dan weet je ongeveer de denkwijze van die persoon en zo kan je zien of je bij elkaar past. Dus die vriendin van je moet maar beter nadenken over hoe ze het een en ander wil gaan doen. Want trouwen met iemand die je niet kent is nooit goed.Je trouw dan niet om liefde maar om de lol ofzo. Liefde moet gebaseerd zijn op liefde,Islam en elkaar begrijpen vertrouwen etc. En niet alleen omdat ie mooie oogjes heeft en hij zo lief praat. Groetjes Moi Nora

naoual_tangawia
10-12-2002, 21:01
dank je voor de reacties allemaal! ik denk dat ze nu op yasmina zit te lezen ik heb haar net gebeld dat ze de reacties effe meost gaan lezen alhoewel ik haar ook al had geadviseerd! Maar mocht iemand er nog wat aan willen toevoegen ga je gang.....alles is welkom........ beslama persoonlijk vind ik niet aan beginnen meid, je bent nog jong... Denk om je naam en eer...... Beslama schat van me, spreek je morgen.....