Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje!! Carte D'identite nationale du maroc

leilabeauty
08-06-2010, 16:29

Dag mensen, Mijn cart nationale is al een paar maanden verlopen en ik vetrek inschallah binnen 2 weken naar Marokko en heb geen zin om uren weer te gaan wachten bij de marokkaanse consulaat Ga ze daar moeilijk over doen in Marokko

Kamarad
08-06-2010, 16:57
simpel antwoord: ja toch even langs voor een laisser passer of aanvraag indienen. Dan kun je met dat aanvraagpapiertje gewoon het land in. Anders moet je natuurlijk wat smeergeld gebruiken (dat is eigenlijk de enige reden waarom ze moeilijk doen natuurlijk)

leilabeauty
08-06-2010, 19:50
Het land kan ik zowieso in ben bang dat ik het land niet meer uit mag antshemesh tema wahad 3 maanden :hihi: Ik ga gewoon zeggen dat ik niet heb gezien dat ie over datum is ik geef ze liever een paar dirhams dan da ik uren ga wachten in zo een stinkkot Maar bedankt voor jouw antwoord :goedzo:

Dottig_rancune
08-06-2010, 22:11
Ik reis al 4 jaar zonder la carte. Heb mijn Nederlandse paspoort.

leilabeauty
08-06-2010, 22:28

Heb je nooit opmerkingen gekregen

leilabeauty
08-06-2010, 23:15
In marokko zelf, wel. ook bij terug reis doen ze beetje dom:nerd: maar dan doe ook dom terug:moe: en doe ik ik alsof ik niet weet dat er fooi gegeven moet worden. Hahah ok ik ga da dat ook zo doen :hihi:

lyca-mobile
09-06-2010, 15:08
je kan gewoon een papiertje halen bij de consulaat. daarmee kom je marokko ook binnen

patrona82
10-06-2010, 20:23
Geen hond die erop let, ik ben 2 jaar geleden in marokko getrouwd met een verlopen la cart, niemand die er over heeft gesproken gewoon doen alsof je dom bent. Ik heb toevallig vorige week een nieuwe aangevraagd omdat ik en mn man een halamadaniya gaan maken anders had k die echt niet gemaakt zelfs geen smeergeld geven zijn ze niet waard.