Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Die rot mensen van tegenwoordig daar kan ik zo kwaad om worden...

Pagina's : [1] 2 3

Lil_Hajar
05-08-2004, 19:45

salaam mensen, Hebben jullie dit probleem ook meiden. :confused: Dat als je een hoofdoek draagt je bij de meeste winkels niet word aangenomen. :kwaad: Me nicht probeert al zoalng gewoon een bijbaantje te vinden maar als eerste wat ze zeggen is We nemen geen mensen aan met hoofddoek. Ze nemen bij de kruidvat wel meisjes met hoofdoek aan alleen daar hebben ze genoeg mensen. :( Ik kan daar zo kwaad om worden door die rot mensen. :kwaad: Wij kunnen net zo goed hard werken als meisjes zonder hoofdoek. :o Hebben jullie dit probleem ook wel eens ...zo ja wat doen jullie dan?? :confused: Groetjes van Hajar :zwaai: :blauwkus:

tonk
05-08-2004, 20:11
Probeer het bij de nieuwe kledingwinkel in Bos & Lommer, Manzara op het Bos&Lommerplein. Volgens mij wordt je daar zonder hoofddoek niet aangenomen!

Lil_Hajar
05-08-2004, 20:14
[QUOTE]Origineel gepost door tonk Probeer het bij de nieuwe kledingwinkel in Bos & Lommer, Manzara op het Bos&Lommerplein. Volgens mij wordt je daar zonder hoofddoek niet aangenomen! [/QUOTE :confused: :confused: Wat bedoel je daarmee???

Lil_Hajar
05-08-2004, 20:18
Origineel gepost door achmad is albert heijn niets?? daar zitten zat dames met hijab. tonk is dom :p Jah niet overal in Nl he :(

Lil_Hajar
05-08-2004, 20:25

Origineel gepost door achmad dan moet ze daar gaan waar ze die meiden wel aannemen, als je werken wilt zul je een paar km-tjes moeten fietsen ofzo....... hebben jullie geen konmar, jumbo of c1000? of kantoor jobje moge allah haar bijstaan in haar zoektocht naar werk :zwaai: Thxx Achmed, Ik denk dat ze het wel gaat proberen in rotterdam. Daar nemen ze tenslotte wel meisjes met hoofdoek aan daar zijn er genoeg. Soekran eh Achmed.. Groetjes xxxjes Hajar

tonk
05-08-2004, 20:26
Origineel gepost door Lil_Hajar [QUOTE]Origineel gepost door tonk Probeer het bij de nieuwe kledingwinkel in Bos & Lommer, Manzara op het Bos&Lommerplein. Volgens mij wordt je daar zonder hoofddoek niet aangenomen! [/QUOTE :confused: :confused: Wat bedoel je daarmee??? Ik bedoel dat je bij Manzara zeker wordt aangenomen (als ze personeel zoeken tenminste) als je een hoofddoek draagt. Al het personeel draagt er namelijk een hoofddoek.

Lil_Hajar
05-08-2004, 20:27
bedankt Tonk :D

mocroroosje15
05-08-2004, 20:30
Origineel gepost door Lil_Hajar [QUOTE]Origineel gepost door tonk Probeer het bij de nieuwe kledingwinkel in Bos & Lommer, Manzara op het Bos&Lommerplein. Volgens mij wordt je daar zonder hoofddoek niet aangenomen! [/QUOTE :confused: :confused: Wat bedoel je daarmee??? daar was ik geweest.. ze verkopen mooie spullen man.. leuke hoofdoekjes.. lange kleding enzo..

Kareem82
05-08-2004, 20:42
Origineel gepost door achmad is albert heijn niets?? daar zitten zat dames met hijab. tonk is dom :p albert heijn mag je niet werken omdat je bier en andere alcoholhoudende dranken meehelpt verkopen

Lil_Hajar
05-08-2004, 20:44
dus overal niet bij de c1000 en zo en Jumbo raak je die dingen tog ook aan. Ik heb het nagevraagd en als je nergens een baan kan vinden mag je dat soort werk wel doen. Je gaat tog niet van denbosch naar groningen bijv.. een werk doen

Kareem82
05-08-2004, 20:45
Origineel gepost door Lil_Hajar dus overal niet bij de c1000 en zo en Jumbo raak je die dingen tog ook aan. Ik heb het nagevraagd en als je nergens een baan kan vinden mag je dat soort werk wel doen. Je gaat tog niet van denbosch naar groningen bijv.. een werk doen nee dat mag niet wallah

Kareem82
05-08-2004, 20:48
Origineel gepost door achmad en allah is op de hoogtre van alle dingen. wallah precies

Lil_Hajar
05-08-2004, 20:48
ik heb het ook nagevraagd aan een Imaan en die zei wat ik net zei dat het dan wel mag.

Kareem82
05-08-2004, 20:49
Origineel gepost door Lil_Hajar ik heb het ook nagevraagd aan een Imaan en die zei wat ik net zei dat het dan wel mag. dan heeft die imam het hellaas fout

Lil_Hajar
05-08-2004, 20:52

nou ik denk van niet. Als je nergens word aangenomen om je hoofdoek. En je kunt niet zomaar van denbosch naar Gronongen omdat ze daar wel iemand aan nemen met hoofdoek wat dan. Heb je hier dichtbij wel een werk gevonden bij de C1000 bijv.. alleen als je aan de kassa werkt raak je alcohol en die vlees van hun aan. Ik bedoel het is beter dan je hoofdoek af doen voor een werk dan dat je die spullen aan raakt. je moet blij zijn dat je het niet op eet of op drinkt... groetjes hajar

Pagina's : [1] 2 3