Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Middeltje tegen keelpijn

Chaimae
10-12-2002, 19:49

Hebben jullie mischien een huishoudelijk middeltje tegen keelpijn? :(

sweet_karima
10-12-2002, 20:10
ja dat kan ik nu op dit moment ook wel gebruiken :(

zakia_1984
10-12-2002, 20:11
wat d8 je van de kies laten trekken?

emsoem
10-12-2002, 20:12
jaaa....je keel gat dichtknijpen(joke) =emsoem=

Chaimaa
10-12-2002, 20:12

Origineel gepost door chemie Hebben jullie mischien een huishoudelijk middeltje tegen keelpijn? :( is een rare maar me moeder deed het altijd...me van me oren ophijsen of met je duim tegen je kaak aan duwen...helpt wel :rolleyes:

Chaimae
10-12-2002, 20:21
Origineel gepost door Emshoom drink warme eshefaj met tament , dat helpt steeds :) Dat vind ik niet lekker. Mijn mamma loopt het ook tegen me te zeggen. Maar dan ook met honing en citroen. :D

Chaimae
10-12-2002, 20:26
Origineel gepost door Emshoom hahahaha, typisch Chemie :D ik ken nog een heel probaat middeletje hoor, maar het is wel wat "radicaal" en het smaakt afschuwelijk , vraag anders eens aan je ma wat " REKNAUFER " das een kruid dat je moet kauwen ,het helpt echt hoor, maar nogmaals ; it tastes like s hit :lekkerpuh Wel van gehoord, maar dan drink ik liever melk en honig. ( Dat was vast je bedoeling ;))

Alabama
10-12-2002, 20:34
Mijn moeder maakte altijd het volgende brouwseltje...... Voor je het slapen gaan.......een glas warme melk met honing en citroen...... Oja....en vindt iemand die je toedekt en je een stevige knuffel geeft.....you'll sleep like a baby........en de volgende ochtend....voel je je weer stukken beter! Sweet dreams..... Liefs, ali

NoreJihan
10-12-2002, 20:36
Origineel gepost door Alabama Mijn moeder maakte altijd het volgende brouwseltje...... Voor je het slapen gaan.......een glas warme melk met honing en citroen...... Oja....en vindt iemand die je toedekt en je een stevige knuffel geeft.....you'll sleep like a baby........en de volgende ochtend....voel je je weer stukken beter! Sweet dreams..... Liefs, ali ja klopt dat helpt K heb daar nu ook last van en me ma heeft het gemaakt en het helpt echt

Chaimae
10-12-2002, 20:36
Origineel gepost door Emshoom je kunt ook gewoon dit nemen ; http://www.vicks.com/products/images/vicks44/prod_44m_image.gif Ik heb een soort poeder van de dokter gekrege 1 jaar gelden. Het helpt een half uur en daarna is de pijn terug. :( En ik weet neit of ze dat gedoe in nl verkopen. Ze zijn hier wat strenger met medicijnen. :D

Chaimae
10-12-2002, 20:41
[QUOTE]Origineel gepost door Emshoom [B]Chemie ? waar zit je nu jij kleine temshoont :D hier brand de lamp, wat Juffrouw Alabama zei moet je doen :goedzo: A: ik lus da niet B: als ik mijn ma vraag om een knuffel weet ik neit wat ze gaat zeggen :D :D:D :rolleyes:

Itsjustme
11-12-2002, 10:58
wt dacht je van melk met honing dat doet mn ma altijd voor me and it works!! :):)

GekkeTurk
11-12-2002, 11:01
Je moet in de apotheek Citrosan halen dat helpt echt serieus. Het is tegen keelpijn hoofdpijn en buikpijn dus ik zou maar gelijk naar de apotheek rennen en dat middeltje halen dus opgelet CITROSAN heet het