Bekijk originele versie : En hoe zou jij reageren?
Sabah007
05-08-2004, 17:56
Hihi nee dit is een andere :p
Sabah007
05-08-2004, 18:00
Origineel gepost door DHC_GANGSTER
Uhmm hard aanpakken...:)
Had niets anders verwacht met zo'n handtekening als de jouwe :o
Sabah007
05-08-2004, 20:53
Origineel gepost door DHC_GANGSTER
:cool:
:eek:
http://www.click-smilies.de/sammlung0304/grinser/grinning-smiley-020.gif
DaNGeRouZLy
05-08-2004, 22:34
praten proberen te laten inzien dat dit niet goed is. Wil die persoon niet luisteren dan moet hij of zij het maar zelf weten, iedereen is voor zichzelf verantwoordelijk maar het zal me zeer zeker pijn doen :(
DaNGeRouZLy
05-08-2004, 22:35
Origineel gepost door tonk
http://www.click-smilies.de/sammlung0304/grinser/grinning-smiley-020.gif
tonk hoe reageerde jouw familie eigenlijk op jou toen je ze vertelde dat je lesbisch was geworden?
Origineel gepost door DaNGeRouZLy
tonk hoe reageerde jouw familie eigenlijk op jou toen je ze vertelde dat je lesbisch bent?
Nou, heel gewoon. Niet echt van 'dat hadden we wel verwacht' of 'dat wist iedereen al behalve jij' (dat hoor je heel veel), maar meer van 'prima, en heb je een vriendinnetje dan?' Later bleek dat ze toch wel een beetje moesten wennen. Niet zo raar natuurlijk. De meeste mensen zijn toch hetero, dus daar ga je dan ook vanuit in geval van dochter/zus.
Sabah007
06-08-2004, 08:48
praten proberen te laten inzien dat dit niet goed is. Wil die persoon niet luisteren dan moet hij of zij het maar zelf weten, iedereen is voor zichzelf verantwoordelijk maar het zal me zeer zeker pijn doen :(
Jij antwoordt heel eerlijk :) Dank je
DaNGeRouZLy
07-08-2004, 22:24
Origineel gepost door tonk
Nou, heel gewoon. Niet echt van 'dat hadden we wel verwacht' of 'dat wist iedereen al behalve jij' (dat hoor je heel veel), maar meer van 'prima, en heb je een vriendinnetje dan?' Later bleek dat ze toch wel een beetje moesten wennen. Niet zo raar natuurlijk. De meeste mensen zijn toch hetero, dus daar ga je dan ook vanuit in geval van dochter/zus.
oke heel makkelijk dus, ik was er ff nieuwsgierig na aangezien ook niet alle Nederlanders dit kunnen accepteren van hun kind
ciao :zwaai:
DaNGeRouZLy
07-08-2004, 22:25
Origineel gepost door Sabah007
Jij antwoordt heel eerlijk :) Dank je
geen dank :zwaai:
LaLa_SoFiA
07-08-2004, 22:28
Ik zie alleen maar dit staan : En hoe zou jij reageren? (Bericht #)
Hihi nee dit is een andere
Wat is de vraag eigelijk?
dat zie ik ook maar ik geloof dat er zoiets staat van wat zou jij reageren als een bekende of dierbaariemand verteld dat ze lesbisch is
oke heel makkelijk dus, ik was er ff nieuwsgierig na aangezien ook niet alle Nederlanders dit kunnen accepteren van hun kind
ciao :zwaai:
D'r zijn helaas ook nog steeds Nederlanders die er niet normaal over kunnen doen. :(
Of die zeggen dat ze het ok vinden, maar ondertussen is je vriendin niet welkom bij verjaardagen. Of je vriendin is wel welkom maar wordt voorgesteld als 'een vriendin' en niet met 'de vriendin'. Zo maar 2 voorbeeldjes.
Homo-emancipatie is nog lang niet voltooid in Nederland.
LaLa_SoFiA
08-08-2004, 10:57
Origineel gepost door minouch
dat zie ik ook maar ik geloof dat er zoiets staat van wat zou jij reageren als een bekende of dierbaariemand verteld dat ze lesbisch is
Oh ja oke...Ja zoiets dacht ik ook al aangezien iedereen er het over had. Maar k wou het even zeker weten:).
Origineel gepost door LaLa_SoFiA
Oh ja oke...Ja zoiets dacht ik ook al aangezien iedereen er het over had. Maar k wou het even zeker weten:).
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.