Bekijk originele versie : 'Tenenlikker' belaagt vrouwen in Rotterdam
'Tenenlikker' belaagt vrouwen in Rotterdam
Uitgegeven: 5 augustus 2004 17:11
ROTTERDAM - Een man van ongeveer 35 jaar oud valt vrouwen in Rotterdam op een wel heel aparte manier lastig. Hij zoekt ze op, als ze in een park liggen te zonnen en begint, als ze even niet opletten, aan hun tenen te likken.
De politie kon de man afgelopen weekeinde in het Vroesenpark aanhouden, nadat hij een vrouw had belaagd. Op last van het Openbaar Ministerie (OM) is de 'tenenlikker' vrijgelaten, omdat hij geen strafbaar feit heeft gepleegd. De man is al zeker drie jaar actief in diverse parken.
De jonge vrouw in het Vroesenpark kreeg de schrik van haar leven toen de tenenlikker zijn tong over haar voet liet gaan. Ze liet hem duidelijk merken daar niet van gediend te zijn en belde de politie. Die kon de man even verderop inrekenen.
Geen vervolging
De tenenlikker kwam weer snel op vrije voeten, omdat het OM geen aanknopingspunt zag om hem te vervolgen. "De centrale vraag is of hij ontuchtig heeft gehandeld. Naar onze inschatting is dat niet zo", zegt persofficier C. van Spierenburg.
In het Wetboek van Strafrecht is volgens Van Spierenburg geen artikel te vinden waar dit gedrag onder valt. Ook is tenen likken niet verboden volgens de Algemene Plaatselijke Verordening. "Wel hopen we dat van de aanhouding een preventieve werking uitgaat. Het is natuurlijk niet normaal wat deze man doet."
:haha:
Cc.
Was ook tijdje terug zo'n gozer die in de bus achter vrouwen ging zitten. Dan begon ie met zijn tenen tegen de ass van die vrouwen te duwen vond ie opwindend:hihi:
sneakynawal
05-08-2004, 21:09
Zo komt ze ook aan haar trekken :p
GEINTJE!!!
Ik ben wel benieuwd naar zijn nationaliteit? ;)
Origineel gepost door uhh
zal wel marokkaan zijn. :D
Ik zat eerder te denken aan je eigen soort.. :zwaai:
Maar kreeg die vent dan nooit eens een flinke trap tegen z'n snufferd? Moet toch niet zo moeilijk zijn als ie met zijn tong aan iemands voeten zit. Ik zou het wel weten!
Origineel gepost door KohiNoor
Ok nu ga ik iets vertellen.. :hihi: Ik laat mijn katten mijn wangen likken, ook mijn voeten en als ik brood eet mogen ze best een likje nemen :D
Serieus?
Origineel gepost door KohiNoor
Ok nu ga ik iets vertellen.. :hihi: Ik laat mijn katten mijn wangen likken, ook mijn voeten en als ik brood eet mogen ze best een likje nemen :D
Mogen de katten ook jou katje likken :p
:hihi:
arabchrstn
06-08-2004, 19:20
Als we nu toch aan het bekennen zijn...
Mijn goudvis ziet mij ook wel eens naakt.
Oooohhhh...
arabchrstn
06-08-2004, 19:36
Nee, maar zij wordt wel heel opgewonden. Enthousiast rondjes zwemmen enzo. (Niet dat er enig alternatief is voor dat 'rondje')
Mijn vorige vis ook. Maar dat bleek een 'hij' te zijn. Ik heb die toen onmiddelijk van het balkon af gesodemieterd. Een homofiele goudvis, wie wil dat nou.
angie4ever
06-08-2004, 19:44
Ik word al gek als er iemand alleen maar in de buurt van mijn voeten komt, in een reflex trap ik dan wild in het rond. Laat die tenenlikke maar komen, dan kan hij een goede trap verwachten!
Kassadar
06-08-2004, 22:59
Als er iemand ongewenst aan me tenen wilt likken zorg ik dat ik even in een groote drol stap,kijken of hij dan nog durft te likken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.