Bekijk originele versie : Hoe zou een vrouw zich moeten gedragen
Gentlemen
10-12-2002, 18:56
op de topic van bent dagilia, open ik nu een voor de dames en de meiden. hoe vind jij dat een vrouw of een meid of een dame zich moet gedragen, iedere zijn eigen mening mensen, niet elkaar in hokjes stoppen. Nou heren en dames, gooit het eruit en zoals kalimiro zei, yasmina heeft lef nodig dus zeg wat je ervan vind:cool:
DEUGNIET
10-12-2002, 18:57
Gewoon geen ondeugdelijke dingen doen, uitvreten.
Lady_moi
10-12-2002, 18:58
-ZELFRESPECT <<<<---------belangrijk
-Gevoel voor humor <<<<------ nie overdrijve u tanden bloot lachen
-Beleefd <<<<------mensen nie beginne uitschelden,uitlachen of wat dan ook.
Soooow thats it
Gentlemen
10-12-2002, 18:59
Origineel gepost door lady_moi
-ZELFRESPECT <<<<---------belangrijk
-Gevoel voor humor <<<<------ nie overdrijve u tanden bloot lachen
-Beleefd <<<<------mensen nie beginne uitschelden,uitlachen of wat dan ook.
Soooow thats it
aha ok interesant
Gentlemen
10-12-2002, 19:00
Origineel gepost door Kadir
Als een man:p
hahah grappenmaker, ik zag net ergens dat je niet tegen geitnje kan met die onlsaough ofoz, en dan maak zelf grap, :D
maar he bedoel er nisk mee hoor kadir, dus is niet mij zaken plaag je aleen:cool:
Lady_moi
10-12-2002, 19:02
en nog iets ZEEEEEKRRRRS NIET ALS EEN MAN da is het walgelijkste wat een vrouw kan doen
Gentlemen
10-12-2002, 19:03
Origineel gepost door lady_moi
en nog iets ZEEEEEKRRRRS NIET ALS EEN MAN da is het walgelijkste wat een vrouw kan doen
zeker en omgekeerde ook he lady moi
Gentlemen
10-12-2002, 19:04
haha ik laag je joh zoals ik al zei:cool:
Chatefemqemamu
10-12-2002, 19:05
Ze moeten precies hetgene doen waar ze zin in hebben en zich goed bij voelen.
Gaan we nu opeens de algemene "degelijke" gedragdregels voor vrouwen opstellen??
naoual_tangawia
Ik vind dat een meid andere MAROKKAANSE MEIDEN mag toelachen.
Want wallah weet je wat ik merk, marokkaanse meiden kijken elkaar meestal heel vijandelijk aan! Wallah echt ongelofelijk! Ik heb er soms gewoonweg geen woorden voor als iemand mij heel vijandig aankijkt terwijl ik diegene vriendelijk aankijk. Ik bedoel zien ze andere meiden als concurrentie ofzo, of ze bekijken elkaar heel lang en dan werpen ze je een giftige blik toe....sobhanalaah is me net alweer overkomen..
Is gewoon te gek voor woorden...
Kortom ze mogen andere meiden wel vriendelijk aankijken hoor.....
Wat ik heel weinig zie, volgens mij krijgen de jongens de lieve lachjes!
beslama
liefs naoual
Lady_moi
Origineel gepost door Gentlemen
zeker en omgekeerde ook he lady moi
het is Lady_moi :ego:
:zwaai:
Gentlemen
10-12-2002, 19:07
Origineel gepost door Lunatic007
Ze moeten precies hetgene doen waar ze zin in hebben en zich goed bij voelen.
Gaan we nu opeens de algemene "degelijke" gedragdregels voor vrouwen opstellen??
dat zeg jij, ik maakte aleen een topic open en wil graag de mening van andere horen, en ik zie dat je avatr ook heb verandert, leuk:cool:
Lady_moi
10-12-2002, 19:08
Origineel gepost door naoual_tangawia
Want wallah weet je wat ik merk, marokkaanse meiden kijken elkaar meestal heel vijandelijk aan! Wallah echt ongelofelijk! Ik heb er soms gewoonweg geen woorden voor als iemand mij heel vijandig aankijkt terwijl ik diegene vriendelijk aankijk. Ik bedoel zien ze andere meiden als concurrentie ofzo, of ze bekijken elkaar heel lang en dan werpen ze je een giftige blik toe....sobhanalaah is me net alweer overkomen..
beslama
liefs naoual
ja woelah volledig gelijk ik haat het als ik zo meiden vijandelijk naar mekaar zie kijken
Gentlemen
10-12-2002, 19:08
Origineel gepost door naoual_tangawia
beslama
liefs naoual
dank je dame voor je mening en ik snap je wel wat je bedoelt,:cool:
Lady_moi
10-12-2002, 19:10
dan komen we overeen eh meiden :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.