Bekijk originele versie : Scheiding....Hoe gebeurt dat?
ik was gewoon wat ant denken tot in bij scheiding kwam. Mag het in de islam? staat het vermeld in de koran?? wat met de kinderen??Mogen ze kiezen met wie ze wille blijven?? Waarop heb je recht op als vrouw als je man van je scheid?
is het dezelfde als bij belgen of hollanders??
alles info is welkom!!
:confused:.
laboudanda
10-12-2002, 19:01
Eerst pak je papier van die witte ding...dan pak je pen ..van die stokje dat verf afgeeft....daarna jij tekenen...jij mag zelf weten wat voor tekening..daarna zij tekening maken op papier....dan gemeente tegen jou en vrouw zeggen BYE BYE..en jij nu alleen naar HUIS en vrouw alleen naar HUIS.....
Zodra je in HUIS bent zijn jullie weer samen....
DAS een scheiding!!!!
NU begrepen???????
OK!
BUH BYE!
SamiaGirl
10-12-2002, 19:03
Wil je gaan scheiden ???
Het gebeurt vaak ja.. iets te vaak naar mijn idee maar dat komt omdat de meeste mensen niet meer met elkaar om kunnen gaan... Ze pikken weinig van elkaar... Vooral bij gearangeerde huwelijke zie je het vaak...
En ja het is toegestaan in de Islam... Als man en vrouw absoluut niet meer samen kunnen leven en alles hebben geprobeerd om bij elkaar te blijven dan kunnen ze scheiden...
Groetjes Nadia
SamiaGirl
10-12-2002, 19:20
Oke,vroeg het me alleen maar af :D
laboudanda
10-12-2002, 19:45
Origineel gepost door one love
laboudanda : you're weird!! GET A LIFE!!!
en SamiaGirl ik ben 18, ik ben niet eens getrouwd maar vroeg me het gewoon af.
De wanhopige illegaal zegt wat!
heh!
laboudanda
11-12-2002, 15:16
Origineel gepost door one love
i won't
Why bother asking!!!
Think before U open a thread!
ok
Buh Bye
Origineel gepost door laboudanda
Eerst pak je papier van die witte ding...dan pak je pen ..van die stokje dat verf afgeeft....daarna jij tekenen...jij mag zelf weten wat voor tekening..daarna zij tekening maken op papier....dan gemeente tegen jou en vrouw zeggen BYE BYE..en jij nu alleen naar HUIS en vrouw alleen naar HUIS.....
Zodra je in HUIS bent zijn jullie weer samen....
DAS een scheiding!!!!
NU begrepen???????
OK!
BUH BYE!
deze man is de enige hier met hummor....jammer dat jullie hem nie kunnen begrijpen :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.