Bekijk originele versie : Er Ontbreekt Lef Bij Yasmina
kalimiro
10-12-2002, 18:39
ER IS EEN SERIEUS PROBLEEM AAN DE GANG HIER ,
NAMELIJK : DAT ER LEF ONTBREEKT BIJ 80% VAN DE LEDEN OP YASMINA!!!!
Ik bedoel komop mensen hoe vaak zie ik een reactie waarvan overduidelijk is dat hij/zij gewoon met de desbetreffende persoon daarvoor MeeL.U.L.T....
Sommige mensen DURVEN ZELFS op internet waarbij je anoniem bent niet hun eigen mening te weergeven !!!
Ik bedoel dat is toch triest !!!!!
Het is gewoon te opvallend en dan HEB IK HET NOG NIET EENS over ..
De Superdomme berichten die er geplaatst worden ..dan denk ik ook bijmezelf..................nou dit is dus dommer dan de defintie DOM zelf ...
Er moet gewoon verandering optreden .....en jullie moeten daaraan meewerken ,
kouzinalady
10-12-2002, 18:41
ahhahahahhahahah ja klopt wel eigenlijk haha ewa meid wat kenne w er aan doen?? groetjes kouzinalady
kalimiro
10-12-2002, 18:41
KLEIN ,GROOT ,DIK DUN,MAAKT NIET UIT ....
VOOR DEGENEN DIE WEIGEREN MEE TE WERKEN ..STAAT EEN GROTE VERNEDERING TE WACHTEN ...IK ZAL JE TOT JE LAATSTE BERICHT OPSPOREN ......EN JE ZULT HET MERKEN ...
iK STEL JULLIE VOOR ....
NIEUWE WATCHER VAN YASMINA KALIMIRO!!!!!
Lady_moi
10-12-2002, 18:42
yeah yeah ik ben de enigste lid die soms heel de forum tegen zich heeft ja dat nomen we lef hebben heel de forum uitdagen...plannetjes van Lady_moi
BentDagilia
10-12-2002, 18:42
Nou ik ben absoluut niet bang me eiegen mening te weergeven ook in het dagelijks leven maar ja... heel veel mensen worden verbannen om bepaalde uitingen en de BVD is ook niet al te lief dus af en toe moet je je inhouden en je moet soms 2 x nadenken over wat je zegt ...
Bent Dagilia
zakia_1984
10-12-2002, 18:43
Origineel gepost door lady_moi
yeah yeah ik ben de enigste lid die soms heel de forum tegen zich heeft ja dat nomen we lef hebben heel de forum uitdagen...plannetjes van Lady_moi :lol: :lol: :lol: :goedzo:
Toufik19
10-12-2002, 18:43
yeah yeah ik ben de enigste lid die soms heel de forum tegen zich heeft ja dat nomen we lef hebben heel de forum uitdagen...plannetjes van Lady_moi
wauw,jij durft nogal.
Onslaught
10-12-2002, 18:44
hahahahhaah :D ik ben onslaught
Origineel gepost door kalimiro
ER IS EEN SERIEUS PROBLEEM AAN DE GANG HIER ,
NAMELIJK : DAT ER LEF ONTBREEKT BIJ 80% VAN DE LEDEN OP YASMINA!!!!
Ik bedoel komop mensen hoe vaak zie ik een reactie waarvan overduidelijk is dat hij/zij gewoon met de desbetreffende persoon daarvoor MeeL.U.L.T....
Sommige mensen DURVEN ZELFS op internet waarbij je anoniem bent niet hun eigen mening te weergeven !!!
Ik bedoel dat is toch triest !!!!!
Het is gewoon te opvallend en dan HEB IK HET NOG NIET EENS over ..
De Superdomme berichten die er geplaatst worden ..dan denk ik ook bijmezelf..................nou dit is dus dommer dan de defintie DOM zelf ...
Er moet gewoon verandering optreden .....en jullie moeten daaraan meewerken ,
heey :zwaai:
korsie lebes???
=emsoem=
zakia_1984
10-12-2002, 18:45
Origineel gepost door Onslaught
hahahahhaah :D ik ben onslaught :lol: :lol: :lol:
Nou onslaught, er zullen maar weinig mensen zeggen dat jij een slechte eerste indruk weg geeft altijd :D
Lady_moi
10-12-2002, 18:46
en ik heb bewijzen VOORBEELD NUMMER1 IEDEREEN HEEFT IETS TEGEN DINIM3AK IK STEUN HEM EN STA VAAK AAN ZIJN KANT MWAAAAAAAAH ALIEKOUM :stout: :hihi:
laboudanda
10-12-2002, 18:47
Wat is LEF?
Laboudanda E Fatique?
YAY!...das LEF he..wist ik nie!!
Nou BUH BYE...whahaha!!!
HAHAHAH
en HAHA!
WHAHAH!!
BUH BYE!!
TOI TOI
NEXT!!!!!
Onslaught
10-12-2002, 18:48
Origineel gepost door zakia_1984
:lol: :lol: :lol:
Nou onslaught, er zullen maar weinig mensen zeggen dat jij een slechte eerste indruk weg geeft altijd :D
dank je meid, maar zoals mimi en akdir, pffffffff sommig snapen niet hoe de leven werkt maar ja
Toufik19
en ik heb bewijzen VOORBEELD NUMMER1 IEDEREEN HEEFT IETS TEGEN DINIM3AK IK STEUN HEM EN STA VAAK AAN ZIJN KANT MWAAAAAAAAH ALIEKOUM :stout: :hihi:
aandacht zoeken,he?
Lady_moi
Origineel gepost door kalimiro
KLEIN ,GROOT ,DIK DUN,MAAKT NIET UIT ....
VOOR DEGENEN DIE WEIGEREN MEE TE WERKEN ..STAAT EEN GROTE VERNEDERING TE WACHTEN ...IK ZAL JE TOT JE LAATSTE BERICHT OPSPOREN ......EN JE ZULT HET MERKEN ...
iK STEL JULLIE VOOR ....
NIEUWE WATCHER VAN YASMINA KALIMIRO!!!!!
tegen betaling wel :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.