Bekijk originele versie : Mensen wit met wit kan echt niet hoor.
LaGirly85
05-08-2004, 13:07
Je ziet best wel veel Marokkanen wit met wit dragen. Echt een grote afknapper. Het ziet er niet uit. Zehma wit met wit dan zie je er goed uit, nou dus echt niet. Alleen mensen die niet weten hoe ze zich moeten kleden dragen wit met wit.
Die jongens die wit met wit combineren zijn dom, zijn boeren en weten niet beter. Dit zijn meestal ook de players, de pimps en de homo's. Ze denken dat ze ook heel wat zijn. Afschuwelijk gewoon!
nadorlady15
05-08-2004, 13:49
Smaken verschillen....
Classy_Saloua
05-08-2004, 14:17
Sommige kunnen het hebben
Mysticalia
05-08-2004, 14:28
:jammer:
wit met wit is mooi :o en vooral als je een mooie kleurtje hebt :ego:
Wit met wit kan wel!
Als je de juiste kleuren wit met elkaar draagt staat het top!
DaNGeRouZLy
05-08-2004, 14:59
ewa draag gewoon wat je mooi vind lekker boeiend wat iemand anders vindt :zwaai:
alhoceima_zina2
05-08-2004, 16:29
Origineel gepost door Mysticalia
:jammer:
wit met wit is mooi :o en vooral als je een mooie kleurtje hebt :ego:
zekerr wel ;)
Missy_Cheima
05-08-2004, 17:36
Wit met wit kan opzich wel, je moet het alleen niet overdrijven, als je witte kleding draagt, draag het dan met een andere kleur accesoires. :)
Weet je wat echt niet kan: Verschillende soorten spijker.
Voorbeeld: Donkere spijkerbroek, licht spijkerjasje! Zo ugly.
Mijn mening. :)
Bye.
soennia83
05-08-2004, 19:33
hahahha, wit met wit kan niet???
Dan heb je nog niets gezien
wasalaam
p.s: Dat staat vaak heel mooi
misssamira
05-08-2004, 19:42
nou ik weet het niet hoor maar ik draag vaak in de zomer in marokko of hier draag ik wit met wit.
misschien heb je nog niet alles gezien of je combineert misschien verkeer ddaar bedoel ik niets mee.
Probeer het maar eens bij voorbeeld een witte broek met een witte blouse staat heel mooi vind ik of een witzwart gestreepte broek met witte blouse probeer maar eens meid
GO FOR IT
xxx misssamira
berberia_16
05-08-2004, 19:43
Meid als jij het nou niet mooi vindt of als het jou nie staat :rolleyes: Moet je nie komen zeggen dat het nie kan !!!!!!!!!!!!!!
Wit met wit staat me prachtig witte broek wit jurkje witte hoofddoek witte slippertjes witte tas :ego:
Lady_moi
05-08-2004, 20:10
Ik vind wit een mooi kleur ma ik draag da wel altijd gecombineerd
Trouwens iedereen kleed zich hoe dat die wilt?
Wayo je hebt mijn stijl nog nie gezien zekers.
Iedereen kijkt naar mij als ik op straat loop altijd iets speciaals aan
TnawieMocro
05-08-2004, 20:54
Wit met wit staat, vind hetheel mooi bij meisjes. Said has spoken. Bada biem Bada beng Bada Boem:P
DaNGeRouZLy
05-08-2004, 22:09
Origineel gepost door Lady_moi
Ik vind wit een mooi kleur ma ik draag da wel altijd gecombineerd
Trouwens iedereen kleed zich hoe dat die wilt?
Wayo je hebt mijn stijl nog nie gezien zekers.
Iedereen kijkt naar mij als ik op straat loop altijd iets speciaals aan
wat is uw stijl dan?
LaGirly85
05-08-2004, 22:44
Origineel gepost door berberia_16
Meid als jij het nou niet mooi vindt of als het jou nie staat :rolleyes: Moet je nie komen zeggen dat het nie kan !!!!!!!!!!!!!!
Wit met wit staat me prachtig witte broek wit jurkje witte hoofddoek witte slippertjes witte tas :ego:
Kan echt niet hoor.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.