Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe zou een echte man zich moeten gedragen...

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
10-12-2002, 18:02

Answer please :D Bent Dagilia :zwaai:

Onslaught
10-12-2002, 18:05
een gentlemen gedraag zich: cool, als de ene boos is hoef hij niet boos te worden kalmeer de gene is altijd eerlijk te vertrouwen rechtvaardig leer van zijn vrouw of vriendin, en niet stoer doet van dat hijd enkt dat hij alels weet weet zicht altijd zijn vrouw te verrassen is the man whit the masterplan is een meneer de heer de wrede goze is altijd positeif hij behandel een dame geen dama maar alsof het een engel is, kortom hij moet een winglie zijn:D

GirlFromFes
10-12-2002, 18:06
WEL hij moet met me kunnen kroelen hij moet me masseren als ik dat nodig heb hij moet mijn handtas durven te dragen als ik mijn handen even vol heb hij moet voor zijn eigen geld werken NIET hij moet me niet commanderen hij moet me niet slaan of dreigen hij moet me niet voor *** zetten bij zijn vrienden hij moet niet vreemdgaan hij moet niet op mijn zak teren etc.etc.etc. :D

Nounousa
10-12-2002, 18:07
eerlijk

BentDagilia
10-12-2002, 18:09

Hey Onslaught we leven niet in Wonderland :D zo een man bestaat niet of ben jij zo een iemand... Kadir Jij bent altijd perfect jonge : box :goedzo: Bent Dagilia

DINIM3AK
10-12-2002, 18:09
Origineel gepost door GirlFromFes WEL hij moet met me kunnen kroelen hij moet me masseren als ik dat nodig heb hij moet mijn handtas durven te dragen als ik mijn handen even vol heb hij moet voor zijn eigen geld werken NIET hij moet me niet commanderen hij moet me niet slaan of dreigen hij moet me niet voor *** zetten bij zijn vrienden hij moet niet vreemdgaan hij moet niet op mijn zak teren etc.etc.etc. :D gelukkig bestaan geen slaven meer!

GirlFromFes
10-12-2002, 18:10
Origineel gepost door DINIM3AK gelukkig bestaan geen slaven meer! :confused:

Onslaught
10-12-2002, 18:11
Origineel gepost door Bent Dagilia Hey Onslaught we leven niet in Wonderland :D zo een man bestaat niet of ben jij zo een iemand... Kadir Jij bent altijd perfect jonge : box :goedzo: Bent Dagilia lieverd dat is geen dromen land ikw eet wel ik ben rechtvaardig en ben nooit boos en ben wel een iemand die ze vrouw echt als een engel zal behandelen de restw eet ik neit of ikd at ben snap je

GirlFromFes
10-12-2002, 18:15
Origineel gepost door Mal-Moh Als een moslim en dat is volgens jou...?

GirlFromFes
10-12-2002, 18:16
Origineel gepost door Mal-Moh Handtas dragen :D :D hahahaha ja tochhhh hahaha of niet dan!! zou jij t doen/durven??? stel ik heb mijn handen vol, en jij hebt niks in je handen en ik vraag je om mijn hadtas ff vast te houden doe je t dan??? nee niet 10 seconden, maar 5 á 10 minuten hé!~ ff eerlijk hé

Gentlemen
10-12-2002, 18:18
ik ben met girlfromfes en onslaught mee eens, je ben een heer, en geen zwerver ofzo behandel je vrouw en wees een man:cool:

BentDagilia
10-12-2002, 18:20
hey Kort maar Krachtige antwoorden allemaal ... Ik vind dat een echte man zich niet als een klootzak moet gedragen en iedereen in zijn waarde moet laten .. RESPECTTT Bent Dagilia

GirlFromFes
10-12-2002, 18:22
Origineel gepost door Gentlemen ik ben met girlfromfes en onslaught mee eens, je ben een heer, en geen zwerver ofzo behandel je vrouw en wees een man:cool: shukran ya habibi date?? haha geintje! :) je bent zeker geen zwerver nee weet je wat ik een afknapper vind qua kleding??? NIKES!!! ECHT ERGGG HAHAHA

zakia_1984
10-12-2002, 18:22
tja, je weet toch wel bent dagilia, alle clichés die je je maar kan bedenken

EMIEN
10-12-2002, 18:24

Ik heb een school geopend.....voor ongemanierde mannen................ Genteler En Manner....dan IK........................... SLUIT IK NIET UIT (regel 1: bescheiden blijven):D

Pagina's : [1] 2