Bekijk originele versie : Univé zorgverzekering opzeggen
Hoe doe ik dat? Op het kantoor van Univé is mij verteld dat ik dit via de site moet doen, maar zie nergens op de site staan waar ik dat kan doen. Misschien ben ik wel blind, maar zie het echt niet. Daarom vraag ik jullie allen om hulp. Wie heeft dit al eens eerder gedaan en zou me het kunnen uitleggen?
Gr Saza
DarkbutLovely
06-06-2010, 20:37
Waarom wil je het opzeggen..?
Ik kreeg juist hier een tip om het daar te nemen. Is het slecht ofzo?
Waarom wil je het opzeggen..?
Ik kreeg juist hier een tip om het daar te nemen. Is het slecht ofzo?
Ik heb nu een univé basiszorgverzeking met een jongeren pakket, is op zich niks mee, maar voor mij als student wat aan de hoge kant. Nu wil ik zorgverzekering ZEKUR afsluiten die ook van univé is. Daar kom ik veel goedkoper uit. Maar dat moet ikzelf regelen, ook het opzeggen van de andere zorgverzekering.
Opzoek-meid
06-06-2010, 21:27
meestal moet dat schriftelijk, ik weet niet of het van toepassing is maar wijzigen van zorgverzekering mag toch maar 1 keer per jaar.
_Marocaantje_
07-06-2010, 01:48
Ik heb nu een univé basiszorgverzeking met een jongeren pakket, is op zich niks mee, maar voor mij als student wat aan de hoge kant. Nu wil ik zorgverzekering ZEKUR afsluiten die ook van univé is. Daar kom ik veel goedkoper uit. Maar dat moet ikzelf regelen, ook het opzeggen van de andere zorgverzekering.
Als je wilt overstappen naar Zekur, dan moet je bij Zekur een inschrijfformulier invullen. Hier kun je dan een optie aanvinken dat zij (per 1 januari) je huidige zorgverzekering zullen opzeggen. Dus jij hoeft dan niets meer te doen.
Website: www.zekur.nl
Inschrijfformulier: https://www.zekur.nl/mediamanagement/user/pdfs-zekur-2010/51.pdf
(ff link overkopieren)
Groetjes :D
Als je wilt overstappen naar Zekur, dan moet je bij Zekur een inschrijfformulier invullen. Hier kun je dan een optie aanvinken dat zij (per 1 januari) je huidige zorgverzekering zullen opzeggen. Dus jij hoeft dan niets meer te doen.
Website: www.zekur.nl
Inschrijfformulier: https://www.zekur.nl/mediamanagement/user/pdfs-zekur-2010/51.pdf
(ff link overkopieren)
Groetjes :D
Hartstikke bedankt!
Sowieso zal ik rustig aan doen als ik jouw was. Je kunt verzekeringen niet tussentijds op zeggen. Pas per contractvervaldatum.. Deze duren meestal een jaar. Als je er niet op tijd bij bent worden ze vaak automatisch verlengt.
_Marocaantje_
08-06-2010, 16:38
Hartstikke bedankt!
Graag gedaan.
jamilab.
08-06-2010, 21:54
ik werk bij unive zekur is zeker goedkoper maar je kan het pas wijz. per 1 januari. gewoon een brief faxen of inscannen en mailen en dan kun je het opzeggen of via de site wat je makkelijker vindt.
DarkbutLovely
08-06-2010, 22:12
ik werk bij unive zekur is zeker goedkoper maar je kan het pas wijz. per 1 januari. gewoon een brief faxen of inscannen en mailen en dan kun je het opzeggen of via de site wat je makkelijker vindt.
Hey, zou jij me kunnen vertellen of unive zekur echt aan te raden is? Zitten er geen addertjes onder het gras? Worden er bij de aanvullende verzekering behandelingen voor de huid vergoed en medicijnen? Ik kon het niet vinden in dat foldertje, er stond niks over de huid..
_Marocaantje_
08-06-2010, 23:18
Hey, zou jij me kunnen vertellen of unive zekur echt aan te raden is? Zitten er geen addertjes onder het gras? Worden er bij de aanvullende verzekering behandelingen voor de huid vergoed en medicijnen? Ik kon het niet vinden in dat foldertje, er stond niks over de huid..
Ik heb Zekur gehad. Was er erg tevreden over.
jamilab.
09-06-2010, 21:50
ik heb ook zekur gehad ik vond het een goede verzekering. de ins en outs ken ik niet uit mijn hoofd. Het verstandigste is dat als al weet welke je behandelingen je nu wilt of in de toekomst je die gewoon opschrijft en een keer langsgaat op kantoor dan kunnen ze je uitgebreid vertellen hoe en wat.
Menselijk
29-11-2010, 21:13
Die Zekur is alleen goed als je geen orto hebt.
mocro_bloempje
29-11-2010, 21:17
interessant..
Opzoek-meid
29-11-2010, 21:28
oude topic is dit, voor de mensen die orto zullen gaan gebruiken let goed op dat sommige verzekeraars een wachttijd aanhouden om een beugel vergoed te krijgen. Dus je moet al een bepaalde tijd bij hun verzekerd zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.