Bekijk originele versie : 'Echte Discussies'
Ik mis de 'echte discussies' hier....
De laatste tijd zie je alleen maar onzintopics, wel jammer :jammer:
Onslaught
10-12-2002, 17:58
o sorry hoor:(
mimi3000
10-12-2002, 17:59
weet je cina omdat die idioot Kadir allemaal bla topics opent, en topics die nog ergens over gaan verneukt ie
Nou laten we samen dan een onderwerp bedenken waarover nog nooit is gediscusseerd........wat vinden jullie ervan?
saidaaatje
10-12-2002, 18:05
KADIR IS VETT GANGSTAAAAAAAAAA:D:D
:boogie::boogie::boogie:
Origineel gepost door Cina
Ik mis de 'echte discussies' hier....
De laatste tijd zie je alleen maar onzintopics, wel jammer :jammer:
Kom met namen van topics of van leden dan weten we waar we moeten letten en owweeeeeeeeeeeee als je mijn naam erbij zet!! :kwaad:
nee hoor mag wel maar dit is ook niet echt een aanmoedeging voor mensen die het wel goed doen..
:zwaai:
saidaaatje
10-12-2002, 18:16
tralalaalalalalalalalalalala
:boogie::boogie::boogie:
Origineel gepost door mimi3000
weet je cina omdat die idioot Kadir allemaal bla topics opent, en topics die nog ergens over gaan verneukt ie
dan kijk je er toch gewoon niet naar :kwaad:
:jammer:
Mensen (en Onslaught :D), is niet negatief tegenover jullie bedoeld hoor :) Ik wil alleen wat meer discussieren ;)
Gentlemen
10-12-2002, 19:11
nou ik heb een topic geopend cina dus je wil zo graag discuseren dus ga u gang dame:cool:
Origineel gepost door Gentlemen
nou ik heb een topic geopend cina dus je wil zo graag discuseren dus ga u gang dame:cool:
Welke? Hoe zouden vrouwen zich moeten gedragen?
Gentlemen
10-12-2002, 19:13
ja:cool:
Nou wie weet iets leuks om over te discusseren :confused:
Nou... ik had even het idee dat er hier een echte discussie zou zijn... maar dat valt ook wel weer tegen...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.