Bekijk originele versie : Iemand die weet hoe duur appartement kost in marrakech? of hotel
112233moh
06-06-2010, 10:59
gaat om 3 personen voor 24 juli tm 27 juli. zou een hotel beter zijn als het voor 3 dagen is? en wat kost de goedkoopste hotel voor 1 dag?
Houceima_Stylo
07-06-2010, 12:28
kamer voor 3 personen weet ik niet maar vorig jaar was ik daar had voor 2 personen 4nachten geboekt voor omgerekend ongeveer €350,- en dat was begin juli ergens
Het hotel heet Atlas medina & spa
Achter de jama3 elfna heb je genoeg resorten waar je kan overnachten voor een spotprijs. Je moet maar kijken als je dr bent, zat mensen die daar heen en weer rennen om klanten te strikken
Maroc_Tresure
07-06-2010, 17:20
voor 3 dagen is een hotel beter. Naar gelang de luxe die je wilt kan het vanaf 30 euro per nacht. Appartement zal je niet gauw vinden omdat mensen daar per week verhuren.
112233moh
07-06-2010, 18:35
en hoeveel kost per week?
Is er geen site waar je alles kunt zien?
112233moh
07-06-2010, 20:59
Bedankt trial je bent de liefste in het hele universum
112233moh
08-06-2010, 09:11
hostel is 100dirham... 10euro.
Is in Jamehfna. Spot goedkoop, verwacht dan ook niets. douch word gedeeld
10 euro per dag? gedeeld met andere WTH nee doe maar niet. ik hoor ook dat ze die water waarmee jij doucht voodoo mee doen in Marrakech zijn veel hekserij daar. ik vertrouw dat niet, ik wil wel inschallah een goeie vankantie hebben. niet dat ik terug bezeten thuis kom:hihi:
Bedankt trial je bent de liefste in het hele universum
haha gekkie
hey zorg er wel voor dat je Fantasia bezoekt he... (ook wel bekend van Lala el 3ossa)
Prachtig kasteel waarbij je 200 dhs betaald pp maar een heerlijke 3 gangen diner krijgt en veel vermaak.
112233moh
08-06-2010, 21:53
haha gekkie
hey zorg er wel voor dat je Fantasia bezoekt he... (ook wel bekend van Lala el 3ossa)
Prachtig kasteel waarbij je 200 dhs betaald pp maar een heerlijke 3 gangen diner krijgt en veel vermaak.
haha, Fantasia nooit van gehoord. maar het lijkt me wel gaaf, ik wil zowieso als ik daar bent de grote medina in. en leuke spulletjes kopen, en ook wil ik lekker veel eten, maar zoals die Fantasia lijkt me een goed idee. ik moet ook even veel dingen plannen welke accomodatie er te doen valt in marokko. zou je me daarbij kunnen helpen
en waar ligt die Fantasia
Per persoon:) Ik neem aan dat je niet gehele dag in je hotel gaat zitten. Gezien je op vakantie bent:D
hahahah nee dat is inderdaad wel zo:haha: kun je mijn het adres geven van die hotel zodra ik daar ben kunnen we er gelijk na toe.
gr.
112233moh
08-06-2010, 22:11
Het is tegenover de bank, aan dat plein (jama3 fna).
Je hebt daar een straatje vol aan hostels. Je kan een willekeurige persoon vragen en die wijst je zo aan waar die hostels zijn.
Het is wel een leuke stad, 24uur is er wat te doen:nijn:
WAyaahh, en hoe zit het het met eten enzo? is dat lekker en eetbaar? want we willen 3 dagen daar blijven, kun je ook zwemmen? of zit dat al bij de hotels
[QUOTE=112233moh;83736341]haha, Fantasia nooit van gehoord. maar het lijkt me wel gaaf, ik wil zowieso als ik daar bent de grote medina in. en leuke spulletjes kopen, en ook wil ik lekker veel eten, maar zoals die Fantasia lijkt me een goed idee. ik moet ook even veel dingen plannen welke accomodatie er te doen valt in marokko. zou je me daarbij kunnen helpen
Fantasia ligt net buiten de stad, alle taxi's kennen het... zie link..
http://www.ilove-marrakesh.com/chezali/
Verder is een quad tour ook echt gaaf om te doen, dan heb je een trip van 3 uur echt toppp oe safi en als je van zwemmen houdt, ga naar Oasiria (ook te vinden op internet).
Heb je een vrouw, ga dan samen naar La plage rouge! (nagebouwde strand, supermooi, kan je ook googlen)
112233moh
09-06-2010, 15:25
[QUOTE=112233moh;83736341]haha, Fantasia nooit van gehoord. maar het lijkt me wel gaaf, ik wil zowieso als ik daar bent de grote medina in. en leuke spulletjes kopen, en ook wil ik lekker veel eten, maar zoals die Fantasia lijkt me een goed idee. ik moet ook even veel dingen plannen welke accomodatie er te doen valt in marokko. zou je me daarbij kunnen helpen
Fantasia ligt net buiten de stad, alle taxi's kennen het... zie link..
http://www.ilove-marrakesh.com/chezali/
Verder is een quad tour ook echt gaaf om te doen, dan heb je een trip van 3 uur echt toppp oe safi en als je van zwemmen houdt, ga naar Oasiria (ook te vinden op internet).
Heb je een vrouw, ga dan samen naar La plage rouge! (nagebouwde strand, supermooi, kan je ook googlen)
ok bedankt men, heb je ook hamams waar ze heerlijke crems voor je smeren en Ghassoul is wel iets voor me moeder. maar ik ga dan wel even googelen. ik wil ook naar die plek gaan waar al die palmbomen zitten, en waar je aan de andere kant sneeuw kunt zien.
112233moh
09-06-2010, 23:03
Op jama3 fna veranderd het na lmaghreb gebed in een eet paradijs:D
Zwemmen moet je bij hotels wezen, daar hebben ze zwembaden... Maar ik raad je aan om naar souira te gaan, dat is een stad nabij de 150km. Mooie strand en tevens een te gekke stadje:nijn:
Uitgaan kan in marekkech uitstekend gezien hun grootste discotheek van Afrika. Binnen zijn er geen dames van plezier. enkel dames die voor de gezelligheid gaan. Pacha:banana:
Sinds wanneer heeft marrakech een strand:lol: en jama3 fna had ik van gehoord. 10 euro p.p is wel goedkoop voor een nachie maar heb je ook een zwembad apart net als in tanger of oujda isly golf.
112233moh
11-06-2010, 03:05
Souira heeft een strand;) is 150km van marakkech zoals ik je zei.
Ja 150 km, maar welke richting. Marrakech is groot lieve schat. en als er toch strand is dan zou het in de buurt van Casa Agadir zittten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.