Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe komt het dat......

Pagina's : [1] 2 3

jenniferlopezzz
05-08-2004, 01:36

hoe komt het dat de jongens nooit liefdesverdriet hebben???? zijn ze dan zo gevoelloos :confused:

casawomen
05-08-2004, 01:39
Sommige jongens hebben ook liefdesverdriet alleen ze laten het niet merken ;)

Ouiam_1
05-08-2004, 02:07
Jongens hebben zéker weten ook liefdesverdriet. :moe:

Zeeparell
05-08-2004, 04:20
Origineel gepost door jenniferlopezzz hoe komt het dat de jongens nooit liefdesverdriet hebben???? zijn ze dan zo gevoelloos :confused: Ze hebben geen hart :rolleyes: en zijn zeker gevoelloos

therealjebli
05-08-2004, 04:50

Salamu alaikum Wie zegt dat we geen liefdesverdriet kunnen hebben en gevoelloos zijn? Allah heeft ons geschapen met gevoelens.

Zeeparell
05-08-2004, 04:52
Jongens zijn vaak hard en hebben vaak geen medelijden

therealjebli
05-08-2004, 04:58
Salamu alaikum Dat lijkt zo. Maar jongens zijn heel zacht hoor. Ken je de term "Hard van buiten en zacht van binnen""? Geloof me maar.

Zeeparell
05-08-2004, 05:03
Die term ken ik zeker maar heb dat nog nooit gevonden in een jongen

therealjebli
05-08-2004, 05:06
Weet je wat? Heb je een vriend? Elmohim als je die hebt, zeg tegen hem dat je met een andere jongen hebt afgesproken en doe zogenaamd heel serieus. Je zult zien dat hij het niet leuk zal vinden. Hij zal jaloerse trekjes aannemen. Dat valt ook onder gevoeligheid.

Zeeparell
05-08-2004, 05:09
O oke dat is een goeie alleen op dit moment heb ik geen vriend omdat ik toch elke keer op de verkeerde val dus ik vind het wel goed zo * vrijheid blijheid * voor mij

therealjebli
05-08-2004, 05:18
Alhamdulilah, je moet een relatie nemen wanneer je er klaar voor bent en er klaar voor bent om te trouwen. Het zou zonde zijn als je een relatie hebt met iemand en dan loopt het stuk. Voor jongens komt het ook hard aan. Één ding zal ik nooit vergeten. Een tijdje geleden waren een goeie vriend van mij en ik in Beverwijk. Ik wist dat hij een vriendin had, dus wou ik hem effe testen. We zagen twee meisjes en ik zei kom we gaan ze versieren. Hij zei:"Nee, ik heb al mijn schatje."Dat vond ik zo mooi.Heel eerlijk. Dat betekent dat hij van haar houdt. Dat valt ook onder het rijtje gevoelens. Diezelfde avond belde hij me huilend op en vertelde hij me dat zijn ouders dat meisje met wie hij omgimg niet accepteerden. Dat meisje is MashaAllah een goed meisje. Hij huilde, dat betekent dat hij gevoelig is.

Zeeparell
05-08-2004, 05:20
Origineel gepost door therealjebli Alhamdulilah, je moet een relatie nemen wanneer je er klaar voor bent en er klaar voor bent om te trouwen. Het zou zonde zijn als je een relatie hebt met iemand en dan loopt het stuk. Voor jongens komt het ook hard aan. Één ding zal ik nooit vergeten. Een tijdje geleden waren een goeie vriend van mij en ik in Beverwijk. Ik wist dat hij een vriendin had, dus wou ik hem effe testen. We zagen twee meisjes en ik zei kom we gaan ze versieren. Hij zei:"Nee, ik heb al mijn schatje."Dat vond ik zo mooi.Heel eerlijk. Dat betekent dat hij van haar houdt. Dat valt ook onder het rijtje gevoelens. Diezelfde avond belde hij me huilend op en vertelde hij me dat zijn ouders dat meisje met wie hij omgimg niet accepteerden. Dat meisje is MashaAllah een goed meisje. Hij huilde, dat betekent dat hij gevoelig is. Zo schattig dat ie eerlijk is want dat zie je niet vaak en sneu voor hem dat ze haar niet accepteerden

therealjebli
05-08-2004, 05:25
Maar om toch terug te gaan naar het gevoelige aspect. Omdat Hij zoveel voor haar voelde, heeft hij voor haar gevochten. Hij is door zijn vader uit huis gezet. Hij trok bij zijn getrouwde zus in. Hij gaf niet op en uiteindelijk hebben zijn ouders het meisje toch geacceprteerd.

Zeeparell
05-08-2004, 05:27
Origineel gepost door therealjebli Maar om toch terug te gaan naar het gevoelige aspect. Omdat Hij zoveel voor haar voelde, heeft hij voor haar gevochten. Hij is door zijn vader uit huis gezet. Hij trok bij zijn getrouwde zus in. Hij gaf niet op en uiteindelijk hebben zijn ouders het meisje toch geacceprteerd. Dat noem ik dus pas echte liefde maar wel minder dat ie op straat werd gezet normaal moeten de ouders blij zijn voor de kinderen als ze de stap willen nemen om te trouwen toch of zie ik het verkeerd

therealjebli
05-08-2004, 05:29

Dat is zo. Maar er was iets aan de hand tussen de vaders. Elmohim ik weet het niet precies. Maar Alhamdulilah gaat het goed. Dus bevestig het maar,jongens zijn ook gevoelig.

Pagina's : [1] 2 3