Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Opzoek meid kun je je even meld, heb een vraag aan jou

112233moh
05-06-2010, 21:47

Ik heb net ticket geboekt voor me moeder, alleen op haar paspoort bij achternaam staat i.p.v i twee puntjes boven de i, en bij de ticket heb ik gewoon 1 puntje op i gezet. omdat ik niet wist hoe ik aan die twee puntjes komt. weet jij of ze hier moeilijk over gaan doen. want ze haar achter is gewoon precies het zelfde alleen die thee puntjes maken het verschil.

Opzoek-meid
05-06-2010, 22:56
Ik heb net ticket geboekt voor me moeder, alleen op haar paspoort bij achternaam staat i.p.v i twee puntjes boven de i, en bij de ticket heb ik gewoon 1 puntje op i gezet. omdat ik niet wist hoe ik aan die twee puntjes komt. weet jij of ze hier moeilijk over gaan doen. want ze haar achter is gewoon precies het zelfde alleen die thee puntjes maken het verschil. Ik denk niet dat ze daar moeilijk overdoen, nog meer vragen stel ze gerust he

licioussz
05-06-2010, 23:00
Ik denk van niet

Experience
05-06-2010, 23:59
Nee joh. Voor in de toekomst: Word -> Invoegen -> Symbool en je zoekt dan de ï klikt op invoegen. Dan staat ie in Word en dan kopier je en plak je op de gewenste plaats :o

112233moh
06-06-2010, 10:41

Ok dus verder hoeft me moeder nergens zorgen om te maken, dat ze niet moeilijk gaan doen. want de i met twee puntjes komt ook niet voor in de Alfabet. En Experience bedankt voor de tip, dan weet ik dat voor de volgende x. normaal deed ik het met ctrl en nog iets maar ben het vergeten