Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : En Toen GinG ik Stuk...............!!!!!!!!!!!

LZN
10-12-2002, 17:20

Vorig jaar vertelde mijn neef...........dat een keer een Marokkaanse voetbalploeg....vriendschappelijk in CANADA ging spelen.........met zn 22 'en Na een leuk potje voetbal en wat Vakantieddagen in Canada was het tijd om naar huis te gaan......... Maar wie kwam er op dagen? Bijna niemand.........................:D:D:D........... Bijna allemaal daarzo het land in gevlucht...................ILLEGAAL... En toen ging ik STUK... : :D :p :) ;) :giechel:.

saila
10-12-2002, 17:21
hahahhahahahahahahahahahhahahahahahah nasira :D

TwinkleEye_19
10-12-2002, 17:28
Origineel gepost door Eros_X Vorig jaar vertelde mijn neef...........dat een keer een Marokkaanse voetbalploeg....vriendschappelijk in CANADA ging spelen.........met zn 22 'en Na een leuk potje voetbal en wat Vakantieddagen in Canada was het tijd om naar huis te gaan......... Maar wie kwam er op dagen? Bijna niemand.........................:D:D:D........... Bijna allemaal daarzo het land in gevlucht...................ILLEGAAL... En toen ging ik STUK... : :D :p :) ;) :giechel: En toen ging de wekker....(die was natuurlijk gestolen van een voetballer van de tegenpartij ;) . Gratis souveniers:D)

19faisa82
10-12-2002, 17:54
:( :traan1: die denken dat ze het daar beter zullen hebben. nou dacht van niet!!!!!!

saidaaatje
10-12-2002, 17:55

tsssss moccros he......damn..........

mimi3000
10-12-2002, 17:56
wahahahahaha DROOG!!!!!!!!!! maar moest wel lachen omdat ie zo droog was!

EMIEN
10-12-2002, 17:57
Je zal het altijd weer zien...................................... En NA EEN TIJDJE BEN JE ZE KWIJT...............! Ze moeten aan en lijntje gehouden worden ofzo.................:D

rahmona
10-12-2002, 17:57
hahaha laat ze leven.....krijgen ze een kans hahaha nee die is goed zeg....

kalimiro
10-12-2002, 18:05
Origineel gepost door Eros_X Vorig jaar vertelde mijn neef...........dat een keer een Marokkaanse voetbalploeg....vriendschappelijk in CANADA ging spelen.........met zn 22 'en Na een leuk potje voetbal en wat Vakantieddagen in Canada was het tijd om naar huis te gaan......... Maar wie kwam er op dagen? Bijna niemand.........................:D:D:D........... Bijna allemaal daarzo het land in gevlucht...................ILLEGAAL... En toen ging ik STUK... : :D :p :) ;) :giechel: HOE DOM MOET JE ZIJN OM ZO EEN BERICHT TE PLAATSEN! raadseltje voor jou (omdat je zo dom ben maak ik em wat gemakkelijker voor je) WAT IS DOM OP ZIJN ALLERDOMST ???? dat ben jij ze zouden jou hersendood moeten verklaren zo een stom bericht heb ik nog nooit gelezen jongen wat probeerde je hiermee te bereiken ???? GRAPPIG ZIJN OF ZO hoeft niet hoor schatje want je bent zelf een en al een GRAP by the way omdat ik het zo zielig vond voor je heb ik me zelf voor je lopen kietelen uit meedelijdennnnnn see ya KALIMIRO

fatimab
10-12-2002, 18:08
Origineel gepost door kalimiro HOE DOM MOET JE ZIJN OM ZO EEN BERICHT TE PLAATSEN! raadseltje voor jou (omdat je zo dom ben maak ik em wat gemakkelijker voor je) WAT IS DOM OP ZIJN ALLERDOMST ???? dat ben jij ze zouden jou hersendood moeten verklaren zo een stom bericht heb ik nog nooit gelezen jongen wat probeerde je hiermee te bereiken ???? GRAPPIG ZIJN OF ZO hoeft niet hoor schatje want je bent zelf een en al een GRAP by the way omdat ik het zo zielig vond voor je heb ik me zelf voor je lopen kietelen uit meedelijdennnnnn see ya KALIMIRO :kwaad:

EMIEN
10-12-2002, 18:19
Origineel gepost door kalimiro HOE DOM MOET JE ZIJN OM ZO EEN BERICHT TE PLAATSEN! raadseltje voor jou (omdat je zo dom ben maak ik em wat gemakkelijker voor je) WAT IS DOM OP ZIJN ALLERDOMST ???? dat ben jij ze zouden jou hersendood moeten verklaren zo een stom bericht heb ik nog nooit gelezen jongen wat probeerde je hiermee te bereiken ???? GRAPPIG ZIJN OF ZO hoeft niet hoor schatje want je bent zelf een en al een GRAP by the way omdat ik het zo zielig vond voor je heb ik me zelf voor je lopen kietelen uit meedelijdennnnnn see ya KALIMIRO Maar Verder Alles GOED??????????????????

zakia_1984
10-12-2002, 18:21
wat een heftige reactie om zo'n bericht

kalimiro
10-12-2002, 18:24
JAH PERFECT MET JOU OOK GOED????????????