Bekijk originele versie : meisjes met hoofddoek zijn het ergste van allemaal
hallo iedereen
ik wil niet zeggen dat alle meisjes die een hoofddoek het ergste zijn want er zijn meisjes die gewoon in hun geloof geloven
voor die meisjes heb ik kei veel respect
maar je ziet die andere meisjes heel schijnheilig doen over de meisjes zonder hoofddoek door te zeggen meisjes zonder hoofddoek zijn niet echte moslima maar dat vind ik nergens opslaan maar ik heb geen hoofddoek en kom na school gelijk thuis help mijn moeder ga zo verder en die meisjes die net zo schijnheilig tegen me hadden gedaan zie je naar eindhoven gaan naar de jongens gaan of bellen met hun vriendje ze hebben die hoofddoek alleen om hun werkelijke aard te verbergen en dat vind ik een schande voor de meisjes die wel echt een hoofddoek dragen en de meisjes die het willen doen
hiermee heb ik genoeg gezegd
wil graag reacties horen over wat jullie er van denken
Marocana
10-12-2002, 17:24
Ik denk niks, als jij weet dat jij goed doet, zal daar alles mee gezegd zijn.
verder moet het je niks schelen, jij zal daar niet voor verekend worden.
Leef en laat leven..
Respect,
Marocana
Abden_nour
10-12-2002, 17:25
Yeah right ik neem je niet eens serieus jood
Origineel gepost door tenko
hallo iedereen
ik wil niet zeggen dat alle meisjes die een hoofddoek het ergste zijn want er zijn meisjes die gewoon in hun geloof geloven
maar je ziet die andere meisjes heel schijnheilig doen over de meisjes zonder hoofddoek door te zeggen meisjes zonder hoofddoek zijn niet echte moslima maar dat vind ik nergens opslaan maar ik heb geen hoofddoek en kom na school gelijk thuis help mijn moeder ga zo verder en die meisjes die net zo schijnheilig tegen me hadden gedaan zie je naar eindhoven gaan naar de jongens gaan of bellen met hun vriendje ze hebben die hoofddoek alleen om hun werkelijke aard te verbergen en dat vind ik een schande voor de meisjes die wel echt een hoofddoek dragen en de meisjes die het willen doen
What's your point? :confused:
Origineel gepost door Abden_nour
Jood????
Als dat als scheldwoord is bedoeld: ga je mond/handen eens spoelen.
Je hebt absoluut geen recht om haar zo te noemen. :kwaad:
Marocana
10-12-2002, 17:28
I beg your pardon?
Abden_nour
10-12-2002, 17:31
Tenko=jood En voor Marocana onze afzichtelijk vriendin ook als ze dat wil zijn en chemie idem dito
Abden_nour
10-12-2002, 17:32
Leila ik ben jou big pappie dusse koest Trouwens je had me belooft mij te verzorgen weet je nog
Brownsugar
sjonge jonge jonge. altijd weer dat verhaal. meisjes met hoofddoeken die schijnheilig doen, hiermee praat je niet goed wat meisjes zonder hoofddoek doen. ik weet dat het soms irriteert vooral als jongens denken dat die meiden zo heilig zijn. Maar hallo die jongens die hebben het ook wel door, misschien niet meteen maar de waarheid komt alijd boven tafel. Voor de rest iedereen moet zelf weten wat ie doet toch, mij boeit het niet. Maar ik ben ook niet zo dat ik ga zeggen dat meisje met die hoofddoek die is eigenlijk helemaal niet zo heilig die doet dit of dat, dat zijn mijn zaken niet.
Marocana
Tenko=jood En voor Marocana onze afzichtelijk vriendin ook als ze dat wil zijn en chemie idem dito
Abden-Nour
Verklaar u aub nader, ik begrijp je betoog niet,
But let us keep the name calling behind us..
Respect!
Marocana
Ik ga niet eens moeite doen om met jou te praten....................
kouzinalady
10-12-2002, 18:25
EEh tenko??? Mag ik jou wat vragen ken jij al de marokaanes meiden met hoofdoek??? NEE houd dan je grote mond dicht. Jeetje he meisjes met en zonder hoofdoek moeten allemaal normaal doen en niet schijnheilig. En kom dus niet oordelen over de meeste meiden!
En trouwens heb je er ook nog eens aan gedacht dat sommige meiden met hoofdoek zijn opgegroeid, en dus hun hele leven al dragen! Dus het hoeft niet perse te zijn dat ze het op doen om hun ware aard te verbergen!!! Kijk ze zitten er wel tussen hoor die een hoofdoek gaan dragen van ja kijk ik ben heilig en ondertussen van alles uitvreten maar sorry hoor! Weetje wat zielig is het hier gaan zitten vertellen en niet tegen die gene! Wat help je die meiden er me om het hier te vertellen. Wat wil je creeeren? Een slechte beeld voor die meiden omdat jij mischien niet echt genoeg aandacht krijgt??? Kom op he doe niet zo triets en als je die meiden wilt helpen dan ga je tegen ze zeggen meid het is niet goed en leg je de islam opnieuw uit! En ga je ze motiveren van he doe ff gezond! En niet hiero beetje zielig doen.......
groetjes kouzinalady!
Origineel gepost door tenko
hallo iedereen
Dat jij kennelijk niet een gebod van de islam kunt nakomen: een hijab dragen, wil nog niet zeggen dat anderen dat niet kunnen. Ik kan heel slecht tegen dit soort meiden. Ja natuurlijk zijn er meiden met een hoofddoekje die zich niet goed gedragen, maar dat zijn meiden die geen hijab dragen.
Weet je wie het ergste van allemaal zijn? De meiden zonder hoofddoek en met strakke kleren. Die kennen geen schaamte, anders zouden ze er niet zo bijlopen.
Dit is typisch zo'n bericht van een jaloers meid. Serieuze jongens willen een vrouw met hoofddoek. Players en loverboys willen meiden met strakke kleren.
kouzinalady
10-12-2002, 18:28
eeh naijb power :):D groetjesssssssss kouzinalady :zwaai: :zwaai
Lady_moi
10-12-2002, 18:32
Origineel gepost door kouzinalady
EEh tenko??? Mag ik jou wat vragen ken jij al de marokaanes meiden met hoofdoek??? NEE houd dan je grote mond dicht. Jeetje he meisjes met en zonder hoofdoek moeten allemaal normaal doen en niet schijnheilig. En kom dus niet oordelen over de meeste meiden!
En trouwens heb je er ook nog eens aan gedacht dat sommige meiden met hoofdoek zijn opgegroeid, en dus hun hele leven al dragen! Dus het hoeft niet perse te zijn dat ze het op doen om hun ware aard te verbergen!!! Kijk ze zitten er wel tussen hoor die een hoofdoek gaan dragen van ja kijk ik ben heilig en ondertussen van alles uitvreten maar sorry hoor! Weetje wat zielig is het hier gaan zitten vertellen en niet tegen die gene! Wat help je die meiden er me om het hier te vertellen. Wat wil je creeeren? Een slechte beeld voor die meiden omdat jij mischien niet echt genoeg aandacht krijgt??? Kom op he doe niet zo triets en als je die meiden wilt helpen dan ga je tegen ze zeggen meid het is niet goed en leg je de islam opnieuw uit! En ga je ze motiveren van he doe ff gezond! En niet hiero beetje zielig doen.......
groetjes kouzinalady!
wowww die zat! :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.