Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gepast werk voor iemand die geen Nederlands spreekt

Pagina's : [1] 2

Moeltazemaa
04-08-2004, 23:20

wat is een geschikte baan voor iemand die geen nederlands spreekt?

DaNGeRouZLy
04-08-2004, 23:21
ergens achter de schermen werken magazijn schoonmaak vliegtuigen bouwen en so on

casawomen
04-08-2004, 23:22
Schoonmaak

EgYpTiAn_EyEs
04-08-2004, 23:22
schoooooonmaaakkkk

cj_tetuani
04-08-2004, 23:24

Origineel gepost door Moeltazemaa wat is een geschikte baan voor iemand die geen nederlands spreekt? in de tuinbouw verpakking montage Sociale werkplaats Band spreker er zijn nog 10 w8ten de voor U haahha sorryyyyyyyyyyyyyyy al ons mederwerke zijn bezet een ogenblik geduld ahhaahhhhh dat soort werk het zelfde herhalen elke dag

Moeltazemaa
04-08-2004, 23:24
schoonmaak :( dat kan ik mijn aanstaande man niet aandoen.Maar als het maar tijdelijk is dan is het niet zo erg denk ik.Todat hij de Nederlandse taal heeft geleerd.

DaNGeRouZLy
04-08-2004, 23:28
Origineel gepost door Moeltazemaa schoonmaak :( dat kan ik mijn aanstaande man niet aandoen.Maar als het maar tijdelijk is dan is het niet zo erg denk ik.Todat hij de Nederlandse taal heeft geleerd. iedereen moet bij nul beginnen en gewoon in zijn hoofd houden dat het maar tijdelijk is dan slaat hij er zich vast wel doorheen

Moeltazemaa
04-08-2004, 23:30
Origineel gepost door Brabantse Vrachtwagenchauffeur. Ergon? Postbode, mits hij kan lezen ofzo :confused: uhhhhhhhhhh Shoarmazaakje openen of een ander leuk winkeltje :D Schoonmaak inderdaad of probeer het bij bijvoorbeeld marokkaanse reisbureau's e.a. Succes dame. volgens mij heeft hij niet eens een rijbewijs.Maar reisbureau is wel een goede idee ja.Alleen nu moet ik er nog een vinden.Wat is Ergon by the way.Hij spreekt trouwens wel vloeiend engels en frans.

SCHULDIG
04-08-2004, 23:44
Journalist :maf3:

Azzzizzz
05-08-2004, 08:54
Origineel gepost door Moeltazemaa wat is een geschikte baan voor iemand die geen nederlands spreekt? voor zo iemand is maar een ding gepast, en dat is de taal leren indien nog haalbaar, en dat meen ik echt. indien niet haalbaar ben je zowat uitgeschreven uit de maatschappij en zul je werk moeten doen die figuurlijk soms mensonterend is.

UndercoverAngel
05-08-2004, 08:59
Tegenwoordig is het al moeilijk om een baan te vinden als je de taal spreekt, hier bent geboren, opgegroeid etc.. laat staan als je de taal niet spreekt.. Ik zou hem gewoon stimuleren om naar school te gaan en de taal te leren, als hij nu gaat werken dan laat hij school links liggen aangezien je van naar school gaan geen geld krijgt en van werken wel.. Eerst de taal redelijk beheersen dan op zoek gaan naar een baantje.. Hopen dat het dan wat beter gaat met de banenmarkt.. :) .:UcA:.

Lady_moi
05-08-2004, 09:00
Tuinbouw :D Ik had daar nog gewerkt ge wilt echt nie weten hoeveel mense daar werkten die geen nederlands konden vooral allochtonen EN NEEN GEEN ILLIGALEN! Da was dus gewoon bloemetjes planten :D

UndercoverAngel
05-08-2004, 09:07
Origineel gepost door Lady_moi Tuinbouw :D Ik had daar nog gewerkt ge wilt echt nie weten hoeveel mense daar werkten die geen nederlands konden vooral allochtonen EN NEEN GEEN ILLIGALEN! Da was dus gewoon bloemetjes planten :D Ahaa.. Dus daar heb je je 8 ex-en ontmoet.. :hihi: .:UcA:.

Lady_moi
05-08-2004, 09:10
Nee mijn 8 exen heb ik via vriendinnen leren kennen die waren dan weer HUN exen en nu zijn ze mijn exen hahaha msaken ze worden heen en were geslingerd capich bitchie? Origineel gepost door UndercoverAngel Ahaa.. Dus daar heb je je 8 ex-en ontmoet.. :hihi: .:UcA:.

UndercoverAngel
05-08-2004, 10:06

Origineel gepost door Lady_moi Nee mijn 8 exen heb ik via vriendinnen leren kennen die waren dan weer HUN exen en nu zijn ze mijn exen hahaha msaken ze worden heen en were geslingerd capich bitchie? Sletje.. :rolleyes: .:UcA:.

Pagina's : [1] 2