Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie kan dromen uitleggen?!

Princes_
05-06-2010, 12:55

[Vanacht heb ik gedroomt dat ik op bezoek ging bij een kennis, en ik moest naar het toilet, maar toen ik bij het toilet aankwam zag ik in de toiletpot brood liggen waar iemand zijn/haar behoefte op heeft gedaan, Wie weet wat dit betekent?] Geen flauwe grapjes, serieus houden AUB!!

miss-beauty
05-06-2010, 13:19
er is maar een persoon uit de geschiedenis die dromen kan uitleggen en dat was de Profeet Jozef.

hajoeja
05-06-2010, 17:38
je kan een dromenboek kopen.

daud
05-06-2010, 18:35
Je hebt onlangs gedacht aan... verspilling, gebrek aan hygiëne en dwaasheid. Als je dat soort verdenkingen hebt over iemand, denk dan eens na over de gebeurtenissen waarop je ideeën gebaseerd zijn, en of je actie kan ondernemen.

SPARKLING_
05-06-2010, 19:27

Wie weet wat deze droom betekent: Ik droomde dat ik een pasgeboren baby meisje vasthield die heel erg op mijn aanstaande leek. Ik had een erg warm gevoel bij en een sterk moederlijk gevoel. Weet wel: ik had dus een kind met hem zonder wettelijk huwelijk. Hij kwam langs bij mij thuis om zijn dochtertje te zien en hield haar vervolgens heel vaderlijk vast vol liefde en ongeloof. Dat was 'm..

daud
05-06-2010, 19:43
Wie weet wat deze droom betekent: Ik droomde dat ik een pasgeboren baby meisje vasthield die heel erg op mijn aanstaande leek. Ik had een erg warm gevoel bij en een sterk moederlijk gevoel. Weet wel: ik had dus een kind met hem zonder wettelijk huwelijk. Hij kwam langs bij mij thuis om zijn dochtertje te zien en hield haar vervolgens heel vaderlijk vast vol liefde en ongeloof. Dat was 'm.. Dat is een moeilijke... Even denken... Je wil een kind :p

Princes_
06-06-2010, 00:05
Je hebt onlangs gedacht aan... verspilling, gebrek aan hygiëne en dwaasheid. Als je dat soort verdenkingen hebt over iemand, denk dan eens na over de gebeurtenissen waarop je ideeën gebaseerd zijn, en of je actie kan ondernemen. Sorry ik begrijp het niet helemaal, kan je nog een keer uitleggen?:o

daud
06-06-2010, 10:54
Sorry ik begrijp het niet helemaal, kan je nog een keer uitleggen?:o Het was ook niet zo duidelijk, dat heb je bij droomuitleggen nu eenmaal :p Een brood in het toilet staat voor verspilling. Een drol op het brood staat voor disrespect. Het feit dat jij daardoor het toilet niet kon gebruiken wil zeggen dat die twee dingen, namelijk verspilling en disprespect, jou persoonlijk kwetsen. Nu moet je dus opzoeken waar die slechte invloeden vandaan komen, en nadenken of je er iets tegen kunt doen. :hadj: De kleine lettertjes: het kan ook dat ik het gewoon fout heb, je moet geen mentale problemen gaan zoeken als ze er niet zijn. Maar ik doe mijn best ;)

Princes_
07-06-2010, 11:54
Het was ook niet zo duidelijk, dat heb je bij droomuitleggen nu eenmaal :p Een brood in het toilet staat voor verspilling. Een drol op het brood staat voor disrespect. Het feit dat jij daardoor het toilet niet kon gebruiken wil zeggen dat die twee dingen, namelijk verspilling en disprespect, jou persoonlijk kwetsen. Nu moet je dus opzoeken waar die slechte invloeden vandaan komen, en nadenken of je er iets tegen kunt doen. :hadj: De kleine lettertjes: het kan ook dat ik het gewoon fout heb, je moet geen mentale problemen gaan zoeken als ze er niet zijn. Maar ik doe mijn best ;) Dankjewel!! Ik heb hier echt heel veel aan, groen puntje voor jou!

alhouceimagirl
07-06-2010, 13:34
luister meid voor elke persoon kan een droom een andere betekenis hebben en dat zijn echt alleen dromen die je droomt nadat je alfadjr gebed heb gebeden de andere dromen hebben geen betekenis.

leilabeauty
07-06-2010, 13:43
Wie weet wat deze droom betekent: Ik droomde dat ik een pasgeboren baby meisje vasthield die heel erg op mijn aanstaande leek. Ik had een erg warm gevoel bij en een sterk moederlijk gevoel. Weet wel: ik had dus een kind met hem zonder wettelijk huwelijk. Hij kwam langs bij mij thuis om zijn dochtertje te zien en hield haar vervolgens heel vaderlijk vast vol liefde en ongeloof. Dat was 'm.. Ik heb ooit in zo een dromenboek gelezen dat dromen over een meisje heel positief is en veel goeds met zich mee brengt Wa Allah oea3lem

Princes_
07-06-2010, 22:18
luister meid voor elke persoon kan een droom een andere betekenis hebben en dat zijn echt alleen dromen die je droomt nadat je alfadjr gebed heb gebeden de andere dromen hebben geen betekenis. Ik heb het ook gedroomt nadat ik salaat al fadjr heb gebeden!;)

samira357
11-06-2010, 23:46
in de Hadith staat dat je slechte dromen niet mag vertellen.Maar als het een goede droom is dan mag je dat wel vertellen aan iemand waar van je houdt en niet zomaar aan iemand.Dat is wat ik heb gelezen.

selma200
17-06-2010, 16:28
weet iemand mischien wat dit betekent? nou ik heb gedroomd dat het eigenlijk tijd was om te trouwen en me moeder ging huilen