Bekijk originele versie : Help iPhone!
_sha_hina_a
05-06-2010, 06:17
Hey,
ik heb wat problemen met mijn iPhone, deze heeft namelijk waterschade opgelopen (:moe:). Eerst werd het scherm onduidelijk en het geluid heel zachtjes. Toen begon hij onafgebroken te trillen. Nu heb ik 'm in de lader gezet en ik zie dat ik in ieder geval mijn helderheid terug heb. Het appeltje is weer helder wit, alleen hij wil nog steeds niet opstarten.
Anyway, ik zat dus rond te lezen over waterschade en er zitten indicatoren in de iPhone die rood kleur bij contact met water. Bij mij zijn beide indicatoren nog wit. T-mobile gebruikt de indicatoren zelf erg vaak om onder garantie uit te komen, omdat die snel rood worden, heb ik gelezen. Kan dat ook omgekeerd? Kan ik ook beweren dat mijn iPhone zónder contact met water gek is gaan doen. De indicatoren waar ze zo heilig in geloven zijn immers wit.
Ik word helemaal gek. Ik hoorde dat de kosten zo hoog kunnen oplopen dat je net zo goed een nieuwe kunt kopen :( En ik heb 'm juist nooit gejailbreakt om in ieder geval aanspraak te kunnen maken op mijn garantie.
je moe hem feunen/fohenen dat helpt erg
of op de verwaming
als het goed is moet ie gewoon werken
_sha_hina_a
06-06-2010, 01:51
Thanks heb ik geprobeerd, hij werkt weer, maar hij vertoont nog wel gebreken. Het goede nieuws is dat ie nu wel al 10 uur aan is zonder uit te vallen.
APPIE_MOCROO
06-06-2010, 02:42
je moet hem niet aanzetten
dat leid tot kortsluiting.
Alleen maar drogen!!!
echt lang laten drogen, paar dagen op een warme plek, zodat alle condens eruit is.
als er nog wat overblijft gaat dat corroderen en dat zien ze wel bij het repareren.
_sha_hina_a
06-06-2010, 03:28
Maar hij was al aan toen het gebeurde. Toen ging ie telkens aan en uit. Toen dat vreemde getril. Vanmiddag stond ie ineens aan. Nu is ie al een tijdje niet uitgevallen.
TEDDYBEER25
08-06-2010, 18:31
Kom pingen dan blijft die goed :o
TEDDYBEER25
09-06-2010, 17:10
Haha echt waar iphone heeft gewoon ping vriendje nodig
_sha_hina_a
09-06-2010, 17:41
Haha echt waar iphone heeft gewoon ping vriendje nodig
Hahahaha ja joh dat zal het vast zijn :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.