Bekijk originele versie : Borrelende buik en opgezwolle onderbuik..
Mevr_Feshkel
04-06-2010, 20:13
Dames, wie heeft hier nog meer last van? Wat doe jij eraan om 't opgeblazen gevoel weg te krijgen? De huisarts denkt dat ik een spastische darm heb, maar ik moet het nog even aankijken.. Ik word er gek van! Als ik ga liggen, lijkt wel of ik kikkers in mn buik heb..
Mevr_Feshkel
04-06-2010, 21:21
Ben ik de enige?
onbekende123
04-06-2010, 21:25
neee...me 2
Mevr_Feshkel
04-06-2010, 21:49
neee...me 2
Wat voor klachten heb jij?
Muslim_NL
06-06-2010, 12:53
Yoghurt eten en weinig koffie ;-) en andere ongebruikelijke voedingsmiddelen.
Mevr_Feshkel
06-06-2010, 12:57
Yoghurt eten en weinig koffie ;-) en andere ongebruikelijke voedingsmiddelen. Ik drink vaak koffie. Maar als ik dat drink, heb ik geen last. Meestal als ik een maaltijd heb gegeten krijg ik een buik alsof ik 5maanden zwanger ben.. En gaat mn darm echt tekeer..
Meid, je bent niet de enige. Maar eet je onregelmatig? Ik doe dat wel, drink weinig, geen fruit etc.
Maar een opgezwolle buik is echt irritant..
Mevr_Feshkel
08-06-2010, 20:38
Meid, je bent niet de enige. Maar eet je onregelmatig? Ik doe dat wel, drink weinig, geen fruit etc.
Maar een opgezwolle buik is echt irritant..
Ja onregelmatig ook, maar soms verdwijnt gewoon plots tijdens het eten gewoon mijn eetlust. Om gek van te worden.
Ik eet bijna nooit fruit:hihi: Maar dat geborrel de hele dag, en de krampen, is echt vervelend..
Ja onregelmatig ook, maar soms verdwijnt gewoon plots tijdens het eten gewoon mijn eetlust. Om gek van te worden.
Ik eet bijna nooit fruit:hihi: Maar dat geborrel de hele dag, en de krampen, is echt vervelend..
Join the club:haha:
Of als je iets eet, dan is het iets ongezonds hahaha.
Haha ja erg is dat he, of dan heb je iets gegeten, dan zit je gelijk vol..
onze magen zijn gewoon gekrompen:o
Mevr_Feshkel
08-06-2010, 20:46
Join the club:haha:
Of als je iets eet, dan is het iets ongezonds hahaha.
Haha ja erg is dat he, of dan heb je iets gegeten, dan zit je gelijk vol..
onze magen zijn gewoon gekrompen:o
Ik word er soms echt niet goed van! Ik eeet ook echt weinig nu, ik zit gauw erg vol, en mn buik wordt dan zo opgezwollen alsof ik op 't punt sta te bevallen..
Ik vrees voor mn leven, ga bijna op vakantie. Heb 't niet zo met 't voedsel in marokko:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.