Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : *..Alles Over Zwangerschap..*

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17

kleermaakster
09-06-2010, 10:28

Ik ben dat zwitsalpakket ook gaan afhalen, al vroeg in mijn zwangerschap. wat betreft cadeautjes van de mutualiteit, bij ons (cm) kun je ook kiezen tussen een paar dingen, ik ga kiezen voor de maxicosi en de quinny zap buggy . ik heb ook een hospitalisatieverzekering van fortis die alles betaalt, ook ambulante voorzorg en nazorg, dus ik mag gewoon alle factuurtjes opsturen en die betalen het dan terug. Ik zie dat jij er bijna bent, 37weken voorbij, lukt het nog wa lichamelijk? Waqfa sahla inchallah.

Ilhampjuh87
09-06-2010, 13:04
Dames...een vraagje.. Hoe zit het nou, als je al 8 á 9 maanden zwanger bent, is ht dan niet moeilijk om van onderen te ontharen met zo een dikke buik?:rolleyes: Rare vraag misschien, maar ik dacht daar net aan...:haha:

YS_MIN
09-06-2010, 13:08
Dames...een vraagje.. Hoe zit het nou, als je al 8 á 9 maanden zwanger bent, is ht dan niet moeilijk om van onderen te ontharen met zo een dikke buik?:rolleyes: Rare vraag misschien, maar ik dacht daar net aan...:haha: :hihi: alles word moeilijk , schoenen aandoen , uit je bed komen , trappen lopen dus dat ook haha :o

Ilhampjuh87
09-06-2010, 13:29
:hihi: alles word moeilijk , schoenen aandoen , uit je bed komen , trappen lopen dus dat ook haha :o en bij de bevalling dan...hoe krijg je het voor mekaar om glad te zijn daar beneden?? :nerd:

lollitaaa_18
09-06-2010, 13:54

Dames...een vraagje.. Hoe zit het nou, als je al 8 á 9 maanden zwanger bent, is ht dan niet moeilijk om van onderen te ontharen met zo een dikke buik?:rolleyes: Rare vraag misschien, maar ik dacht daar net aan...:haha: Je moet dan en spiegeltje gebruiken op de grond zitten met je benen wijd dat doen de vrouwen altijd want anders kan het denk ik niet..!!:)

lollitaaa_18
09-06-2010, 13:58
en bij de bevalling dan...hoe krijg je het voor mekaar om glad te zijn daar beneden?? :nerd: Schat, in het ziekenhuis is er ook en scheermesje als je bijvoorbeeld en paar haartjes hebt dus niet echt glas en hechtingen krijgt dan moeten ze zoiezo die haartjes van te voren weg scheren.. anders kunnen ze geen hechtingen doen begrijp je..

Ilhampjuh87
09-06-2010, 14:26
Je moet dan en spiegeltje gebruiken op de grond zitten met je benen wijd dat doen de vrouwen altijd want anders kan het denk ik niet..!!:) haha...ben benieuwd...maar zover ben ik nog niet:haha:

imanexxx
09-06-2010, 16:07
Ik zie dat jij er bijna bent, 37weken voorbij, lukt het nog wa lichamelijk? Waqfa sahla inchallah. amien! jij ook inshaAllah! lichamelijk lukt het nog redelijk, ik word inderdaad wel sneller moe, maar ik ga nog steeds te voet boodschappen doen enzovoort,... als ik het te bont maak dan laat m'n lichaam wel duidelijk merken dat ik het rustig aan moet doen. :hihi:

imanexxx
09-06-2010, 16:09
Dames...een vraagje.. Hoe zit het nou, als je al 8 á 9 maanden zwanger bent, is ht dan niet moeilijk om van onderen te ontharen met zo een dikke buik?:rolleyes: Rare vraag misschien, maar ik dacht daar net aan...:haha: haha, dat was ook één van de eerste vragen die ik m'n zus heb gesteld, en nu kan ik er zelf op antwoorden, ik kan nu bijna niet meer scheren, echt met moeite, wat ik doe is een spiegeltje gebruiken en het dan zo proberen, maar zelfs dat gaat moeilijk, ik heb dan ook een enorme buik! :maf2:

kleermaakster
10-06-2010, 11:12
amien! jij ook inshaAllah! lichamelijk lukt het nog redelijk, ik word inderdaad wel sneller moe, maar ik ga nog steeds te voet boodschappen doen enzovoort,... als ik het te bont maak dan laat m'n lichaam wel duidelijk merken dat ik het rustig aan moet doen. :hihi: Amien. Je moet wat rustig aan doen hé meid. Dit is de enige periode waarin je 100% verwennerij kan verwachten van je partner hahaha maak er gebruik van :hihi:

Nemesis030
10-06-2010, 12:27
Dames...een vraagje.. Hoe zit het nou, als je al 8 á 9 maanden zwanger bent, is ht dan niet moeilijk om van onderen te ontharen met zo een dikke buik?:rolleyes: Rare vraag misschien, maar ik dacht daar net aan...:haha: gewoon voorzichtig doen, je kan er nog wel bij ongeveer maar je ziet het alleen niet, tis dus alsof je het blind doet..:hihi: ben zooo moe serieus...geen energie! en ben chaga :p schoenen aan en uit, wat een karwei zeg pfff

Ilhampjuh87
10-06-2010, 12:31
haha, dat was ook één van de eerste vragen die ik m'n zus heb gesteld, en nu kan ik er zelf op antwoorden, ik kan nu bijna niet meer scheren, echt met moeite, wat ik doe is een spiegeltje gebruiken en het dan zo proberen, maar zelfs dat gaat moeilijk, ik heb dan ook een enorme buik! :maf2: :haha: lijkt mij ook moeilijk...zo ver ben ik nog niet, maar ik wil voorbereid zijn:hihi: Hoe gaat het verder met je zwangerschap!!?? jij moet Bijna bevallen inch-Allah! :banana:

Ilhampjuh87
10-06-2010, 12:33
gewoon voorzichtig doen, je kan er nog wel bij ongeveer maar je ziet het alleen niet, tis dus alsof je het blind doet..:hihi: ben zooo moe serieus...geen energie! en ben chaga :p schoenen aan en uit, wat een karwei zeg pfff Ik ben ook moe:huil: Maar wat betreft het scheren, ik denk dat ik een spiegel ga gebruiken dan, wanneer het zover is!:haha:

imanexxx
10-06-2010, 13:18
Amien. Je moet wat rustig aan doen hé meid. Dit is de enige periode waarin je 100% verwennerij kan verwachten van je partner hahaha maak er gebruik van :hihi: tjah, tegen wie zeg je het :hihi: ik kan gewoon niet rustig aan doen, alhoewel ik gisteren toch wel thuis ben gebleven omdat het gewoon aan het gieten was. wat ik vooral veel wil doen is stappen om het baby'tje te laten zakken. ik ben vandaag naar de gyn geweest en de baby zit nog vrij hoog en nog niet vast in mijn bekken. het zal dus zeker niet voor deze of volgende week zijn maar ja, ze zal er hoe dan ook moeten uitkomen dus... al ben ik wel ongeduldig moet ik zeggen! :hihi: op controle heeft ze het volgende gedaan: urine testen op eiwitten, bloeddruk, gewicht (ben in totaal al 10 kilo aangekomen :maf2: ), en voor de eerste keer vanbinnen gevoeld om te zien of er al opening is, wat dus niet het geval is. er is wel al een klein beetje verweking van de baarmoeder. oh ja, en vandaag heb ik ook voor de laatste keer bloed moeten trekken. en die verwennerij kan ik op mijn buik schrijven, mijn man schijnt maar niet te beseffen dat het zwaar is met een baby in de buik, maar ik moet zeggen dat ik ook geen flauwe ben, en helemaal niet laat zien dat ik het soms moeilijk heb. :D

imanexxx
10-06-2010, 13:22

:haha: lijkt mij ook moeilijk...zo ver ben ik nog niet, maar ik wil voorbereid zijn:hihi: Hoe gaat het verder met je zwangerschap!!?? jij moet Bijna bevallen inch-Allah! :banana: ik heb mij vandaag geschoren :D en ik moet zeggen het ging prima, dus gewoon op de grond gaan zitten ( op een paar handdoeken), met mijn rug tegen de muur en met een spiegeltje tussen m'n benen :o

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17