Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Kat van de buren

Azhaar
03-06-2010, 19:21

De kat van onze buren, komt sinds een paar ons huis binnen en is niet weg te slaan, nu met het mooie weer is de tuindeur ook open. Ik weet niet waarom hij speciaal ons heeft uitgekozen, we geven hem geen eten ofzo. De kat is wel rustig en vernielt niets ofzo... tis wel een schattige kat, maar ja, ik ben er niet zo weg van, vanwege de haren :moe: Hoe kan ik hem het beste weg jagen?

Isa25
03-06-2010, 19:24
Gewoon elke keer buiten zetten. Duurt wel even voordat ie 't door heeft dat ie bij jou niet naar binnen mag, maar de aanhouder wint zeggen ze toch :p

Purple_
03-06-2010, 19:29
Wees blij, geef em eten en wie weet is het your key to djannah.

Azhaar
03-06-2010, 20:29
Wees blij, geef em eten en wie weet is het your key to djannah. Dat wil ik juist niet, omdat ie anders blijft terug komen, de kat krijgt voldoende eten dus ik ga hem niet bijvoeren....

Azhaar
03-06-2010, 20:30

Ps mijn dochtertjes is er wel helemaal weg van :hihi: ze heeft al een bedje voor hem gemaakt gekke meid.

ArAbIc-Me
04-06-2010, 13:47
Ps mijn dochtertjes is er wel helemaal weg van :hihi: ze heeft al een bedje voor hem gemaakt gekke meid. So onwijs cute! Maar inderdaad gewoon steeds buiten zetten. Katjes zijn onwijs schattig...begrijp wel dat je die haren vervelend vindt

sunset
04-06-2010, 13:56
Misschien kun je zo'n horgordijn aan je tuindeur hangen zo'n stevige, daar komt hij denk ik niet zomaar langs