Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vergeving vragen

Jongen030
03-06-2010, 17:30

graag zou je vergeving willen vragen na een slechte daad zoals mastruberen, rare dingen enzoo hoe kan je dat doen? vergeving vrage? groetjes vriend van jongen030 ;) ;) ;)

Jongen030
04-06-2010, 22:28
Ewaa saaaaf dit meen je niet? Als er bij onzinhoekje een nieuwe topic komt zijn er binnen 5 minuten izhen 20 reacties, heb ik topic aangemaakt al een paar dagen heb ik er niet eens 1 reactie op, alleen 1 berichtje van een Broeder. Komop mensen.........: WAKKER WORDEN!!

berberahanjar
05-06-2010, 02:23
Je moet vergeving vragen aan Allah swt . Je moet echt met een zuivere intentie hebben om berouw te tonen en niet meer terug vallen in diezelfde zonde. En vergeet niet dat Allah de Barmhartige en Genadevolle is. Overgeleverd van metgezel Zaid dat hij de profeet hoorde zeggen:'' Degene die zegt: Ik vraag smekend Allah swt om vergeving. Er is geen god dan Hij, De Kevende, De zelfstandige en ik toon Hem berouw. (3 keer). Hij zal vergeven worden ookal heeft hij de ranken van het leger verlaten''. (Aboe Dawoud) En bekijk deze filmpje is mashAllah heel mooi!! http://www.youtube.com/watch?v=Mm-oxBAtSuU&feature=player_embedded heel erg bedankt khadija

berberahanjar
05-06-2010, 14:16
Graag gedaan. Ben blij dat ik je kan helpen, al is het iets kleins:) je hebt ba3da mensen geholpen ins allah komt alles goed amien

berberahanjar
05-06-2010, 14:33

Als je iemand kan helpen dan is het je plicht, vooral je broeders en zuster. Amien!! :goedzo: :goedzo: